مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

با بروز رسانی محتوا دقیقا چه اتفاقی برای تارنما شما میافتد؟

با بروز رسانی محتوا دقیقا چه اتفاقی برای تارنما شما میافتد؟

از شر زامبی پیج های خلاص می شوید(در‌پی توضیح جامعی در زمینه ی صفحه ها سئو سایت زامبی داده شود)

با هزینه کمتری جایگاه می گیرید
با سرعت بیشتری سکو می گیرید
محتواهای نادر کیفیت شما کمتر گردیده و کیفیت عالی ها ارتقا میابد (در سود به برندینگ شما هم امداد می‌گردد)
در توضیح موردها بالا بایستی بدانید که هزینه ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب که مخاطب پس از مطالعه آن حقیقتا لذت می برد و منجر رجوع محتوا میگردد ، برای هر محتوای 2000 واژه و کلمه معمولا بالای 100،000 تومان هزینه می برد.

در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه دوباره ندارید و تنها بایستی نوشته ی علمی های قبل خویش را seo فرمائید.

البته یک پرسش اساسی …

زامبی پیج ( Zombie Page ) چه میباشد؟
زامبی پیج به صفحاتی از وبسایت شما می باشند که هیچ ترافیکی ندارند.

هیچ کس آن‌ها‌را نمیخواند ، هیچ ترافیکی از برگه نتیجه ها سرچ گوگل ندارند و هبچ ترافیکی از صفحه های دیگر وبسایت شما هم به آنان منتقل نمی شود.

عملا صفحه های زامبی صفحاتی هستتند که گوگل آنان‌را ایندکس میکند ، اما کسی آن ها را نمی‌خواهد.

در حالتی‌که توضیح بالا براتون کافی نبود، توصیه می کنیم پوشه صوتی ذیل را با تمرکز گوش دهید تا با زامبی پیج ها و طریق شناسایی آنان آشنا گردید.

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

برای ارتقاء یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و زیر به کار گیری نمایید.
چرا صفحه های زامبی برای وبسایت ما ضرروزیان دارا‌هستند؟
اذن بدید با یک نمونه به پرسش بالا پاسخ بدم:

شما برای یادگیری نکات موثر در حوزه بهینه سازی محتوا وارد این کاغذ گردیده اید…

اکنون فرض نمائید 3 گزاره این کاغذ به شیوه تنظیم املت بپردازد.

یا این که به عنوان مثال یک مسافت 20 ثانتی از ورقه سپید باشد ، وقت شما بی خویش و بی جهت فارغ از اینکه سودی ببرید از دست میرود.

این نگاهی میباشد که گوگل به صفحه ها زامبی شما دارااست و به طبع برای وبسایت شما خوب وجود ندارد.

پیش از اینکه بخواهید به سراغ زامبی پیج های تارنما خویش بروید بدین نکته اعتنا فرمائید که در بعضا از حوزه ها مثل وب سایت های آوا نیازی به رفع کردن زامبی پیج ها ندارید ، برای ادراک بهتر ویدئو تحت را تماشا فرمایید


چطور زامبی پیج ها را برطرف کنیم؟
به روز محتوا سبب ساز حل ایراد زامبی پیج ها می گردد. شما می توانید :

با تولید پیوند داخلی مطلوب ، یوزرها را از صفحه های پر طرفدار خویش به صفحه های زامبی هدایت فرمائید.
با بروزرسانی محتوا و جالب کردن جمله اولیه و جواب به پرسش اساسی که مخاطب به ورقه شما بایستی به پاسخ آن رسد، شیت را برای استفاده کننده مفیدتر نمائید تا با کاهش بانس ریت و مرتبه شیت شما بهبود یافته و از زامبی پیج بیرون گردد.
با افزودن کلیپ ، پوشه صوتی و یا این که تصویر مطلوب سبب ساز ارتقاء ماندگاری استفاده کننده در وب سایت (Time on page) سبب بهبود درجه ورقه در حاصل سرچ گوگل گردید.
با آپ دیت تایتل و متادسکریپشن در ورقه خویش سبب ساز جذب بیشتر یوزرها از شیت حاصل سرچ گوگل گردید.
نحوه های بالا برای مثال نحوه هایی می‌باشند که شما‌را از شر صفحه های مضر زامبی خلاصه میکنند و محتواهای seo گردیده قابل قبولی را در دست گوگل و یوزرها شما قرار می دهند.

شناسایی گپ محتوا : اقیانوس آبی رنگ در ساخت و ساز محتوا
اقیانوس آبی رنگ معمولا در حوزه کسب و فعالیت اینترنتی به فعالیت میرود.

شناسایی جاهای خالی بازار که رقابت انچنانی ندارد.

در بهینه سازی محتوا هم ما خواهیم توانست نقاط خالی را شناسایی و سوای رقابت مرتبه بگیریم

نخستین از تمامی یک توضیح کوتاه درباره ی اقیانوس آبی‌رنگ از سایت متمم را با هم مرور کنیم:

اقیانوس های آبی‌رنگ، همگی‌ی صنایعی میباشند که امروز وجود ندارند و طبیعتاً فضای بازارهای آن ها نیز ناشناخته میباشد.

در چنین اقیانوس‌هایی، تقاضا می بایست خوی خواهد شد. زیرا هنوز تقاضایی نیست که کسب و امور برای تصاحب سهم بیشتری از آن، با یکدیگر رقابت نمایند.

در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده به کارگیری کنیم.

یعنی عوض این که مدام همت کنیم محتواهایی را ایجاد و seo کنیم که رقابت شدیدی در بهینه سازی آنان وجود دارااست ، به ایجاد محتوا بر روی لغات کلیدی تمرکز می کنیم که رقابت چندانی روی آن ها نیست.

به کار گیری از ایموجی‌ها در حاصل جستجوی گوگل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد