مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

سندباکس گوگل چیست ؟ آیا sandbox خطرناک است ؟


سندباکس گوگل و یک ایده seo گوگلی
در نوشته‌ی‌علمی ای به عنوان ” چطور مثل گوگل اندیشه کنیم ”  سئو سایت  راجع‌به اینکه گوگل چطور فکرمی‌کند که نتیجه ها جستجوی منصفانه ای به یوزرها اکران دهد ، حرف کردیم ! اینک مثال ای از فکر گوگلی را برای شما تشریح میکنیم ;

چرا سندباکس ؟
فکر کنید در سالهای اخیر ، سرعت رویش سایتهای اینترنتی چقدر زیاد بوده ، به طوری که هر کسب و کاری بالاخره به تاءمل داشتن یک وب سایت ، کما اینکه صرفا برای پز و کلاس کاری ، افتاده میباشد .

خودتان را مکان گوگل بگذارید : آیا ۲۰۰ مورد seo که برای سکو بندی صفحه ها در نتیجه ها کاوش به کار گیری میشود ، به تنهایی کافی می‌باشند ؟ به لحاظ شما اخلاق و رفتار گوگل با سایتی که جدیدا راه‌اندازی میشود ، چه طور می بایست باشد ؟

چندین وبسایت سراغ دارید که صرفا یک الی ۲ ماه بوده اند و صاحبان آن ها ، آنها‌را رها کرده اند ؟

آیا در دوران یکی‌از دو ماه از روی الگوی رفتاری رئیس وبسایت در مشاجره پباده سازی و آپ دیت تارنما می گردد تشخیص اعطا کرد که‌این تارنما قرار میباشد از آنهایی باشد که ۲ ماه دیگر تعطیل میگردند ؟

اکران مقاله، از سایتی که کلا ۲ ماه بروزرسانی گردیده و رها گردیده در نتیجه ها جستجوی گوگل ، سبب کاهش اعتماد یوزرها به نتیجه ها کاوش و در غایت کاهش درآمد گوگل شود . پس می بایست راهکاری اندیشید :

گوگل در هیچ کجا راجع‌به سندباکس حرف نکرده ، لکن از ارزیابی اخلاق و رفتار آن در مقابل سایتهای نو ، نتیجی نتیجه ها شده که پیرو مطرح خوا‌هیم نمود .

 

از کجا بفهمیم در سندباکس گوگل قرار داریم ؟
اینترنت سایتهای نو ، بستگی به نوع مقاله ، سئوی داخلی ، پباده سازی و … فی مابین ۱ تا ۴ ماه در ند جعبه گوگل خواهند بود .

برای سایتی که در سندباکس گوگل میباشد چه اتفاقی می افتد ؟
گوگل در واقعیت با این سایتها گشوده می نماید ;

ممکن میباشد در یک برهه زمانی کوتاه ، یک مقاله از تارنما شما به سکو ۳ بیاید تا گوگل بتواند تجربه یوزرها را نسبت به آن مقاله ضبط و ارزیابی نماید .
ممکن میباشد در یک بازه زمانی کوتاه به عبارتی مقاله ، به شیت ۲ و یا این که حتی ۱۰ برود .
گوگل به لینکهایی که درین برهه زمانی کوتاه ساخته میگردند بسیار حساس میباشد ! ( پس در ۴ ماه نخستین ، خرید بک لینک و پیوند ممنوع .)
رباتهای گوگل خیلی زیاد در‌این بازه به وب سایت مراجعه می نمایند تا از الگوی بازه به روز شدن پستها با خبر شوند . (در ساعت مشخصی پست بگذارید .)
تعداد کلیک های روی وب سایت شما در حاصل کاوش ، وقتی که بالا میایید بسیار اصلی میباشد . (کارایی فرمائید اسنیپ ماهر بنویسید !)
از کجا بفهمیم تارنما ما از سندباکس بیرون گردیده ؟


درصورتی که در سرچ کنسول گوگل ، مشاهده کردید که ورودی های گوگل در یک روز از معدل روزهای قبلی ، ۴ برابر بیشتر شده‌است ، تارنما شما از سندباکس بیرون گردیده .

آیا مجدد ممکن میباشد وب سایت ما در سندباکس گوگل قرار گیرد ؟
نه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد