مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چرا از ریپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟


زیرا این شیوه بسیار برنده میباشد  سئو سایت  . علاوه بر این، احتمال اینکه خوانند‌گان به مکان تبلیغات معمولی، این نوع تبلیغات را بخوانند خیلی بیشتر میباشد.

پیش خیس از این در سال ۲۰۰۷، Reader’s Digest  یک تست انجام اعطا کرد تا تفاوت شم مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات و ریپورتاژ را تحلیل نماید. به خواسته این تست، دو متن تهیه و تنظیم شد. این دو متن تماماً مشابه هم بودند، ولی متن نخستین به صورت ریپورتاژ و دیگری به صورت یک تبلیغ عادی در دست اشخاص قرار گرفت. مقصود این فعالیت، فروش کالایی به اسم Adolph’s Salt Substitute بود. و نتیجه ها تست موردها تحت را نشان اعطا کرد:

– متنی که به صورت یک نوشته‌ی‌علمی مندرج بود – ریپورتاژ – ۸۱٪ بیشتر از تبلیغات عادی منجر ارتقاء فروش کالا شد.

– طبق حاصل به دست آمده از تست Reader Digest، خوا‌نندگان تا ۵۰۰ برابر بیشتر قصد به تلاوت ریپورتاژ داشتند (در مقایسه با تبلیغات عادی).

 

در صورتی‌که می خواهید یک ریپورتاژ اطلاع رسانی عالی و جالب بنویسید، می بایست به‌این سه نکته‌ی کلی اعتنا ویژه‌ای باشید:

 

۱. اخلاق و رفتار قیمت برای مشتریان

محتوای شما می بایست دارای ارتباط باشد و یک بها حقیقی را برای خواننده‌های مقاله مهیا نماید. در واقع می بایست خودتان را به مکان آن‌ها بگذارید و بپرسید: “خوانند‌گان با چه معضل‌ها و نیازهایی رو به رو می باشند و چه‌گونه خواهیم توانست از روش یک محتوای عالی -و اما با آنچه که می فروشیم- به آن ها در رفع معضل ها و نیازهای‌شان یاری کنیم.”

چنانچه این فعالیت را نکنید، برای خواننده عادی و بی اهمیت خواهید بود.

 

۲. به رسانه و قالب آن با مسئولیت باشید

ریپورتاژ اطلاع رسانی یعنی خرید دسترسی به یک رسانه و قالب آن؛ و مساله اصلی اینجاست که گروهی از اشخاص تا قبل از این عضویت در‌این رسانه را گزینش کرده اند. در صورتی‌که قالب کلی و هماهنگ این رسانه را تغییر‌و تحول دهید، اعتماد و عشق و علاقه‌ی خوا‌نندگان را نیز از دست خواهید بخشید و مستقیما به بازاریابی وقفه‌ای گشوده می گردید، چون محتوا و تبلیغات شما دیگر “همسان” وجود ندارد.

 

۳.  استفاده کننده را به سمت رشته‌ی خویش جذب فرمائید

زمانی از ریپورتاژ اطلاع رسانی استعمال می کنید در واقع می خواهید خواننده را به تغییر تحول یا این که تعیین یک کارایی بخصوص ترغیب فرمایید.

بایستی مطلقا “فراخوان فعالیت” را در محتوای خویش بگنجانید یا این که دستکم یک رابطه شفاف با اسم تجاری و قصه شما در آن وجود داشته باشد. فارغ از یک استراتژی معین و خوب، ریپورتاژ اطلاع رسانی یک محتوای بی آلایش به حساب می آید و هیچ تاثیری روی کسب و عمل شما نخواهد داشت! از طرف دیگر، در صورتی‌که خواننده‌گان را وارد دنیای محتوای خویش نمائید، وضعیت‌های کاری متعددی منتظر شما خواهد بود.

 

مقاله ها دارای ربط :

چرا رقبای شما از رپورتاژ اطلاع رسانی فیض بهتری میگیرند؟!

ارتقا نرخ تبدیل و ارتقاء فروش با رپورتاژ اطلاع رسانی

چه طور یک رپورتاژ اطلاع رسانی تاثیرگذار بنویسیم؟

خرید رپورتاژ اطلاع رسانی فله ای یعنی افت درجه وبسایت در گوگل!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد