مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

راهنمای کامل بخش Links در سرچ کنسول جدید گوگل


یک کدام از شغل های مهمی که برای با صرفه‌سازی وبسایت خویش می بایست   سئو سایت  انجام دهید، پیوند‌سازی یا این که لینک و پیوند بیلدینگ میباشد. تولید یک کانال از پیوند‌های داخلی و فرنگی پروسه تکان خزنده‌های گوگل را تسریع می‌نماید و منجر بهبود بهینه سازی در نتیجه ها موتورهای جست‌وجو می‌گردد. در نصیب Links در سرچ کنسول نو جزئیات دقیقی را در رابطه ساختار لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی وبسایت مشاهده می کنید. اطلاعاتی که پی بردن آنها برای سئوکارها و وبمسترها بسیار اصلی میباشد.

برای شناخت با روش کارایی این ابزار اثر گذار با ما یاروهمدم باشید.

بیشتر بخوانید :  راهنمای بدون نقص قسمت Mobile Usability در سرچ کنسول تازه
نصیب External links


لینک و پیوند‌های فرنگی یک کدام از مهم‌ترین نصیب‌های Links در سرچ کنسول نو می‌باشند. درین نصیب میتوانید مورد ها پایین را ارزیابی نمائید:

تعداد پیوند‌هایی که از تارنما‌های دیگر به تارنما شما داده شده‌است چقدر میباشد؟
کدام یک از مطالب و صفحه ها تارنما‌تان بیشترین پیوند را اخذ کرده‌اند؟
لینکی که به وبسایت شما داده شده‌است، از کدام نصیب تارنما فرنگی بوده میباشد؟
در قسمت پیوند‌های فرنگی، روی پیوند یکی‌از صفحه ها وبسایت‌تان کلیک نمایید، در بخش بالای برگه می توانید تعداد پیوند‌ها و تعداد وب سایت‌ها را ببینید.

در جعبه ذیل و پایین تیتر Top sites linking to this page میتوانید تارنما‌هایی را که بیشترین پیوند را بدین شیت داده‌اند ببینید. با کلیک روی هر کدام از وب سایت‌ها می توانید داده ها جزئی‌تری را مشاهده کنید. در‌این نصیب معلوم می گردد که کدام یک از صفحه های آن تارنما، به ورقه متبوع شما پیوند داده‌اند.

در‌این نصیب از Links در سرچ کنسول نو می توانید متوجه گردید کدام نصیب از محتوای وب سایت‌تان برای تارنما‌های دیگر موءثر میباشد و بیشترین لینک و پیوند را اخذ نموده است. با داشتن چنین اطلاعاتی میتوانید روی محتواهای دوستداشتنی وبسایت‌تان بیشتر فعالیت نمائید.

روی هرمورد از این پیوند‌ها کلیک نمایید به کاغذ سایتی که به شما لینک و پیوند داده میباشد منتقل میشوید. این خصوصیت به خصوص وقتی که وب سایت‌های دیگر از محتوای وب سایت شما نسخه برداری‌برداری کرده باشند اثرگذار میباشد. گهگاه تارنما‌های دیگر مطالب شما‌را نسخه برداری می‌نمایند و متوجه لینکی که داخل محتوا جای‌دارد نمیشوند.

بیشتر بخوانید :  محاسبه بی نقص قسمت Sitemaps در سرچ کنسول نو
با نصیب Links در سرچ کنسول نو می توانید همه پیوند‌های فرنگی را ذیل حیث داشته باشید و موردها نسخه برداری یا این که کارهایی که در مسئله seo منفی انجام یافته باشد پیگیری نمایید. در حالتی که سایتی که به شما لینک و پیوند داده میباشد، اسپم باشد می توانید نسبت به حذف آن لینک و پیوند مبادرت نمایید.

درضمن میتوانید تحلیل نمایید آیا وبسایت‌هایی که برای‌تان اصلی می‌باشند به شما لینک و پیوند داده‌اند یا این که نه. از جمله درصورتی که یک کافه دارید و برای آن وب سایت پباده سازی کرده‌اید، مسلما برای‌تان اساسی خواهد بود که صفحه های کافه گردی و وب لاگ‌های فعال در این باره به وب سایت شما لینک و پیوند داده باشند.

در جعبه ذیل‌خیس و پایین تیتر Top linking sites می توانید مشاهده کنید کدام وبسایت‌ها بیشترین پیوند را به وبسایت شما داده‌اند. برای ارزیابی ظریف‌خیس روی آیتم More کلیک فرمایید.

با کلیک روی هرمورد از مورد‌ها، می توانید ملاحظه کنید وب سایت متبوع چنددفعه و به کدام ورقه از تارنما‌تان پیوند داده میباشد.

در زیر‌ترین جعبه از نصیب Links در سرچ کنسول تازه تیتر Top linking text را مشاهده می کنید. در‌این نصیب میتوانید مشاهده کنید وبسایت‌های دیگر با چه کلماتی به تارنما شما لینک و پیوند داده‌اند. با کلیک روی هرکدام از لغات جزئیات بیشتری اخذ خواهید کرد. درین قسمت صرفا می توانید عبارات کلیدی و تعدا پیوند‌هایی که از روش آنها اخذ کرده‌اید را ملاحظه کنید و قابلیت و امکان آنالیز پیوند‌ها به طور مستقل نیست.

یکی‌از کاربردهای این نصیب این میباشد که ملاحظه کنید متن لینک و پیوند به عبارتی میباشد که خودتان میخواهید و اسپم وجود ندارد. نکته دیگر این میباشد که میتوانید ملاحظه کنید وب سایت‌های دیگر وبسایت شمارا به چه شکل تعریف می‌نمایند. در شرایطی‌که که‌این تعریف مطابق میل‌تان وجود ندارد، می بایست محتوای وب سایت‌تان را آپ دیت رسانی نمائید و خویش را شفاف‌خیس معرفی فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد