مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

با الگوریتم مرغ مگس خوار بیشتر اشنا شوید


خطرها جریمه به وسیله الگوریتم مرغ مگس خوار
هدفمند سازی عبارات کلیدی ظریف و فارغ از مطابقت و همخوانی
لبریز کردن برگه با لغات کلیدی

چه طور میتوانم از جریمه بوسیله الگوریتم مرغ مگس خوار  سئو سایت  دوری کنم؟

1. تحقیق در رابطه واژه و کلمه کلیدی را توسعه و گسترش دهید. با الگوریتم مرغ مگس خوار ، ایده خیر میباشد که به تمرکز بر جستجوهای دارای ارتباط، مترادف و هم معنی ها و موقعیت همیاری برای تنوع بخشیدن به محتوای خویش تمرکز نمایید، به مکان آن که صرفا به حالت کوتاه زمان که از Google AdWords میخواهید استعمال فرمائید. منابع عالی از ایده های کلیدی از صمیم قلب الگوریتم مرغ مگس خوار عبارتند از جستجوهای مرتبط با Google، Google Autocomplete و Google Trends.

الگوریتم مرغ مگس خوار “Hummingbird” تغییر تحول شایان توجه جستجوی گوگل در سال 2013 میباشد.

ادله تعیین این اسم برای الگوریتم نو سرعت و توجه مرغ مگس خوار میباشد.

این تغییر‌و تحول در تاریخ 26 سپتامبر 2013 بوسیله گوگل اعلام شد.

کارایی الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم مرغ مگس خوار تاکید بیشتری بر اکران داده های طبیعی داراست، این الگوریتم گوگل توان شعور مراد یوزرها را آماده کرده و به آن اعتنا بیشتری می نماید تا استفاده کننده را به شایسته ترین سود و دارای ربط ترین سود کاوش برساند.

مرغ مگس خوار وبمستران را تشویق می نماید به مکان به کار گیری از عبارات کلیدی بی بها به تفکر ساخت و ساز محتوا باشند و قیمت محتوای ورقه آیتم اعتنا قرار دهند.

گوگل در یک روی داد مطبوعاتی در سپتامبر 2013 ذکر کرد از الگوریتم مرغ مگس خوار پیش از رونمایی برای حدود یک ماه پیش از اعلام استعمال نموده است.

آپ دیت رسانی الگوریتم مرغ مگس خوار اولی بروز رسانی اصلی الگوریتم جستجوی گوگل از مدت ارتقا معماری کاوش “کافئین” در سال 2010 بود، البته حتی این محدودیت عمدتا به خواسته بهبود فهرست بندی داده ها به مکان سازمان دهی مبتنی بر داده ها محدود هست.

غرض الگوریتم مرغ مگس خوار
غرض از مرغ مگس خوار تاکید و تمرکز بر روی صفحاتی میباشد که مفهوم و عبارات مترادف با یک کاوش را دربرگیرنده خواهد شد خیر صفحاتی که فقط با چندین کلمه و واژه مطابقت و همخوانی دارا‌هستند.

جستجوی معنایی کوشش می نماید تا حاصل کاوش را با گویش سؤالات یوزرها وب و بالاتر از معانی لغات کلیدی ، همخوانی نماید.

seo وبسایت با افزودن مرغ مگس خوار تغییر و تحول کرد، توسعه و گسترش دهندگان اینترنت و نویسندگان تشویق به استعمال از محتوای طبیعی به مکان به کارگیری از لغت ها کلیدی بی قیمت شدند.

خصوصیت های بارز Hummingbird
یکی‌از هدف ها اساسی Hummingbird ترجمه جستجوی معنایی از یک معنا به حقیقت بود و مطلبی که در غایت به استاندارد کاوش تبدیل می‌گردد.

این سعی برای مجاورت خیس کردن غرض حقیقی و واقعی جستجوها بود به طوری که ، برای جستجویی مانند نمونه غذای چینی ، مخاطب گروه ای از رستوران های محلی چینی را مد حیث دارااست خیر فیض شایسته ترین جای های معاش عموم چین یا این که دیگر داده های بی ربط

چه‌طور می اقتدار فهمید که آیا وب سایت اینجانب از Hummingbird ضربه خورده میباشد؟
بعید به حیث می‌رسد که اینترنت سایتها از این بروزرسانی تأثیرات منفی چشم باشند.

در‌صورتی‌که تارنما شما افت ترافیک یا این که سکو بندی را تجربه نموده است یا این که فکر‌می‌کنید‌ با Hummingbird این ضربه هم پا بوده میباشد ، مطلقا لیست جامعی از به روزرسانی های گوگل را تحلیل فرمایید؛ شاید ادله دیگری مانند Panda یا این که Penguin بوده میباشد.

پیشنهاد مرغ مگس خوار
مرغ مگس خوار سفارش می نماید که از خصوصیت های فنی وبسایت مانند لینک های داخلی صفحه ها ، تگ های تیتر ، نشانی های URL و تگ های HTML، و همینطور تایپ کردن محتوای با باکیفیت فارغ از نسخه برداری کردن استعمال شود.

در حالی که عبارات کلیدی در بهینه سازی هنوز هم اساسی می‌باشند، مرغ مگس خوار اقتدار بیشتری به کلمه ها کلیدی بلندتر میافزاید و به صورت مفید برای seo محتوا به مکان صرفا کلمه ها کلیدی به کارگیری مترادف و هم معنی عبارات نیز با صرفه شده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد