مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تعداد کلمات مناسب برای مقالات سایت


تعداد عبارات مطلوب برای مقاله ها وب سایت چقدر میباشد؟ سئو سایت  زمانی که سخن از بهینه سازی وبسایت به بین میاید، سوالهای مختلفی در ذهن همگی اشخاصی که در حوزه بیزنس آنلاین عمل می نمایند، پیش میاید. از آنجایی که نصیب عمده توشه seo را محتوا به دوش میکشد، تعداد عبارات مطلوب برای مقاله ها سایت نیز اهمیت میابد. به حقیقت تعداد کلمه ها نوشته‌علمی برای seo چقدر بایستی باشد؟ در‌این مقاله با ما یار باشید تا در‌این قسمت از وب لاگ بهمن پرداز با یکدیگر به چک این مورد بپردازیم.

تعداد لغت ها مطلوب برای مقاله‌ها وب سایت
تعداد عبارات مطلوب برای مقاله ها وبسایت چقدر میباشد؟ نمی دانید که با چه تعداد لغات مطلوب برای مقاله‌ها وبسایت می‌توانید در کاغذ حاصل موتور کاوش (SERP) درجه بگیرید؟ کلیه می‌گویند: \"بستگی دارااست\".
تعداد کلمه ها مطلوب برای مقاله‌ها وبسایت به صنعتی که در آن می باشید، توان دامنه، موضوعاتی که می نویسید، کیفیت و رابطه مطالب بستگی داراست.

البته واقعیت این میباشد که یک محتوای بسیار کوتاه (200-500 واژه)، نمی تواند شما‌را در عرصه رقابت با غول های حوزه فعالیتتان قرار دهد (به خصوص که در‌حالتی که اعتبار دامنه‌تان زیاد نباشد). محتوای زمانبر این شانس را به شما می‌دهد تا شما با قسمت های متفاوت و دیدنی نوشته خویش، موتورهای جست و جو را وادار به ایندکس کردن نمائید. آنچه که شما به آن نیاز دارید، تایپ کردن محتوایی ظریف، معمولی و کاربرپسند میباشد. این شایسته ترین سلاحی میباشد که می‌توانید از آن برای نزاع در‌این عرصه تنگاتنگ به کارگیری فرمایید. اما این تک تک داستان وجود ندارد. البته آیا محتوای وقتگیر چهت نیل به مقام برتر کافی میباشد؟


آیا محتوای زمانبر خیس، مقام بهتری را بخش شما می نماید؟
احتمالا در توئیت ها و مطالب آموزشی متفاوت خوانده اید که هرچه تعداد عبارات در یک کاغذ بیشتر باشد، موتورهای جست و جو به آن ورقه اعتبار بیشتری میبخشند و درجه آن ورقه را فراتر می‌برد.
این مفهومی میباشد که اکثر زمان ها در توییتر یا این که انجمن ها به چشم میخورد البته فارغ از هیچ سیرتکامل مبنای حقیقی و واقعی! مطالعات بخش اعظمی در مورد شایسته ترین تعداد لغات مطلوب برای مقاله‌ها تارنما انجام یافته میباشد. یک مطالعه از Backlinko، که در آوریل 2020 منتشر شد، اظهار داشت که میانگین محتوا برای قرار گیری در ورقه اولیه گوگل 1447 کلمه و واژه میباشد.
در وهله اولیه شاید تصور کنید که برای قرارگیری در شیت اولیه، بایستی کلیه محتوای مقاله‌ها وبسایت شما، 1500 واژه و کلمه باشد. البته این چیزی وجود ندارد که مطالعات نشانه میدهد و کلیه چیز به تعداد لغات مطلوب برای مقاله ها تارنما برنمی خواهد شد!

تعداد کلمه ها نوشته ی علمی برای seo چقدر بایستی باشد ؟
فاکتورهای متعددی وجود داراست که می‌تواند واحد سنجش و تعداد عبارات نوشته‌ی علمی برای بهینه سازی را گزینش نماید که اما کلیه آن‌ها مرتبط با مرتبه بندی در SERP نمی‌شود. آنچه که شما می بایست همواره به خاطر داشته باشید این میباشد که نوشته ی علمی شما می بایست برای یاری به بازدید کننده آدم تنظیم گردد و خیر برای ربات جست و جو!

تعداد کلمه ها نوشته ی علمی برای بهینه سازی می بایست به عبارتی اندازه ای باشد که به مخاطب مقصود یاری می نماید. این میتواند جواب به پرسش باشد و یا این که توضیحی کامل در امر موضوع ای خاص! حتی به آسانی می‌تواند محتوا راجع به ارائه خصوصیات یک مال باشد!

شاید هنوز تعداد عبارات نوشته‌علمی برای seo برای شما پرسش بی جوابی باشد، ولی واقعیت این میباشد تعداد عبارات مشخصی برای مرتبه گیری در گوگل نیست. این تصور خطا میباشد که شما با افزودن محتواهای بیهوده برای ارتقا تعداد عبارات، میتوانید در موضع بهتری در حاصل موتور جست و جو قرار گیرید.

موتورهای کاوش صفحاتی را در درجه های برتر قرار میدهند که می‌توانند به شایسته ترین صورت ممکن با کاربر خویش رابطه برقرار کرده و محتوا صحیح براساس جست و جویبار مخاطب باشد.
کیفیت محتوا و طریق پاسخگویی به نیاز یوزرها، از تعداد کلماتی که در محتوا وجود دارااست، اهمیت بیشتری خواهد داشت.

همبستگی و انگیزه اساسی خیس از تعداد عبارات نوشته‌علمی برای بهینه سازی
موضوعی که بخش اعظمی از اشخاص را برای تعیین تعداد لغات مطلوب برای بهینه سازی حیران می نماید، همبستگی و انگیزه میباشد.
در صورتیکه به 5 ورقه برتر برای کلیدواژه متبوع خویش بنگرید، خواهید روئت کرد که بیشتر آن‌ها، مقاله‌ها زمانبر تهیه و تنظیم کرده اند. قابل فهم میباشد که تصور کنید این به عبارتی چیزی میباشد که چهت نیل به نتیجه ها برتر نیاز دارید.
البته گشوده تاکید میکنیم که نباید غلط فرمائید. تعداد لغت ها بیشتر به تنهایی نمی تواند عاملی برای قرارگیری در سکو های برتر باشد. با این درحال حاضر، محتوای وقتگیر، به صورت غیر بی واسطه میتوانند جایگاه خیر و خوبی کسب نمایند و یااینکه قابلیت و امکان پیوند دهی بهتری داشته باشند.
ولی آنچه که می بایست همواره در ساخت‌و‌ساز محتوا مطلوب بهینه سازی به آن اعتنا داشت، همبستگی محتوا میباشد.


 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد