مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

آشنایی با الگوریتم فلوریدا گوگل و تاثیر آن بر سئو سایت


الگوریتم فلوریدا گوگل یکی مهمترین الگوریتم های گوگل میباشد که در طول نشر رمز و صدای  سئو سایت  متعددی به‌راه‌انداخت. در صورتی‌که چه ارائه الگوریتم فلوریدا گوگل تاثیر بسیار مخربی بر درجه اکثری از وبسایت ها در درجه بندی این موتور کاوش داشت، ولی در شرایطی که منصفانه بنگریم تعداد متعددی از وبسایت ها نیز از این الگوریتم فایده برده و درجه قابل توجهی به دست آوردند!


با الگوریتم فلوریدا گوگل بیشتر آشنا گردید!

الگوریتم فلوریدا گوگل یکی‌از مهم‌ترین الگوریتم های گوگل میباشد که در طول نشر رمز و صدای متعددی به‌راه‌انداخت. در صورتیکه چه ارائه الگوریتم فلوریدا گوگل تاثیر بسیار مخربی بر سکو بخش اعظمی از وبسایت ها در جایگاه بندی این موتور کاوش داشت، ولی درصورتی که منصفانه بنگریم تعداد متعددی از تارنما ها نیز از این الگوریتم فایده برده و درجه قابل توجهی به دست آوردند!
این نوشته ی علمی از مطالب یادگرفتن بهینه سازی دسته اینترنت وان میباشد که امید داریم آیتم دقت شما قرار بگیرد.



الگوریتم فلوریدا گوگل الگوریتمی ترسناک و خیره کننده و غریب وجود ندارد. البته بخش اعظمی از صاحبان کسب و شغل های اینترنتی از آن وحشت دارا هستند! میدانید چرا؟ این گروه از مدیران معتقدند که افت سکو وبسایت آن‌ها در مرتبه بندی گوگل دائمی بوده و فعالیت از عمل پیشین میباشد. البته جذاب میباشد بدانید که مقصود الگوریتم فلوریدا گوگل پنالتی کردن وب سایت ها نبوده و صاحبان تجارت با اندکی سعی به مراد seo وب سایت خویش میتوانند به جایگاهی قابل قبول حتی بهتر از مقام قبلی خویش دست پیدا نمایند.

تارنما های محدودی وجود دارا‌هستند که ذیل تاثیر این الگوریتم با کاهش جایگاه در جایگاه بندی موتور جستجوی گوگل مواجه گردیده اند. همانطور که پیش خیس نیز اشاره کردیم، این کاهش جایگاه دائمی نبوده و جبران آن مستلزم سعی برای بهینه سازی وبسایت میباشد.

شاید این پرسش ذهنتان را به خویش سرگرم نموده باشد که الگوریتم فلوریدا گوگل چه تارنما هایی را پایین تاثیر قرار داده و باعث به کاهش درجه آنها بین بقیه رقبا شد‌ه‌است؟

دیدنی میباشد بدانید که اولیه طعمه الگوریتم فلوریدا وبسایت های دارنده محتوای بی کیفیت و غیر قابل قبول بود. اکثر وقت ها این وبسایت ها محتواهایی اسکن داشته و یا این که به اعتقاد و باور فلوریدا محتوای آنها چندان مطلوب نبوده میباشد. دیدنی میباشد بدانید که آن مجموعه از وبسایت هایی که با توسل به بک پیوند غیر طبیعی منزلت خیر را برای خویش دست و پا کرده بودند نیز از شر الگوریتم گوگل در امان نمانده و ذیل کشیده شدند!

نوشته ی علمی پیشنهادی: عارضه ها گوگل پنالتی و طرز برطرف کردن آن ها



متخصصین بهینه سازی در رابطه الگوریتم فلوریدا گوگل چه می‌گویند؟

متخصصان seo با برخورداری از تجربیات زیاد در مقابله با الگوریتم های تکثیر یافته از سوی گوگل درباره با الگوریتم فلوریدا به اظهار نظرها جالبی پرداخته اند. برخی از این متخصصان بر این باورند که الگوریتم ذکر شده فقط وبسایت های دارنده محتوای ضعیف را ذیل تاثیر قرار می‌دهد. گروهی دیگر معتقدند که‌این الگوریتم بر تارنما هایی که معیار محتوای نسخه برداری آنان از محتوای یونیکشان بیشتر بوده، موثر واقع شد‌ه‌است.

تیم ای از متخصصان بهینه سازی اظهار داشته اند که الگوریتم فلوریدا گوگل موجب کاهش مرتبه تارنما هایی گردیده‌است که از تعداد متعددی لینک و پیوند غیر طبیعی و اسپم برخوردار بوده و در عین اکنون محتواهای قابل قبولی نیز نداشته اند. البته برخی دیگر از متخصصان الگوریتم فلوریدا گوگل را تنها ابزاری برای کناره سازی تیتر کرده و معتقدند که‌این الگوریتم هیچ تاثیری بر جایگاه بندی تارنما ها نداشته میباشد. این گروه از اشخاص فلوریدا را عاملی برای داغ شدن بازار بهینه سازی کاران معرفی نموده و آن را بی اثر معرفی نموده اند.

ولی درباره‌ی الگوریتم فلوریدا گوگل حقیقت این میباشد که‌این الگوریتم معاند تارنما هایی میباشد که محتوای بی کیفیت و نسخه برداری ارائه داده اند. به خاطر داشته باشید که مراد از محتوای نسخه برداری، محتوایی عینا نسخه برداری وجود ندارد. بلکه خواسته محتوایی میباشد که صحبت جدیدی برای اعلام کردن نداشته و یا این که دستکاری گردیده میباشند.
به وضوح چشم شد‌ه‌است که تارنما های دارنده محتوای بی نقص و کیفیت عالی بعد از تکثیر الگوریتم فلوریدا گوگل خیر صرفا سقوطی را تجربه نکرده اند، بلکه ارتقا درجه نیز داشته اند.
چه کنیم که فلوریدا از ما راضی باشد؟!

همانگونه که تا به‌این جا اشاره کردیم، آن چه برای فلوریدا بسیار دارای اهمیت میباشد، محتوای سایت ها است. در مجموع می اقتدار اظهار کرد که غرض کلی از نشر الگوریتم فلوریدا گوگل بهبود کیفیت محتوای وبسایت ها میباشد. به همین عامل این الگوریتم تاثیری منفی بر درجه وبسایت های دارنده محتواهای خیر چندان دیدنی ایفا نموده و آنان‌را با یک‌سری پلکان سقوط در درجه بندی موتور جستجوی گوگل جریمه می نماید.

شاید با تلاوت این جمله‌ها اینگونه برداشت نمایید که الگوریتم فلوریدا گوگل نیز همانند الگوریتم پاندا تارنما های اسکن عمل را مقصود قرار میدهد. البته ما یحتاج میباشد بدانید که‌این الگوریتم به خواسته رویا رویی با وب سایت های دارنده محتوای بی کیفیت و لینک و پیوند های غیر طبیعی و اسپم زیاد به تقابل میپردازد.
البته پرسش این جا میباشد که با برداشتن چه قدم هایی قادر خواهیم بود قوانینی را مهیا سازیم که الگوریتم فلوریدا گوگل از ما راضی بوده و رده سایتمان را ذیل تاثیر منفی قرار ندهد؟ به‌دنبال به چک نکاتی امداد کننده دراین باره خوا هیم پرداخت.
ساخت محتوای اسکن را به آلزامیر بسپارید!

در صورتیکه شما هم به آن تیم از کسانی وابستگی دارید که گمان می‌کنید گوگل در گویش فارسی ضعیف بوده و بضاعت و توان تشخیص محتواهای نسخه برداری را ندارد، ما یحتاج میباشد بدانید که اینگونه زمینه ای مرتبط با سال ها پیش بود که هر سایتی صرفا از روش ساخت محتواهای غالبا نسخه برداری و فاقد کیفیت مایحتاج و فقط یک سری بک لینک و پیوند پیروز به کسب درجه میشد. ولی امروزه اینگونه وجود ندارد!

شاید صاحبان کسب و شغل های گوناگون با دیدن وب سایت هایی بلندمرتبه که عمده محتواهای آن‌ها نسخه برداری بوده و در موضع قابل توجهی قرار گرفته اند، هر از یک‌سری گهگاه تمایل به تکثیر محتواهای اسکن بگیرند. این گروه از اشخاص می بایست بدانند که‌این عمل تاثیر محتواهای یونیک و مطلوب آنها را کمرنگ نموده و به جایگاه بندی وب سایت آنها لطمه میزند.

درباره با وب سایت های گران قدر بایستی بدانید که‌این مجموعه از وب سایت ها به جهت اعتباری که دارا هستند، از نشر محتواهای اسکن لطمه نمی‌خورند! اما این مسئله مرتبط با امروز بوده و هیچ چیزی در آینده معین وجود ندارد. چه بسا که گوگل با تکثیر یک الگوریتم تازه در پهنا ثانیه ای آنها‌را از آسمان به فرش بکشاند!

خواسته از محتوای نسخه برداری، نسخه برداری جمله به جمله یک نوشته‌ی علمی داخل نوشته‌ی‌علمی تازه وجود ندارد. به این دلیل که اینگونه محتوایی دقیقا اسکن بوده و گوگل به راحتی قدرتمند به تشخیص این مسئله میباشد. دراین مکان نسخه برداری به معنای ویرایش نوشته‌ی‌علمی به طوری میباشد که هیچ سیرتکامل مقاله تازه و قابل توجهی به آن اضافه نشده باشد. گهگاه نسخه برداری برداری ها به صورتی میباشد که محتوای نو خیر از دید کیفیت و خیر از نگاه ارتفاع محتوا با محتوای قبل تفاوتی ندارد. در اینگونه مواردی الگوریتم فلوریدا گوگل به رویا رویی با تارنما تکثیر دهنده پرداخته و آن را جریمه می نماید!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد