مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

لینک شکسته


لینک و پیوند های شکسته برهان پنالتی گوگل [⚽] و صعود به ورقه سئو سایت  انتها گوگل می‌باشند. بستگی داراست تا با چه سطح علم به مورد نگاه فرمایید.

پیش از هر چیزی بایستی بدین پرسش جواب دهیم که ابدا لینک و پیوند شکسته یعنی چه؟

پیوند شکسته چه می باشد

فرض نمایید وارد یک رستوران گردیده اید و یک منو برای توصیه طعام در جلوی شما قرار داده شده‌است شما غذای آیتم نظرتان را گزینش می‌کنید البته به هر دلیلی قابلیت سرو آن بوسیله رستوران نیست.

در دنیای اینترنت نیز مورد همچنین می‌باشد فرض فرمایید در رابطه یک موتور سیکلت نوشته ی علمی ای ضخیم و کارآمد منتشر کرده و به تارنما قانونی بیابان پیوند میکنید البته به هر دلیلی وبسایت از دسترس بیرون میگردد در اینجا لینک و پیوند به وب سایت بیابان شکسته میباشد.

گونه های لینک و پیوند های شکسته
در کل همه لینک و پیوند های شکسته به دو قسمت تقسیم میگردند:

پیوند شکسته داخلی
لینک و پیوند شکسته فرنگی
– لینک و پیوند های شکسته داخلی
در حالتی که نمی دانید لینک و پیوند داخلی چه می‌باشد اینطور تعریفش میکنیم: وقتی که استفاده کننده بر روی یکی‌از لینک و پیوند های مو جود در وب سایت شما کلیک نماید و به شیت دیگری در وب سایت خودتان هدایت خواهد شد آن پیوند داخلی (Internal Link) میباشد، در حالتی‌که به عبارتی پیوند به ورقه ای داده خواهد شد که محتوایی در آن وجود نداشته باشد یا این که اصطلاحا ۴۰۴ باشد در اینجا یک پیوند داخلی شکسته به وجود آمده میباشد.

تصحیح لینک و پیوند های داخلی شکسته بسیار سهل وآسان خیس از پیوند های فرنگی می‌باشد به این دلیل‌که به راحتی با استعمال از اپلیکیشن یا این که افزونه های وردپرسی این پیوند ها پیدا میشوند.

– لینک و پیوند های شکسته فرنگی
پیوند هایی که به شیت ای بیرون از وب سایت شما داده می‌گردد لینک و پیوند فرنگی (External Link) گفته می گردد؛ همچون زمینه گذشته در حالتی که پیوند فرنگی به شیت خالی از محتوا لینک و پیوند گردیده باشد شکسته یا این که Broken Link میباشد.

پیوند های شکسته چطور ساخت‌و‌ساز می‌شوند؟
با دستکاری URL برگه لندینگ و عدم ریدایرکت آن به کاغذ نو یک لینک و پیوند شکسته ایجاد خواهد شد ولی در حالتی‌که پیوند داخلی به آن ورقه باشد.
حذف برگه و عدم تعیین جایگزین برای آن
چطور بروکن پیوند ها را شناسایی و حذف کنیم؟
رویه های زیادی برای شناسایی و حذف پیوند های شکسته وب سایت وجود دارااست ولی ما در اینجا قصد داریم تا شایسته ترین شیوه را به شما معرفی کنیم کافیست تا اپلیکیشن Screaming Frog را دانلود و نصب کرده و تارنما خویش را برای یک خزش مهیا نمائید در پایان وارد تب Response Codes’ tab & ‘Client Error (4XX) a گردید و فعلا لینک و پیوند ها را پیدا نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد