مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو


بهینه سازی کلاه سیاه سپید خاکستری

 

10. به سراغ لینک و پیوند‌سازی‌های داخلی و فرنگی بروید
از   سئو سایت   مهم ترین فاکتورهای سئوی کلاه سپید، لینک و پیوند‌سازی‌های داخلی و فرنگی میباشد. هر دو نوع از این لینکدهی‌ها مزایای خاص خویش را دارا‌هستند. البته در صورتی‌که این پیوند‌ها را به طور هدفمند تولید نمایید، فیض مؤثر آن را در ارتقاء جایگاه و بازدید تارنما خویش خواهید روءیت کرد. با یک تمجید بی آلایش بایستی ذکر کرد که پیوند‌سازی داخلی یعنی درج لینک و پیوند دیگر مطالب و دیگر صفحه ها وب سایت خودتان در یک مقاله و لینک و پیوند‌سازی فرنگی یعنی در محتوای مطالب خویش و یا این که صفحه های دیگر سایتتان، مبادرت به پیوند دادن به منابع دارای اعتبار و مربوط به زمینه محتوا نمائید. اینگونه پیوند‌هایی به ویژه چنانچه به منابع شناخته‌گردیده مربوط باشند، اعتبار صفحه های شما‌را ارتقا میدهند.

نوشته‌ی علمی پیشنهادی: 9 طریق راحت برای پیوند سازی هدفمند

 

seo کلاه سیاه سپید خاکستری

 

11. با ابزارهای کاربردی گوگل موقعیت سئوی وب سایت خویش را متحول نمایید
گوگل تحت عنوان وسیع ترین موتور جستجوی اینترنتی مهم‌ترین منبعی میباشد که می تواند به ما در موضوع بهبود و باصرفه‌سازی سایتمان یاری دهد. شرکت گوگل با ارائه ابزارهایی جامع و فن‌ای به کمک اینترنت‌مسترها شتافته میباشد. ادراک درست از این ابزارها و یادگیری چگونگی به کارگیری از آن ها، هزاران اینترنت‌وب سایت بی آلایش را به پربازدیدترین وبسایت‌های آنلاین تبدیل نموده است. نگران عدم وضوح این مورد نباشید. ما در مدیروب برای این نصیب مقالاتی جامع ترتیب داده ایم تا شما هرچه ریلکس‌خیس بتوانید داده ها مایحتاج با این مقوله را کسب فرمایید. دو ابزار مهم گوگل با اسم‌های گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر تولز هستند.

 

12. کانال‌های اجتماعی را فراموش نکنید
استعمال مطلوب و تلفیق به موقع محتوای منتشر گردیده در وب سایت با کانال‌های اجتماعی، تکنیک دیگری میباشد که در سئوی کلاه سپید به جاری ساختن آن سفارش میگردد. در همین راستا یک کدام از پیشنهادهایی که برخورد قابل قبولی نیز دارااست، به کارگیری از دکمه‌های به اشتراک گذاری کانال‌های اجتماعی در مطالب وب سایت میباشد. شما با تهیه نمودن اینگونه قابلیتی، شانس اکران محتوای وبسایت خویش را بسیار بیشتر می کنید؛ به دلیل آنکه یوزرها اشتراک گذاری محتوای گزینه عشق خویش را زیاد اعمال می دهند.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: 10 نکته حائض اهمیت در ساخت‌و‌ساز محتوا برای شبکه های مردمی

 

13. پیوند‌های وخیم (Broken Links) را حذف یا این که بازنویسی فرمائید
رسیدگی به پیوند‌های دیرین و بازرسی حالت آنان، یکی از دیگر از نکات سفارش گردیده برای داشتن یک کمپین سئوی کلاه سپید غالب میباشد. جذاب میباشد بدانید که‌این زمینه اگرچه در ظاهر مورد خیلی مهمی به حیث نمیرسد و اکثر زمان ها اینترنت‌مسترها به آن دقت نمیکنند، ولی لینک و پیوند‌های وب سایت شما در صورتیکه نقص‌ داشته باشند، شما خیر صرفا یک کمپین سئوی خوب را زیر خطر دورازشوخی قرار می‌دهید، بلکه ممکن میباشد به خیال و خاطر ارائه پیوند‌های وخیم در موتورهای کاوش، جنایتکار به استعمال از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه گردید. به این ترتیب اذن ندهید که‌این مورد بی آلایش زحمات شما‌را به راحتی به مرز هلاکت بکشاند.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد