خواسته از عبارات کلیدی کوتاه، به عبارتی کلمه ها کلیدی معمولی 1 تا 3 سیلابی (بخشی) میباشد. کلماتی مثل:
خرید گوشی،فراگیری بهینه سازی،یادگرفتن لباس دوزیو…جزو اینها میباشند.
سئو سایت در اکثر وقت ها مواقع کلمه ها کلیدی کوتاه رقابت متعددی دارا هستند. این یعنی روی واژه کلیدی مثل خرید تلفن همراه، وب سایت های قدرتمندی با میزان دارایی seo بسیار زیاد رقابت میکنند و تمامی آن ها می خواهند درین عبارت به حاصل نخستین گوگل برسند. برهان آنهم این میباشد کهاین لغت ها، تعداد جستجوی بالایی از طرف یوزرها دارا هستند. از جمله ممکن میباشد عبارت خرید تلفن همراه در ماه بیشتر از 2 هزار توشه کاوش داشته باشد.
2_ کلمه ها کلیدی بلند (long tail keyword)
در مقابل کلمه ها کلیدی کوتاه، لغات کلیدی دم بلند یا این که طولانی وجود دارا هستند. این لغات اکثر وقت ها از 3 تا تعدادی سیلاب میباشند. برای مثال به عبارت های زیر نگاه فرمایید:
فراگیری بهینه سازی برای مبتدیان،یادگرفتن دوزندگی از صفر،خرید تلفن همراه سامسونگ ارزان،و…لغت ها کلیدی لانگ تیل در بیشتر مواقع تعداد جستجوی مقداری دارا هستند البته پیرو رقابت پایینی هم روی آنها جریان دارااست. این یعنی درجه تصاحب کردن روی واژه فراگیری seo برای مبتدیان، بسیار ریلکس خیس از سکو به چنگ آوردن روی فراگیری seo میباشد. به همین عامل میباشد که مدام به وبسایت های مبتدی پیشنهاد می کنیم در اولِ کار، بهتر میباشد روی عبارات کلیدی دم بلند عمل نمایند.
سخن پایانخب، به انتهای نوشته ی علمی واژه کلیدی رسیدیم. دراین نوشتهیعلمی نخستین از تمامی فهمیدیم کلمه و واژه کلیدی چه چیزی است، آنگاه با نقش آن در seo آشنا شدیم، روش استعمال اش را حافظه گرفتیم، با کلمه و واژه کلیدی فرعی یک شناخت جزئی پیدا کرده و در غایت فهمیدیم یکسری نوع واژه و کلمه کلیدی وجود دارااست. در صورتیکه هنوز سوالی در امر مفاهیم این نوشتهیعلمی دارید، سوالتان را در قسمت ایده ها بیان نمائید. با آرزوی برد.