مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سپید

سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سپید
غرض ما در درس بهینه سازی چه چیزی است؟ ارتقا بازدید گوگل
این نکته را به طور تقریبً همگی پذیرفته‌اند که وسیع ترین و ارزان‌ترین و معتبرترین سئو سایت   مسیر ورود به یک وب سایت موتورهای کاوش می باشند.

شناخت با سئو و فلسفه آن، چیزی وجود ندارد که مختص اپ‌نویسان و طراحان تارنما باشد. خصوصاً با دقت به گسترش‌ی الگوریتم‌های کاوش و هوشمندتر شدن موتورهای کاوش، عملاً تمامی‌ی اشخاصی که بدون واسطه و غیرمستقیم در اینترنت‌وبسایت یک کسب و عمل نقش ایفا می‌نمایند، مورد نیاز میباشد با اصول و مبانی و منطق seo آشنا باشند.

در گروه درس‌های بهینه سازی چه می‌باشد در متمم میکوشیم مبانی کلی seo، کاربردها و نکات کلیدی در آن را سرویس شما ارائه نماییم.

مورد ها تحت مثلا نکاتی می باشند که در این موسسه درس گزینه دقت قرار خوا هیم اعطا کرد:

شناخت با موتورهای کاوش و وظیفه آن‌ها

چه کارهایی انجام دهیم تا موتورهای کاوش و به صورت خاص گوگل، ما‌را به مخاطبان خویش اکران دهند؟

چه سهمی از برد در بهینه سازی به خیال و خاطر تکنیک میباشد و چه سهمی به خیال محتوا؟

بعضی از مهم‌ترین تکنیک های بهینه سازی (ابزارهای seo)
در‌صورتی‌که نمیخواهید بهینه سازی را به صورت عمیق و فن‌ای بیاموزید و فقطً میخواهید تحت عنوان یک وب لاگ نویس، بعضا از نکات بهینه سازی را بدانید و در مطالب خویش رعایت فرمائید، می توانید مستقیماً به سراغ دو درس حضور در شیت نخستین گوگل و پیوند سازی داخلی بروید:

حضور در شیت اولیه گوگل

لینک و پیوند سازی داخلی و اهمیت آن در seo تارنما

البته صورت رشته‌ای‌خیس یادگیری بهینه سازی این میباشد که در آغاز معنی بهینه سازی داخلی (On-page بهینه سازی) و سئوی آف پیج (Off-page سئو) را خاطر بگیرید و آن گاه، تکنیک‌های مرتبط با هریک از این دو شاخه را با جزئیات بیشتر و ظریف‌خیس محاسبه نمایید و بیاموزید.

بهینه سازی داخلی و سئو آف پیج چه میباشند؟ تفاوت seo داخلی و فرنگی چه چیزی است؟

بعضا از منابع و مراجع گزینه استعمال و استناد در فراگیری بهینه سازی
ما در هر درس، بسته به مورد، منبع گزینه به کار گیری را به طور روشن و مشخص و معلوم نقل می کنیم.

البته دربین منابع گزینه به کار گیری، چندین تارنما و وب لاگ می‌باشند که محتوای آنان کلیدی‌خیس میباشد و عملاً در سطح دنیا، مرجع محسوب می گردند.

چنانچه که بخواهید منابع کیفیت بالا و آپ تو دیت را دنبال نمائید، توصیه میکنیم از این وبسایت‌ها و وب لاگ‌ها آغاز نمایید:

شایسته ترین خصوصیت هایی که گوگل آنالیتیکس


یک کدام از راههای بی زیرا و چرای ارتقا نرخ تبدیل، غرض گذاری مطلوب سئو سایت در گوگل آنالیتیکس و بضاعت ارزیابی صحیح آن میباشد.


یکی‌از شایسته ترین خصوصیت هایی که گوگل آنالیتیکس اخیرا به ظاهرش اضافه نموده است Summary view یا این که به عبارتی روءیت کرد کلی از تمامی ی ریزه کاری میباشد مثل نرخ اکتساب (Acquisition)، اخلاق مخاطب و داده ها تبدیل به عنوان مثال نرخ تبدیل، نرخ کامل شدن و بها هر مقصود. بدین معنا که در صورتی‌که در آنالیتیکس هدفی ست کرده باشید میتوانید مشاهده کنید مجموع ریزه کاری از منبع ترافیک گرفته تا محتوا چقدر روی نرخ تبدیل تاثیر نهاده اند.


در‌این بخش می‌خواهیم نگاهی به مجموع فاکتور هایی بندازیم که از نصیب گزارش گیری آنالیتیکس قابل محاسبه می باشند و بعد روش ی مقصود گذاری در گوگل آنالیتیکس را یادگرفتن می‌دهیم و توضیح میدهیم که نرخ تبدیلتان را بر طبق هدفی که تهیه و تنظیم نموده اید چطور ردیابی و ارزیابی فرمایید.


Summary view (خلاصه شرایط) در گوگل آنالیتیکس

نخستین بیایید نگاهی به summary view در آنالیتیکس بیندازیم. زمانی وارد Reporting یا این که به عبارتی گزارش گیری آنالیتیکس می‌شوید، از بخش Explorer نصیب summary view به طور پیش فرض او‌لین چیزی میباشد که به شما نشان داده میشود.


جدولی که در بخش summary view قراردارد به سه بخش Acquisition, Behavior  و Conversion تقسیم می گردد که Acquisition هم خودش تعداد تمام بازدید ها، واحد سنجش درصد بازدید های نو و تعداد بازدید های تازه را نشان میدهد.


Behavior که به معنای خوی مخاطب میباشد مشتمل بر Bounce rate (نرخ پریدن) ، تعداد پیج ها به ازای هر بازدید و معدل دوران بازدید وبسایت می گردد.


Conversions هم به معنای تبدیل دربرگیرنده نرخ تبدیل، کامل شدن فرایند و قیمت هر مقصود میباشد.


اکنون که با مفاهیم و بخش های اصلی آشنا شدیم بایستی ببینیم نظارت داده های تبدیل چطور شکل میگیرد و چه داده ها مهمی از آن خواهیم توانست کسب کنیم.


دیتای استفاده کننده و نرخ تبدیل Audiences and Conversions

تحلیل کردن مخاطب هایی که وارد تارنما شما می گردند در حوزه های مختلفی از بازاریابی دیجیتال میتواند به یاری تان بیاید. پیرو مهم‌ترین اطلاعاتی را که از دیتای کاربر می‌توانیم بگیریم چک میکنیم.


Demographics

درین بخش می‌توانید اطلاعاتی از قبیل تیم سنی کاربر و جنسیت آنها به دست بیاورید. برای مثال در صورتی‌که پرسونای خریدار مشخصی داشته باشید (به عنوان مثال زنان 25 تا 30 سال)، با استعمال از فاکتور دموگرافیک می‌توانید تشخیص بدهید که آیا سایت تان به اندازه کافی برای این تیم سنی دیدنی بوده میباشد یا این که خیر. در‌صورتی‌که هم موقتی پرسونای خریدار خاصی برای خودتان در حیث نگرفته اید از روش این فاکتور می‌توانید متوجه گردید چه تیم سنی از چه نوع جنسیتی بیشتر تبدیل گردیده اند، برای مثال چک این دیتا برای سایت شما نشان میدهد زنان و مردان بالای 30 سال نرخ تبدیل بالاتری داشتند و می‌توانید کمپین های تبلیغاتی تان را برهمین اساس مقصود گذاری نمائید.


حتی میتوانید از این نظارت های بی آلایش بالاتر بروید و بعد ها پیچیده تری را بررسی فرمایید که بوسیله آن میتوانید آنالیز فرمائید که به عنوان مثال از سوشال مدیاهای متفاوت چه ترازو مرد یا این که زن از چه تیم سنی بیشتر جذب گردیده اند و یا این که برای مثال یک کدام از لینک و پیوند هایتان ترافیک برنا تری می فرستد که می‌توانید مبتنی بر آن لنیدنگ پیجتان را بیشتر مطابق ذوق جوان ها فرمایید. با همین بررسی ها میتوانید به راحتی هدف ها مارکتینگ تان را تهیه نمایید.


Interests

یکی قسمت های دیگر که میتوانید داده ها اکثری از آن در بیاورید علاقمندی ها میباشد. درین نصیب می‌توانید علاقمندی های همگانی کاربر و اساسی خیس از تمامی علاقمندی های بازدید کننده گانی که تبدیل گردیده اند را ارزیابی فرمائید. نظارت این قسمت روءیت کرد بسیار نیکی در زمینه‌ی عنوان ها محتواهایی که می‌خواهید بنویسید و یا این که تارنما های قابل قبولی که می‌توانید در آنان تبلیغات انجام بدهید به شما میدهد.


از جمله فرض نمائید یک برنامه تلفن همراه برای دانلود فیلم و موسیقی دارید و متوجه می‌شوید کاربر به فراخوان فعالیت هایی که در قالب لینک و پیوند دانلود موسیقی تشکیل شده دقت بیشتری نشان میدهد. بر همین اصل در‌صورتی‌که به عنوان مثال در فیسبوک میخواهید تبلیغات انجام بدهید بایستی روی مخاطبانی سپرده گذاری نمایید که به موسیقی علاقمند می باشند.


چرا یک شرکت نیاز به سئو دارد


چرا یک کمپانی نیاز به بهینه سازی دارااست

در‌حالتی که اینترنت سایتی دارید که تحت عنوان غرض   سئو سایت   مهم تجارت شما باشد ، می بایست در بالا درجه های کاوش قرار بگیرید.

دست‌کم در شرایطی‌که که می بایست تأثیر آن بر درآمد کمپانی شما باشد دست کم در 2 یا این که 3 ورقه اولیه باشد.

یک کمپانی بهینه سازی  به شما یاری می نماید تا تجارت خودتون را به عبارتی جوری که ما یحتاج میباشد نشان دهید.

این یک سپرده گذاری عاقلانه میباشد که در صورتی به صدق صورت بپذیرد ، می‌تواند نتیجه ها قابل توجهی به شما بدهد.

خودتان آن را انجام دهید

برخی از کسانی که دارنده وبسایت می‌باشند ، اکثر وقت ها سؤال می نمایند که چرا بایستی شرکت ها seo موتور کاوش را استخدام نمایند؟ چرا آن ها نمی توانند خودشان این عمل را انجام دهند؟

خوب ، مدام به حالت شما بستگی داراست.

در‌صورتی‌که یک تارنما نسبتاً معمولی دارید و اینک نیاز مقداری به بهینه سازی دارید ، مطمئناً خودتان میتوانید آن را اداره فرمایید. با این هم اکنون ، اکثر اوقات به همین آسانی وجود ندارد.

بهینه سازی دربرگیرنده seo تارنما شما با لغات کلیدی میباشد.

شما می بایست اعتنا داشته باشید که چه لغات کلیدی گرایش دارا‌هستند و آن‌گاه بارها وبسایت خویش را آپ تو دیت نمائید.

این عمل  ممکن میباشد در صدر معمولی به حیث رسد.

البته وقتی خلل ساز میشه که شما بخواهید به تصحیح ما بکلینک سازی فرمائید یعنی مبتنی بر مسئله کاری و وب سایت ٫ اینترنت سایتهایی را پیدا فرمایید که مرتبط با حوزه‌ کاری شما میباشد و شما درین وبسایت ها مطالب و لینک و پیوند تارنما خورد را قرار بدهید که نیاز به آنالیز وب سایت ها در باب اسکور دامنه و کیفیت و اسپم نبودن آن میباشد که یک کمپانی seo آن را مبتنی بر ابزاری که دارااست انجام می دهد .

ضریب مقطع

در اینجا دو مایحتاج دارید.

اولی توشه مقطع یادگیری عمیق درباره‌ی بهینه سازی میباشد.

دو‌مین موردی که شما نیاز دارید مدت اجرای حقیقی استراتژی ها میباشد.

برای شغل ها کوچک ، یک کمپانی seo مدام آیتم ای مطلوب خیس میباشد. اولا ، سبب صرفه جویی در وقت شما می‌شود. در طول چندین سال ، خیلی ها متوجه می‌شوند که با گزینش شرکت ها seo در غایت پس انداز زیادتری  می نمایند.

مجموع بازه وقتی که فرد ممکن میباشد در انجام بهینه سازی صرف نماید بهتر میباشد در واقع روی تولیدات فعالیت کرده و عملیات را فارغ از دردسر انجام دهد. اگرچه seo وب سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است ، سئو هنوز هم جزئی از دور و بر تجاری میباشد. غالباً این فرمان را شرکتهای سئو و موتور کاوش  معمولاً فعالیت بهتری انجام میدهد و در حین کمتری نسبت به هنگامی که ممکن میباشد شما بخواهید آن را انجام دهید.

نتیجه ها

علاوه بر این ، همینطور اساسی میباشد که در هنگام اجرای seo به صورت درست به نتایجی که کسب می‌کنید ، تاءمل نکنید. این رخداد راجع به اکثری از شغل ها صورت میدهد. یک کمپانی جستجوگرها تجارت شمارا تجزیه و نظارت می نماید و از رقابت شما نیز سود میبرد. آن گاه قادر است استراتژی موثری را برای بهینه سازی خویش ساخت نماید که در واقع نتیجه ها سریع تری به شما خواهد بخشید.

از آن‌جا که در حوزه تجارت شما رقابت وجود دارااست ، میان شرکت ها سئو موتور کاوش نیز رقابت شدید وجود داراست. برای شما اصلی میباشد که پیش از استخدام seo عمل برای اولی توشه ، مجموع آیتم های خویش را تجزیه و ارزیابی نمایید. شما می بایست به تجربه ای که در مسئله سئو موتور کاوش دارا‌هستند نگاه نمائید.

برای اینکه در سمت و سوی امن باشید ، یک کمپانی بهینه سازی را گزینش نمایید که در محافل تجاری شما مشهور خیر و خوبی باشد. معمولاً ، یک جستجوی بی آلایش برای موسسات سئو در Google ، بیش تر از 50 کمپانی را نشان میدهد که در ناحیه شما کار می نمایند. کمبود شرکت های seo در وب نیست ، البته کلیه آن‌ها به به عبارتی اندازه خوب نیستند. عاقلانه گزینش فرمایید ، چون این یک سپرده گذاری شایان توجه از منابع مالی شما میباشد.