مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

برترین راهکارها برای بهینه سازی سایت


در قبلی گوگل برای گزینش منزلت سئو سایت  شما در نتیجه ها کاوش، صرفا از 200 مورد امتیازدهی به کارگیری می کرد. ولی بیش تر از دهه از آن مدت قبلی و کلیه چیز عوض شده میباشد. الگوریتم‌های گوگل نیز عوض شده‌اند البته نکته ی اساسی این میباشد که شما نیاز ندارید به طبع در کلیه این موردها امتیاز کسب فرمائید. برخی از این فاکتورها امتیاز بیشتری دارا‌هستند و می بایست آنان را حق تقدم قرار دهید. یکی‌از مهمترین موردها، اعتنا به بهینه سازی و seo وب سایت میباشد. در‌این مقاله شمارا با هشت فاکتور اساسی در با صرفه ‌سازی وبسایت آشنا خوا هیم کرد.

بیشتر بخوانید:  seo چه چیزی است و چرا بهینه سازی وبسایت اساسی میباشد؟
سئو تارنما (Website Optimization) چه می‌باشد؟
سئو تارنما به فرآیندی گفته می گردد که طی آن با انجام امتحان و خطاهای متعدد سعی می گردد تا سایت پیشرفت کرده و به سوی هدف ها تجاریش تکان نماید. امتحان A/B یک کدام از نحوه‌هاییست که صاحبان اینترنت از روش آن نسبت به افزایش عملکرد سایت شان داده ها کسب می نمایند.

با این امتحان متوجه خواهند شد چه تغییراتی برروی تارنما شان نیاز میباشد تا تعامل بیشتری با بازدیدکنندگان آن برقرار نماید. این تعامل قادر است بالا رفتن ورودی‌ها از روش کاوش در گوگل، خرید بیشتر و یا این که درخواست‌های دیگر باشد.

باصرفه‌سازی سایت بایستی در غایت سبب به انجام حرکتی از سوی بازدیدکننده سایت خواهد شد که در سود ی آن شما یک گام به سوی مقصود تجاری تان از راه‌اندازی اینترنت‌وب سایت مجاورت‌خیس گردید.

هدف ها seo وب سایت با اعتنا به نوع کسب و عمل، مشتریان مقصود، و عملی که قرار میباشد صورت بپذیرد متعدد میباشد. این عملکردها می تواند دربرگیرنده خرید کردن، مالامال کردن یک فرم، یا این که تلاوت یک نوشته‌علمی باشد.

همینطور همت متبوع یک وبسایت می تواند معیار تعامل بازدیدکننده آن باشد، یا این که تعداد عده ای که یک روال خاص را روی وبسایت طی می‌نمایند. بعضی از هدف ها باصرفه ‌سازی اینترنت ‌وبسایت مشتمل بر موردها تحت میشود:

یک خبرگزاری آنلاین با تکثیر مقاله ها آنلاین تلاش می‎نماید تعداد بازدیدکنندگان و کلیک‌های مقالاتش را ارتقا دهد.
یک مغازه آنلاین، سایت خویش را با تشویق بازدیدکنندگان به لبریز کردن یک فرم یا این که تکرار خرید، باصرفه‌سازی می‌نماید.
یک کمپانی قابل انعطاف افزاری آنلاین با تشویق بازدیدکنندگان به نام نویسی و اخذ ورژن بدون‌پول جنس، سایت خویش را با صرفه ‌سازی می‌نماید.
یک کمپانی بیمه تارنما خویش را به خواسته ارتقاء فروش بیمه با صرفه ‌سازی می‌نماید.
یک کمپین برای جذب سرمایه، سایت خویش را با ارائه یک فرم جهت تشویق به یاری ملی باصرفه می‌سازد.
روند سئو وب سایت (Website Optimization)
مرحله نخستین باصرفه ‌سازی وب سایت معلوم کردن غرض میباشد. همان طور که اشاره شد کسب و شغل های گوناگون ممکن میباشد هدف ها متفاوتی از با صرفه‌ سازی ‌وب سایت خویش داشته باشند.

مثلا، در صورتیکه شما یک تارنما تجارت الکترونیکی دارید و میخواهید بدانید چطور فروش آن را بالا ببرید، میتوانید پژوهش ها پاره ای و کیفی مختلفی را به روی صفحه ها کلیدی سایت تان، که ممکن میباشد برروی وصال بدین مقصود تاثیرگذار باشند، انجام دهید.

اکثر زمان ها مواقع، شیت اساسی تارنما فضای قابل قبولی برای قرار دادن آزمایش‌های A/B و گونه های نظرسنجی‌ها میباشد چرا‌که بیشتر ترافیک وب سایت از این شیت وارد میشود. بسیار اصلی میباشد که بازدیدکنندگان با ورود به‌این برگه خیلی سریع متوجه شوند این موسسه چه چیزی ارائه می‌نماید و همینطور سریع بتوانند مسیرشان را چهت نیل به گام بعدی با یک کلیک طی نمایند.

مرحله آن‌گاه در حیث تصاحب کردن احتمال ها و پیش گویی‌ها میباشد. بعد از اینکه غرض مهم را معلوم کردید، بایستی آیتم‌های مختلفی را چهت نیل به آن در لحاظ بگیرید و همینطور فرضیاتی را برای بهبود معیار تبادل در تارنما آزمون نمائید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد