این به آن شکل وجود ندارد که استعمال از کلید واژه و کلمه اصلا مهم نیست البته در بعضا از تارنماها استعمالی بیش تر از حد از واژه و کلمه کلیدی غرض، موجب میگردد سئو سایت که کلمه ها و سرویس ها مهم زیر شعاع قرار بگیرد و افزون بر آن به دیده مخاطب ناخوش آیند آمده و وب سایت را رها خواهند کرد. زمانی شما مطلبی را درباره با موضوعی خاص در سایتتان منتشر می کنید، به صورت عبارت یا این که کلیمه کلیدی متبوع را بیشتر از دیگر عبارت به عمل برده و تکرار می کنید. علاوه بر اینکه کلمات عم خانوادهی کلیمهی کلیدی شما نیز بایستی در متن جانور باشند. این لغات 1 الی 3 درصد از مجموع متن شمارا تشکیل دهند (خیر بیشتر). گوگل با یاری الگوریتمی که برای در دست گرفتن محتوای شما تدارک چشم میباشد(الگوریتم پاندا)، عبارات کلیدی و مترادف و هم معنیهای آن را (با امداد الگوریتم مرغ مگسخوار) پیدا کرده و با امداد همخانوادههای لغات کلیدی شما، محاسبه مینماید که شما درباره با چه موضوعاتی سخن می کنید. امروزه تجربه کاربری یک کدام از ارکان مهم بازاریابی میباشد. شما نیاز دارید تا درخصوص عکسالعملی که یوزرها نسبت به وب سایت شما خواهند داشت و درصد رضایت آنان داده ها کسب فرمائید. در حالتی که موتورهای کاوش گر صدها مخاطب را به وبسایت شما ارجاع دهند چه تعداد از این یوزرها از محتویات، سرویس ها و هرچیز دیگری در صفحه ها وبسایت شما حس رضایت خواهند داشت؟ بیایید مثالی بزنیم، فرض فرمایید سایتی به طور آنلاین به فروش گل میپردازد، ولی زمانی تحت عنوان مخاطب وارد می شوید، صرفا ورقهای مرتبط با گلهای آپارتمانی مشاهده خواهید کرد! البته درباره با درختچهها و یا این که گلهای باغچهای و ... چیزی نمییابید، در حالتیکه که بخش اعظمی از مشتریان ممکن میباشد درخواست کننده خرید و یا این که کسب داده ها از اشکال گلها باشند. در سود این تارنما نتوانسته در جلب لحاظ مجموع کاربرانش بخوبی فعالیت کند. به این ترتیب صفحه های تارنما خویش را با کلید کلمههایی seo نمایید ه مطالب آن در وبسایت شما وجود داشته باشد تا مخاطب نیازی به بیرون شدن از وب سایت شما و رفتن به وبسایت دیگری نداشته باشد. برای کسب داده ها بیشتر دراین باره به \"یادگرفتن ساخت محتوا در اینترنت\" مراجعهکنید تا این موردها را به طور بی نقص فراگیری مشاهده کنید.