مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

معرفی سه بخش تاثیر گذار بر روی سئو موبایل


درین مقاله به معرفی سه استدلال بسیار تاثیر گذار و اساسی در منطقه سئو سایت   گوشی میپردازیم که تاثیر آن ها از نظر گوگل در آینده بیشتر نیز گردد.


با ابتدا به فعالیت تکنولوژی Mobile-First Index گوگل، اکثری از بازاریابین دیجیتال به تکاپو افتاده اند و در حالا وفق دادن خویش، نسبت به‌این حالت می باشند. پس لرزه های این تغییر و تحول در رویکرد گوگل با اینکه دو سه سالیست که از آن می گذرد، ولی همچنان ادامه داراست. با این تفاوت که در طی اکنون، ما با داده های بیشتری در رابطه این الگوریتم و تاثیر آن بر روی کمپین های seo تلفن همراه رو به رو هستیم.

با یقین، seo تلفن همراه به صورت قابل توجهی، متمایز از همتای دسکتاپی خویش میباشد (خیر در همگی مورد ها). با ارتقا روز افزون به کار گیری یوزرها از دستگاه های گوشی، اخلاق و رفتار ها و انتظارات آنان نیز تغییر میکند. تغییر تحول درست و کارامد سایز ورژن دسکتاپی وب سایت به ورژن گوشی نیز در عین درحال حاضر عمل سادگی وجود ندارد.

همینطور مدارک و مشاهدات بخش اعظمی نشان می‌دهند که الگوریتم های بهینه سازی برای ورژن های گوشی و دسکتاپ بر شالوده فاکتورهای متفاوتی طرح ریزی گردیده اند. از جمله، پس از جستجوی عبارت Credit Card به معنای کارت اعتباری با نتیجه ها متفاوتی از طرف گوگل در دستگاه های تلفن همراه نسبت به دسکتاپ مواجه می شویم.





با یک نگاه به‌این دو نوع کاوش شاید تفاوت در درجه بسیار مشهود نباشد، البته نوع اکران آن‌ها و برخورد کاربری آن ها با یکدیگر متعدد میباشد. این نمونه در رابطه یک عبارت مالیست و نسبت به کلمه ها جستجویی که به جای استفاده کننده متعلق میباشد، انعطاف کمتری دارااست. در جستجوی کلمه ها متعلق به جای مانند “نزدیکترین کافی شاپ”، فیض کاوش در دستگاه های گوشی بسیار گوناگون از دستگاه های دسکتاپ خواهد بود.

به مکان آنکه بخواهیم الگوریتم های گوگل را ناکامی دهیم و لیستی فرضی از کارداران تاثیر گذار بر روی جایگاه وبسایت ساخت‌و‌ساز کنیم بهتر میباشد کارایی خودمان را بر روی به دست آوردن حداکثر ترافیک از دستگاه های گوشی متمرکز کنیم. با به کارگیری از داده هایی که از کمپین های seo تلفن همراه در سال های اخیر کسب شده‌است، قادر خواهیم بود این قسمت از بهینه سازی را به سه نصیب تقسیم کنیم: محتوا، سرعت و دسترسی، سیگنال های کار یوزرها.

در طول این مقاله ما نخست به بررسی عارضه ها seo گوشی میپردازیم و نکاتی را در این باره و در هر بخش ذکر می‌کنیم که به بازاریابین دیجیتال در کسب ترافیک بیشتر از حاصل کاوش، یاری شایانی خواهد کرد.

محتوا
تلفن های هوشمند مدرن دارنده سنسورهایی می‌باشند که کارکشته به فهم اطراف حریم ما می‌باشند. امروزه اکثر این تلفن ها به عجله سنج، مغناطیس سنج و سنسور نزدیک مجهز میباشند. تلفن های هوشمند وسعت عظیمی از داده را مهیا می نمایند و شرکت ها ترسی از گردآوری این اطلاعات و به کارگیری از آن ها را ندارند. دیگر مکان تعجبی ندارد که جارو برقی منزلمان داده ها مرتبط با شرایط مکانی منزل مان و ترازو گرد و خاک را گردآوری می نماید.

در لیست پایین پارامترهای موثری که گوگل از آنان در اکران نتیجه ها کاوش در دستگاه های تلفن همراه استعمال می نماید را مشاهده می‌کنید:

بازه درحال حاضر
تاریخ امروز
روز هفته ای که در آن هستیم
ماهی که در آن سپری میکنیم
فصلی که در آن هستیم
شرایط آب و هوای شرایط کنونی، آینده یا این که قبل در مکانی که در آن هستیم یا این که در رابطه آن جای در هم اکنون کاوش میباشیم
داده ها مبنی بر روزنگار استفاده کننده، مانند قرار هایی که در آینده با دوستانمان داریم
داده ها قابل دسترسی از شبکه های عمومی مخاطب
نویز قابل شناسایی از دستگاه مخاطب
داده ها آماری بر پایه ی تندرست شخص که از گجت های تن درستی کسب میگردد
سوای اینکه بخواهید نگاهی به‌این لیست یا این که لیست های کاملتر دیگر بکنید، خودتان می‌توانید احساس تماما دقیقی از این اتفاقات داشته باشید. به لطف تلفن های هوشمند، شرکت های رشته آوری، امروزه داده ها بیشتری در رابطه ما نسبت به قبلی دارا هستند. تغییر تحول روش گوگل در تولید یک پلتفرم جستجوی مرکزی، تغییراتی را ساخت نموده است. تلفن های هوشمند هر فرد امروزه منجر گردیده که جستجوی محلی که سابقا وجود داشت، به یک جستجوی فردی مبنی بر داده ها مخاطب تبدیل گردد.

این تغییرات با استعمال از گوگل مپس اعمال می‌شود و حتی بر روی جستجوهای سنتی نیز تاثیر گذار میباشد. زمانی این معنا با جستجوی معنایی مخلوط می‌شود، صورت پیچیده تری میگیرد و بازاریابان اینترنتی را ترغیب به فهم استفاده کننده می نماید تا نیاز های آنان‌را پاسخگو باشند.

با اینکه ضابطه مشخصی با دقت به متغیر بودن کارداران نیست، البته نحوه های علمی و قطعی وجود دارا هستند که منجر ارتقاء بازده بهینه سازی در کاوش ها می‌گردد:

وسعت کاوش را مبتنی بر نوع دستگاه تفکیک فرمایید. این قضیه همینطور موجب می‌گردد که کدام کلمات بیشتر در کدام دستگاه ها کاوش می گردند. داشتن این داده ها به شما یاری می نماید که داده ها هر ورقه را بر پایه ی اکثریت دستگاه های یوزرها ورودی به آن تهیه و تنظیم فرمایید. برای مثال محتوای صفحه های اکران داده گردیده در دسکتاپ به صورت معدل، 30 درصد بیشتر از دستگاه های تلفن همراه میباشد.
از پلاگین های تغییر و تحول رابط کاربری یا این که User Agent Switcher به کارگیری فرمائید تا نوع اکران صفحه ها را در گونه های گوناگون دستگاه های گوشی و دسکتاپ آنالیز فرمایید. در صورتی از مرورگر گروم به کار گیری می‌کنید از پلاگین User-Agent Switcher For Google Chrome و چنانچه مخاطب مرورگر فایرفاکس هستنید می‌توانید از پلاگین User Agent Switcher برای تغییر و تحول رابط کاربری استعمال نمائید. همینطور در‌صورتی‌که نیار به مشابه سازی وب سایت ها در دستگاه های تلفن همراه به طور کاملتر و با ریزه کاری بیشتری دارید می‌توانید از ابزار Mobile Phone Emulator فایده ببرید.
محتوایی ساخت‌و‌ساز نمایید که پاسخگوی نیاز یوزرها باشد، خیر اینکه فقط تیتر آن با عبارت گزینه جستجوی مخاطب یکسان میباشد. این نکته می‌تواند حتی به کارگیری از صفحاتی با تصاویر زیاد باشد، به مکان آنکه از متن های طولانی استعمال شود. تعقیب کردن مورد ها کاوش و نظارت آن ها می‌تواند پاسخگوی شما در انتخاب دستورالعمل محتوای صفحه های باشد.
مرتبه صفحه ها تارنما را در دستگاه های متفاوت چک نمائید. این داده ها به شما یاری می نماید تا روءیت کرد بهتری از اکران وبسایت در صفحه های جستجوی دستگاه های متفاوت داشته باشید. این داده ها را با به کار گیری از وبمستر تولز گوگل می‌توانید کسب فرمائید.
سرعت و دسترسی تارنما
seo دیگر خریداری کردن دارای ربط ترین جواب به عبارت جستجوی شما وجود ندارد و شما در‌این مراحل بایستی این محتوا را با سرعت بالایی نیز به مخاطب ارائه دهید، وگرنه مکان خویش را به دیگر رقبا می دهید. طبق گفته گوگل نسبتاً 53 درصد از یوزرها در حالتی که که لود شیت آیتم نظرشان بیش تر از سه ثانیه ارتفاع بکشد، آن برگه را می بندند.

قضیه سرعت به حدی اساسی میباشد که گوگل با به کارگیری از باکس جواب (Answer Box)، پاسخ سوال ها یوزرها را مستقیما میدهد. همینطور گوگل در پروژه تازه خویش به اسم Android Instant Apps به یوزرها اذن میدهد که یک نرم افزار را سوای اینکه بر روی دستگاه خویش نصب نمایند، به استعمال از آن بپردازند.

گوگل همینطور با روی فعالیت آوردن پروژه AMP سند دیگری را نشانه بر اهمیت سرعت لود صفحه های رو نموده است. صفحه های AMP او‌لین توشه در سال 2016 معرفی شدند و بر روی نسخه HTML شیت اعمال گردیده و بازه لود را تا حد متعددی کاهش میدهند. این زمینه همینطور موجب پایین آمدن اطلاعات در هنگام بار گذاری میشود که برای یوزرها بسیار موثر میباشد. سود پژوهش ها اخیر نشان می‌دهد که بیشتراز 60 درصد یوزرها در هنگام کاوش با دستگاه های گوشی، به‌دنبال صفحه ها دارنده AMP می باشند، به این دلیل که سرعت بار گذاری آنها بسیار بالاست و رابط کاربری بهتری را نسبت به بقیه تارنما ها تجربه می نمایند.

صفحه های AMP برای ناشرین یک نعمت بوده میباشد (بیش تر از 70 درصد مطالب Google Stories مجهز به AMP می باشند)، در حالی که دکان های اینترنتی مانند Ebay اخیرا استارت به فعال کردن این قابلیت و امکان برای برخی از صفحه های خویش کرده اند. در واقعیت، ناشرین تخت گاز از این شیوه در کسب درامد بیشتر استعمال کرده اند، اگر که دکان های اینترنتی و ساخت و ساز کنندگان نرم‌افزار بلند بازه تری را برای فعال کردن این تکنولوژی برای خویش برنامه ریزی کرده اند. با دقت به اینکه ابزارهای AdWords و AdSense استارت به پشتیبانی از امکان AMP کرده اند، به این ترتیب مکان تردیدی باقی نمی ماند که برای ارتقا قابلیت و امکان وبسیایت خویش و جا نماندن از رقبا، هر چه زودتر باید به فعال کردن این امکان در تارنما مبادرت نمائید.

قابلیت و امکان های تازه Instant Articles فیسبوک و Moments توییتر نیز شواهدی بر لزوم سرعت بخشیدن در دنیای اینترنت میباشد. این مورد در معنای زدودن قسمت های گوناگون صفحه های وجود ندارد. صفحه ها تارنما چیزی بالاتر از عده یک سری بخش میباشد و حذف یک قسمت ممکن میباشد مشکلاتی را برای دیگر مناطق ساخت نماید. به این ترتیب مهم‌ترین چیز پاک سازی بخش های مازاد محافظت ساختار وب سایت میباشد. همینطور صفحه های تارنما نیز بوسیله ربات های گوگل و بقیه موتورهای کاوش باید در دسترس باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد