مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

بنیاد محتوا یا کورنراستون کانتنت چیست؟


بنیاد محتواها (کورنراستون کانتنت­ها) اساسی­ترین نوشته‌ی‌علمی‌­ها و پست­هایی می باشند  سئو سایت  که می­خواهید بالاترین مرتبه را روی وب سایت شما داشته باشند. این نوشته‌ی‌علمی­‌ها نمایانگر کسب­‌وکار شما می‌باشند، ماموریت متبوع شمارا منتقل می­‌نمایند و بایستی به نیکی نوشته شوند. نوشته‌ی علمی­‌های بنیاد محتوا معمولا وقت گیر می‌باشند و بینشی از تیم پست­های سایت یا این که بلاگ شمارا ارائه می­دهند.


درین نوشته‌ی علمی برآنیم تا هرآنچه را که بایستی درمورد بنیادمحتوا یا این که به عبارتی محتوای مدام سبز بدانید را ارائه دهیم. درپی خوا هیم فراگرفت که بنیاد محتوا (کورنراستون کانتنت) چه میباشد؟ چرا برای بهینه سازی سایت اهمیت دارااست و چه‌طور بایستی یک نوشته‌ی‌علمی بنیادمحتوا نوشت و از دیگر پست­ها بدین نوشته‌علمی­‌ها پیوند زد؟


چه نوشته ی علمی­‌هایی کورنر استون می‌باشند؟

کورنر استون (بنیاد محتوا) باید با تمرکز گزینش خواهد شد. به 4 یا این که 5 شیت محتوایی تصور کنید که دوست دارید هر که برای اولی توشه از تارنما شما بازدید می­‌نماید بخواند.  چه نوشته‌علمی­‌هایی برای شما بیشترین اهمیت را دارااست؟  کدامیک از کلیه بی نقص­خیس و معتبرتر میباشد؟ نوشته‌ی علمی کورنر استون شما بایستی در رابطه کلمه ها کلیدیی باشد که می­خواهید تارنما شما با به کارگیری از آن‌ها جایگاه بگیرد.


نکته مهم اینجاست که پلاگین یوست seo (Yoast سئو) شما می بایست داری آیتم‌ه­ای برای معلوم کردن یک نوشته ی علمی تحت عنوان کورنراستون باشد. وقتی که شما یک نوشته ی علمی را تحت عنوان کورنراستون گزینش می­‌فرمائید، یوست seo به شما یاری می­نماید تا یک ساختار لینک و پیوند سازی داخلی کار کشته بسازید.


پیشنهاد اینترنت سر: ایجاد محتوا چه است؟




 


شما می­‌توانید لیستی از مقاله ها را تحت عنوان کورنر استون تعیین نمایید و روی بهبود آن­ها عمل فرمایید. همینطور در ورژن پرمیوم یوست بهینه سازی، می­‌توانید مقاله‌ها کورنراستون را حق تقدم­‌بندی نمائید. به این ترتیب زمانی که شما نوشته‌ی‌علمی‌ه­ای درباره با یک کدام از مهم ترین مقاله‌ها خویش می­‌نویسید، پیوند­دهی به آن را فراموش نخواهید کرد.


بدیهی میباشد که هر چه سایت شما گسترده­خیس باشد مقاله ها کورنراستون بیشتری را نسبت به وب سایت­های کوچک خواهد داشت. در صورتی‌که مطالب سایت شما موضوعات مختلفی را دربرگیرنده می‌­خواهد شد، بدین نکته دقت فرمایید که از هر زمینه یک نوشته‌ی‌علمی کورنراستون داشته باشید.


 


چرا مقاله ها کورنراستون برای seo اساسی می‌باشند؟

مقاله ها و محتواهای کورنراستون نقش مهمی را در استراتژی­‌های بهینه سازی جاری ساختن می­‌نمایند. به دست آوردن سکو روی عبارت­های دارای شهرت بسیار عمل دشواری میباشد اما به امداد بینش کورنراستون می­قدرت از عهده عبارت­های رقابتی برآمد. در شرایطی که مقاله‌ها زیادی را در یک مورد می­نویسید می بایست به گوگل بگویید که کدام­یک از اهمیت بیشتری شامل است، در غیر این شکل می بایست با به عبارتی محتواهای خویش برای بدست آوردن رده‌ی در ورقه جستجوی گوگل رقابت نمایید و با به کار گیری از ساختار لینک و پیوند­دهی داخلی اساسی­ترین نوشته‌ی علمی را برای گوگل معین نمائید.


 




 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد