مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

link juice چیست؟


link juice واژه و کلمه ای میباشد که در دنیای بهینه سازی و موتورهای کاوش به عمل می رود،  سئو سایت  و به قیمت و یا این که کیفیتی که از یک شیت به کاغذ ی دیگر انتقال داده می‌شود گفته میگردد. این قیمت و کیفیت ها به وسیله هایپر پیوند ها یا این که همین لینک و پیوند های فالو انتقال داده میگردند. موتور های کاوش بدین پیوند ها به مشاهده کرد یک امتیاز یا این که رای برای تارنما غرض نگاه می نمایند. می بایست اعتنا داشته باشید تعداد پیوند هایی که شما به‌این شکل به دیگر سایت ها می دهید، معدود خیس از آن هایی باشد که اخذ می‌کنید.

پیوند های فالو در HTML به‌این شکل می باشند :

great سئو tools

لینک و پیوند های نوفالو nofollow چه میباشد؟

نوفالو (nofollow) یک صفت مشخص و معلوم HTML میباشد، و هر جایی که برای یک لینک و پیوند آورده گردد، به‌این معناست که به موتور کاوش امر می‌دهد که رنکینگ پیوند مقصود را در ایندکس خویش تاثیر ندهد. در واقع برای این به فعالیت می رود تا از گونه های خاصی از اسپم در قضیه موتورهای کاوش دوری نمایید، تا کیفیت نتیجه ها کاوش را بهبود ببخشد.

در واقع این پیوند ها دارنده کمی کد اضافه خیس می‌باشند که به موتورهای کاوش امر می‌دهند که‌این لینک و پیوند ها را دنبال نکنند، و یا آنان‌را تحت عنوان امتیاز و یا این که کیفیت نبینند. بعضی وقتها شما ممکن میباشد کار کشته به تأیید کل پیوندهای جان دار در تارنما خویش نباشید، به خصوص در صورتی‌که استفاده کننده آن‌ها را ارسال نماید یا این که از تبلیغات باشند.

در واقع لینک و پیوند های نوفالو در لهجه HTML به صورت ذیل می‌باشند، که rel=”nofollow” به آنها اضافه می‌گردد :

great بهینه سازی tools

تفاوت پیوند های فالو و نوفالو
پیوند های nofollow به موتور های کاوش اذن نمی دهند تا پیوند هایی که برای آنان آورده گردیده اند را دنبال نمایند. به‌این معناست که در حالتی‌که سایتی به تارنما شما به طور nofollow پیوند داده باشد، در‌این حالت هیچ امتیازی بخش شما نخواهد شد. شما تقارن زمانی که قصد دارید به وبسایت های ناشناخته و یا این که کمتر پر اسم و رسم لینک و پیوند دهید، سفارش ما این میباشد که قطعا از این نوع لینک و پیوند به کار گیری فرمائید.

لینک و پیوند های follow به کلیه موتور های کاوش این اذن را می‌دهد تا این پیوند ها را دنبال کرده و به سایت های تازه و یا این که مطالب جدیدی که به آنها پیوند دادید برسند. در صورتیکه که یک وبمستر به شرایط فالو به سایت شما لینک و پیوند داده میباشد، در این صورت هم موتورهای کاوش و هم یوزرها می‌توانند وارد وارد وبسایت و یا این که مقاله متبوع در سایت شما شوند، که در‌این‌صورت‌ شما صاحب و مالک یک بک لینک و پیوند نیز خواهید شد. شایسته ترین راه و روش دادن لینک و پیوند فالو به یک وبسایت، به کارگیری از انکر تکست یا این که anchor text و تایپ کردن کلمه و واژه کلیدی در پیوند میباشد. بدین معناست، وقتی که به یک وبسایت دیگر لینکی می دهید، واژه و کلمه کلیدی غرض را تحت عنوان انکر تکست برای آن به عمل ببرید.

در شرایط پیش فرض کلیه لینک و پیوند های جان دار در سایت تان به طور فالو می باشند، به این ترتیب نیازی به هیچ اقدامی وجود ندارد تا آن‌ها را فالو نمائید.

فراگیری اضافه کردن پیوند nofollow در وردپرس
اولی کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که اضافه کردن Title and Nofollow For Links را وبسایت تان نصب نمائید. این پلاگین نیاز به هیچ پیکربندی خاصی ندارد، و فورا بعداز نصب در بخش پنجره درج لینک در ادیتور وردپرس اکران داده گردد.

درصورتی که که نیاز به ارشاد در موضوع نصب پلاگین در وردپرس دارید، میتوانید به مقاله فراگیری نصب پلاگین در وردپرس مراجعه‌کنید.

بعد از نصب و فعال‌ساز‌ی پلاگین بر روی وبسایت تان، هم اکنون صرفا کافی میباشد یک نوشته تازه بسازید، و برروی دکمه ی اضافه کردن لینک و پیوند در ادیتور وردپرس کلیک فرمائید. پنجره ی اضافه کردن پیوند برای شما اکران داده گردد، درین پنجره می‌توانید لینک و پیوند های آیتم نظرتان را اضافه نمایید، و با استعمال از آیتم Add rel=”nofollow” میتوانید پیوند متبوع را نوفالو فرمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد