مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

راهکارهایی برای مدیرت استرس در پروژه‌های سئو


هر عمل و شغلی، آمادگی کم عقل خاص خویش را می‌طلبد ولی این مورد درخصوص مشاغلی که به تمرکز بالا نیاز دارا هستند، پر رنگ‌خیس چشم می گردد. کارهایی میباشند که در‌صورتی‌که آمادگی فرضی موردنیاز را برای انجام دادن‌شان را نداشته باشید، سئو سایت  به برد دست پیدا نخواهید کرد و بهینه سازی یکی همین منطقهها میباشد. دعوا رنج فعالیت وجود ندارد؛ که هر شغلی مشقت‌های خاص خودش را داراست. کلام این میباشد که علاوه بر مهارت فنی، می بایست اقتدار خیالی و توان رئیس استرس را داشته باشید و این بضاعت مستقیما روی سود کارتان اثر خواهد گذاشت. در‌این نوشته‌ی‌علمی راهکارهایی را برای کسب این آمادگی مطرح میکنم که در زمان سال‌های کاری و زبده و امتحان و خطاهای متفاوت به دست آورده‌ام.

بیشتر بخوانید :  سرویس ها بهینه سازی
چرا seo یک فعالیت استرس‌زا میباشد؟
پیش از ارائه راهکار، بیایید به آنالیز استرس‌هایی را که در حین مسیر کاری seo با آنها مواجه می‌شویم آنالیز کنیم. این قضیه تعدادی سپس دارااست. او‌لین جنبه به عبارتی چیزی میباشد که بارها در نوشته‌علمی‌های گوناگون به آن اشاره کرده‌ام:

seo راهبرد معلوم ندارد. هیچ چیز در‌این حوزه قطعی و مطلق وجود ندارد.

یک‌سری اصول اصلی و ابتدایی وجود دارااست که تمامی آن ها را میدانیم. همگی میدانیم که می بایست ساختار وبسایت از نگاه فنی صحیح باشد، محتوای اثر گذار باصرفه ساخت کنیم، از عبارات کلیدی مطلوب به کارگیری کنیم، بک پیوند داشته باشیم و … . ولی این‌ها برای رساندن یک وبسایت به سکو‌های بالا کفاف نمی دهد. به ویژه در حیطههای لبریز رقابت. این‌ها ابزارهایی می‌باشند که برای باصرفه‌سازی تارنما در دست دارید ولی هزاران فاکتور و برهان موءثر دیگر نیز وجود دارااست که ممکن میباشد از آن ها بی‌خبر باشید. بهینه سازی بیشتر از این که دانش باشد، هنر میباشد. هنر این که با شکیبایی و امتحان و نادرست، از در میان ظلمت روش خویش را پیدا فرمایید و یک استراتژی اثرگذار به دست آورید. برد پایانی در گرو همین شکیبایی و سعی مداوم میباشد.



برای مثال فرآیند لینک و پیوند‌سازی را در لحاظ بگیرید. همگی می دانیم که بک لینک و پیوند‌ها یکی مهم ترین کارداران تاثیرگذار بر سکو وبسایت می‌باشند. لینک و پیوند‌سازی یک فعالیت به طور کامل تخصصی و پرفشار میباشد. بایستی در فروم‌ها و انجمن‌های گوناگون عمل نمائید، وب لاگ بسازید و برهه زمانی‌ها در سایت‌های گوناگون مقاله بنویسید تا بتوانید پیوند خویش را باطن آن ها بگنجانید. برای این عمل موردنیاز میباشد در حیطههای گوناگون مطالعه داشته باشید تا بتوانید در سوال و جواب‌ها کمپانی نمایید و لینک و پیوند بگذارید، محتوا ایجاد‌نمائید و … . پس از همگی این امور می بایست طاقت نمایید تا لینک و پیوند‌ها ایندکس شوند و اثر خویش را بگذارند. اما این احتمال هم وجود داراست که مدیریت انجمن یا این که وب سایت، پیوند‌تان را حذف نماید.

یک احتمال بدتر هم وجود دارااست: بازه‌ها برای یک وب سایت لینک و پیوند می‌سازید، ایندکس هم می شوند البته هیچ تغییری در مرتبه وب سایت چشم نمیشود. زیرا همانطور که اشاره کردیم، سکو وب سایت به دست اندرکاران زیادی بستگی دارااست. درحال حاضر بایستی بگردید و برهان مانع را پیدا فرمائید که به هیچ عنوان عمل سادگی وجود ندارد. این معیارها ممکن میباشد با هر آپ دیت الگوریتم‌های گوگل تغییر تحول نمایند و اما معمولا تا مدتی اطلاعی از تغییرها در چنگ وجود ندارد.

به همگی این مورد ها، فشار کارفرماها را هم اضافه فرمایید. آنها در جریان خلق الگوریتم‌ها و هزار ریزه‌کاری دیگر دنیای بهینه سازی نیستند. در صورتی درجه وب سایت‌شان از یک به دو سقوط نماید سریع نگران می شوند و او‌لین کاری که می‌نمایند زنگ زدن با شما میباشد! در حالتی که یک سری پروژه هم زمان داشته باشید، این تماس‌ها و فشارها یک‌سری برابر می‌گردد و این تنها بخشی از استرس‌های روزمره شما تحت عنوان یک مدیریت یا این که مشاور بهینه سازی میباشد.

چرا بایستی استرس خویش را رئیس کنیم؟
همانگونه که اشاره کردیم، آمادگی کم عقل یکی‌از مهم ترین فاکتورهای برد در بهینه سازی میباشد. از جراحت‌هایی که اضطراب در اختیار گرفتن‌نشده به ذهن و تن وارد می‌نماید صحبتی نمیکنم زیرا کلیه با آن ها آشنا هستیم. اینجانب مهارت مدیر ذهن را تحت عنوان یک نکته فنی در حیث می گیرم. یعنی در صورتیکه بخواهم فهرستی از معیارهای اساسی در پیروزی یک کارشناس seo ارائه بدهم، آن را این چنین استارت می کنم: علم آپ دیت، مهارت‌های فنی، بضاعت و توان رئیس استرس و … .

این واحد سنجش مستقیما روی سود آخرین پروژه‌ها تاثیر می گذارد. استدلال آن هم پر‌نور میباشد: seo به طاقت و تحمل بالا نیاز دارااست. هر که نتواند استرس خویش را مدیر نماید و زیر فشار تصمیم‌های صحیح بگیرد، درین عمل غالب نخواهد شد. این موقعیت به تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای سبب می‌گردد. در یک لحظه کاری انجام میدهیم که همت‌های طولانی‌دوران‌مان را به باد می دهد در حالی که صرفا موردنیاز بود حوصله کنیم.

همگی ما با این پدیده مواجه گردیده‌ایم. وقتی که هر کاری مورد نیاز می‌دانستیم انجام داده‌ایم ولی درجه تارنما بهتر نمی شود که نمی شود، زمانی فشار صاحبکار زیاد شده‌است و هنوز فیض‌ای نگرفته‌ایم، حتی زمانی که جایگاه تارنما‌مان رو به بهبود میباشد و خیلی خوشحالیم! آری خوشحالی زیاد هم قادر است به تصمیم‌های مالامال ریسک لحظه‌ای باعث گردد.

بالا و ذیل شدن نتیجه ها در بهینه سازی طبیعی میباشد. در صورتیکه هر توشه که با این تغییرات مواجه می شوید، دلهره بگیرید و بخواهید استراتژی خویش را تغییر‌و تحول دهید، چیزی از پروژه باقی نمی‌ماند. می بایست بتوانید در حین آپ دیت‌ها و فراز و فرود مرتبه تارنما، متانت خویش را نگهداری نمایید و دست به کاری نزنید که وضعیت را بدتر نماید تمامی کوشش‌های گذشته را به باد بدهد.

بیشتر بخوانید :  بازاریابی seo چه می‌باشد؟
به چه شکل استرس بهینه سازی را رئیس کنیم؟
مدیر استرس در‌این حوزه، یک روند طولانی‌بازه میباشد که قبل از بستن قرارداد ابتدا میگردد و تا انتها پروژه ادامه دارااست. بخشی از آن به تقویت ذهن و شخصیت خودتان بستگی دارااست و نصیب دیگر، تکنیک‌هایی میباشد که در حین مسیر می بایست به فعالیت ببندید. راهکارهای هر مرحله را با هم تحلیل می کنیم.

تضمین و تعهد نا ممکن ندهید!

بخش اعظمی از ما با اشتباهاتی که در مرحله بستن قرارداد مرتکب می‌شویم خویش را در معرض فشارهای دیوانه شدید قرار میدهیم. مواقعی می باشند که با رعایت کردن‌شان میتوانید از بروز بخش اعظمی اشتباهات در آینده پیش‌گیری نمایید. مهم‌ترین مورد، تعهداتی میباشد که به صاحبکار می دهیم. این خلل به ویژه در امر عده ای که اخیرا وارد این حوزه گردیده‌اند و میخواهند به هر قیمتی که گردیده پروژه بگیرند، بیشتر مشاهده می شود. آن ها سوای محاسبه و بررسی کافی، تضمین‌های خیره کننده و غریب به صاحب کار میدهند و از جمله سکو یک را در بعضا از کیوردها تضمین می‌نمایند. همین موضوع یکی‌از وسیع ترین کارداران استرس‌زا در زمان انجام پروژه میباشد. اصولا تضمین یک جایگاه خاص قابلیت ندارد. به یک استدلال تماما معمولی: شما نمی‌توانید چیزی را که کنترلی روی آن ندارید تضمین نمایید!

گهگاه ما از معنی و معنی مهم بهینه سازی مسافت میگیریم. seo یا این که Search Engine Optimization یعنی با صرفه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو. این کل کاری میباشد که ما می توانیم انجام دهیم. تارنما را به سیرتکامل‌ای با صرفه‌سازی کنیم که موتورهای جست‌وجو آن را بهتر ببینند و اعتبار بیشتری برایش قائل شوند.



تصمیم‌گیرنده آخری الگوریتم‌ها میباشند و ما کنترلی روی تعیین‌های آن ها نداریم. موتورهای جست‌وجو معیارهای خاص خویش را دارا هستند و مبنی بر سیاست‌های خویش کار می‌نمایند. در چنین قوانینی، تضمین جایگاه عملا بی مفهوم و ناممکن میباشد. این تضمین‌های بی‌اساس سبب می‌گردد سئوکارها در زمان پروژه مدام در هم اکنون واهمه باشند و این خوف نمی‌گذارد به خیر و خوبی از گنجایش‌های فرضی خویش به کارگیری نمایند. ما در بهینه سازی فرضیه‌های مختلفی ارائه می دهیم و آنها‌را اجرایی میکنیم. هر تئوری ممکن میباشد سود‌قسمت باشد یا این که نباشد. کسی برنده میباشد که بتواند شایسته ترین تئوری‌ها را ارائه دهد و در شکل فیض نگرفتن هم، بتواند مسیر دیگری پیدا نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد