مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

بهترین راه و روش های سئو در سال 2017


شایسته ترین منش های بهینه سازی در سال 2017
بهینه سازی همواره در حالا تغییر‌و تحول میباشد و تغییراتی که گوگل در پارامترهای بهینه سازی ساخت‌و‌ساز می نماید،   سئو سایت برخی موجب میگردد که ناچار به تغییر‌و تحول رویه کلی بهینه سازی تارنما گردید. با اینکه مقصود در هر وقتی یکسان میباشد و مدام وصال به مقام های بالایی برگه نخستین گوگل است، ولی شیوه های وصال به‌این عمل متنوع و از انعطاف خیر شامل است. به همین استدلال دقت به مهم ترین فاکتورها از اهمیت بالایی شامل است و فعال‌سازی یک تجارت آنلاین، فارغ از دقت به الگوریتم های درست seo، فقط به دور ریختن پول و هدر دادن مجال است.

هشت نکته ای در پایین ذکر می گردد، مهم‌ترین تکنیک های بهینه سازی  می باشند که طبق پایانی الگوریتم های گوگل محاسبه و آزمایش گردیده اند و همه از بالاترین حق تقدم های بهینه سازی در سال 2017 می باشند.

گوشی از اهمیت بیشتری برخوردار گردیده است
دیگر این یک سر وجود ندارد و کلیه وبمسترها به‌این مورد پی برده اند که اعتنا گوگل به ورژن موبایلی وب سایت روز آپ تو دیت در حالا بیشتر شدن میباشد. دیگر مثل مجال های قدیم یوزرها فقط با کامپیوترهای فردی خورد به کاوش در اینترنت نمی پردازند و اکثری از یوزرها غرض شما با تلفن های هوشمند، تبلت و بقیه ابزار الات موبایلی وارد تارنما شما می شوند. چنانچه آن ها به‌این سود برسند که وب سایت شما قدیمیست و برای به کار گیری با تلفن همراه seo نشده میباشد، خیلی شل از تارنما شما بیرون گردیده و به وب سایت رقیبانتان میروند.

گوگل در اکنون عمل بر روی الگوریتمی به اسم Mobile-First Index است که در آن، تارنما هایی با سئو بهتر برای دستگاه های تلفن همراه، مرتبه بالاتری در ورقه کاوش کسب نمایند. این ورژن بر روی بهینه سازی موبایلی وبسایت تاثیر به سزایی داراست و به همین ادله ما این فاکتور را تحت عنوان اولی فاکتور در‌این مقاله معرفی کرده ایم.

تنها به لینک و پیوند ها بسنده نکنید
آیا از مطرح شدن تاثیر بک لینک و پیوند در بهینه سازی و لینک و پیوند سازی درین مقاله تعجب نموده اید؟! بک لینک و پیوند ها در بازاریابی اینترنتی، ردیف فقرات وبسایت محسوب می‌شوند و و یک کدام از منش های اساسی وصال مشتریان به وب سایت شما در لحاظ گرفته می‌شوند. در‌این زمبنه نگاه تیز و ظریفی وجود دارااست. صحت دارد که بک پیوند ها بسیار برای بهینه سازی وب سایت مفیدند، ولی به کار گیری زیاد از بک لینک و پیوند ممکن میباشد یه خرده مشکوک به لحاظ رسد و گوگل آن را تحت عنوان اسپم شناسایی نماید.

در قبال استعمال صحیح و وسط از لینک و پیوند های فرنگی و لینکهای داخلی در کنار هم بسیار موثر خواهد بود. یکی‌از شایسته ترین شیوه های تصاحب کردن بک لینک و پیوند در وب، اینست که از وب سایت های اساسی و با اعتبار بخواهید که برایتان پست مهمان یا این که رپورتاژ بنویسند و به وبسایت شما لینک و پیوند دهند.

اعتنا به AMP
همان طور که در فاکتور اولیه نیز مطرح شد، الگوریتم های تازه گوگل بر روی ورژن موبایلی تارنما بسیار دقت دارا هستند و بهمین خیال پارامتری به اسم AMP ساخته شده است. AMP در واقع بیان کنده سرعت لود وب سایت در موقعیت گوشی میباشد و یکی‌از پارامترهای اصلی گوگل در رنک دهی به وبسایت ها میباشد. بدین ترتیب بایستی تخت‌گاز بار گذاری کش، کدهای Html و کتابخانه های جاوا اسکریپت در شرایط گوشی اعتنا ویژه ای داشت و با سئو آنها، تارنما را در حین کمتری بارگزاری کرد.

کلمه ها کلیدی، راه و روش را علامت می‌دهند
کلمه ها کلیدی همواره نقش خویش را در گزینش استراتژی seo انجام می نمایند و به حیث نمی‌رسد که به زودی تغییری در آن ساخت خواهد شد. همچون پارامتر پیوند سازی، لغات کلیدی موجب میگردند که یوزرها تارنما شمارا بیابند، همینطور به کارگیری غلط از این فاکتور موجب اسپم شدن وبسایت میگردد. به مکان استعمال بیشتراز حد از لغات کلیدی در پست های بلاگتان، جمله‌ها را به صورت طبیعی تری بنویسید. در غیر این شکل مطالب تارنما برای یوزرها، تصنعی و مصنوعی جلوه می نمایند و در فیض آن ها در ادامه وب سایت های قابل اعتمادتری خواهند گشت.

کلمه ها کلیدی که ارتقاء قابل توجهی در تعداد کاوش داشته اند، یکی منابع مهم وروردی وبسایت می‌توانند باشند و فهمیدن آنکه این لغات کدامند بالطبع از اهمیت بالایی برخوردار‌است. به کارگیری از دو ابزار Google Trends وGoogle Keyword Planner قادر است به شما یاری شایانی در یافت کردن این لغات بکند. اکنون نوبت شماست که با استعمال از این لغات کلیدی، مطالب پرقدرتی بنویسید که در بالا جستجوی گوگل قرار بگیرند.

اسنیپت یا این که توضیحات صفحه ها را با تمرکز بنویسید
تویتیر که در سال 2006 ساخت‌و‌ساز شد تا به امروز در گیر تحول خاصی نشده میباشد و صرفا تغییر تحول آن، ارتقا محدودیت پست 120 کاراکتر به 140 کاراکتر بوده میباشد. توییتر به ما حافظه داده میباشد که بتوانیم محتوای یک مقاله را با کوتاهتربن کلمات ذکر کنیم. حالا بایستی از این بضاعت و توان در تایپ کردن اسنیپت صفحه های بهره برد.

اسنیپت همچنان که در مقاله تاثیر متا تگ توضیحات بر بهینه سازی ذکر شد، در پایین تیتر برگه در صفحه ها جستجوی گوگل نشان داده می شود و خلاصه ای از محتوای آن ورقه را ذکر می نماید. این اسنیپت بسیار کوتاه میباشد و باید به طور به طور کامل با صرفه نوشته گردد. انگیزه اینکه این برهان یکی فاکتورهای هشت گانه این مقاله مطرح شد‌ه‌است، عشق روزافزون گوگل در اعتنا به اسنیپت هاست و دخالت آن در جایگاه کاغذ میباشد. به واسطه تایپ کردن اسنیپتی که دارنده لغت ها موءثر و با صرفه خیس میباشد، برگه وب سایت دارنده رنک بالاتری خواهد بود. راه حل ما به شما برای این عمل این میباشد که نخست مقاله یک ورقه را به یک سری نصیب تقسیم بندی فرمایید و از هرمورد به صورت بسیار کوتاه در اسنیپت توضیح دهید تا یوزرها پیش از کلیک بر روی سود کاوش، پیش موضوع ای از محتوای کاغذ کسب نمایند.

مطالب بلند را فراموش نکنید
مطالب کوتاه عالی می باشند و تاثیر به سزایی در seo وبسایت دارا‌هستند. البته این در معنای دقت نکردن به مطالب بلند وجود ندارد. الگوریتم های گوگل آرم داده اند که مطالب بلند در ارتقا جایگاه وب سایت بسیار موثرند. در‌حالتی که شما تا به امروز از متن های 500 تا 700 واژه ای به کارگیری می نموده اید، آن را به 1000 یا این که 2000 واژه برسانید.

این نکته بدین مضمون‌ وجود ندارد که از فردا برای جلب رضایت گوگل در صفحه های خویش کتاب داستان بنویسید! نیازی وجود ندارد که هریک از پست های شما بیشتراز 1000 کلمه و واژه باشند. کارایی فرمائید در برخی مفاد که مورد پست نیاز به توضیح بیشتر داراست، این عمل را ایفا داده و پست های بلندتری ساخت فرمایید.

وب سایت خویش را با اخذ گواهینامه امنیتی SSL امن نمائید
یو آر ال هر وبسایتی با Http شروع می‌شود که‌این واژه و کلمه که خلاصه گردیده عبارت Hypertext Transfer Protocol میباشد. این پروتکل مشمول دو نوع لایه امنیتی می‌گردد: TLS و SSL. هم زمان با پرورش وب، نیاز به ارتقاء امنیت آن نیز بیشتر گردیده‌است و همین استدلال استقبال روزافزون تارنما ها از پروتکل SSL میباشد.

تفاوت این دو نوع لایه امنیتی در رمز گذاری اطلاعلات به وسیله پروتکل Https میباشد. گوگل به جهت امنیتی که شما برای یوزرها تارنما ساخت و ساز می کنید، نمره بهتری به تارنما میدهد و این نمره در سال 2017 مطمئنا بیشتر نیز گردد. توضیحات بیشتر در مسئله این پارامتر را در مقاله تاثیر Https بر روی seo می‌توانید بخوانید.

شبکه‌های‌مردمی
توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب چهار کانال اجتماعی متدوال و پربیننده این روزهای وب می‌باشند. در شرایطی‌که هنوز برای شرکت خویش کانال اجتماعی نساخته اید، وقت آن رسیده میباشد که زود به دست عمل گردید. مهمتر از ساخت‌و‌ساز پروفایل شبکه های عمومی فعال بودن در آنان و نشر منظم پست در آنهاست. فقط به اشتراک مطالب تارنما و دیگر پروفایل ها بسنده نکنید و مطالبی را که شم میکنید برای یوزرها دیدنی خواهد بود را نیز به پست ها اضافه نمایید. همینطور زمانی که کامنت یا این که پیغامی نیز اخذ میکنید، تا آنجا که برای شما مقدور میباشد، نسبت به جواب به آنان اهتمام ورزید.

یوزرها همواره درپی حضور قوی شرکت ها در صفحه ها اجتماعی می‌باشند. این یوزرها ممکن میباشد از روش همین رسانه اجتماعی شما‌را پیدا نمایند و با خدمت شما آشنا شوند. همینطور در شکل رضایت از خدمت های شما، ممکن میباشد وب سایت شمارا به دیگرافراد نیز توصیه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد