مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

کیفیت محتوا یا کیفیت بک لینک؟ کدامیک مهم تر است؟

کیفیت محتوا یا کیفیت بک لینک؟ کدامیک مهم تر است؟





ونه موثرتر واقع بشه؟


کیفیت محتوا یا   سئو سایت   این که کیفیت بک پیوند؟ کدامیک اصلی خیس میباشد؟ 1همواره در میان سئوکارها در رابطه عامل ها تاثیرگذار در سئو وب سایت دعوا های متفاوتی وجود دارااست. امروز می‌خواهیم در رابطه دو آیتم از این مورد ها که محتوا و بک لینک و پیوند میباشد گفت‌و‌گو کنیم؛ اینکه کدامیک تاثیر و اهمیت بالاتری داراست و تمرکز بر کدام مورد سبب به اخذ ترافیک بیشتری گردد.


چنانچه بخواهیم در یک عبارت جواب این عبارت را بدهیم کیفیت محتوا را می قدرت مقدم بر کیفیت یا این که کمیت بک لینک و پیوند ها دانست. احتمالاً تیم کثیری از اشخاص با این جواب مخالفت نمایند،


ولی در حالتی که کلیت مورد را گزینه تحلیل قرار دهید خواهید روءیت کرد در حالتی که مقصود شما اخذ بک پیوند های کیفیت عالی باشد در وهله ابتدا مایحتاج میباشد تجربه کاربری کارکشته را برای کاربر وب سایت خویش مهیا نمائید که نصیب قابل توجهی از این پروسه را داشتن محتوا کیفیت عالی تشکیل می‌دهد.


البته در حالتی که شما استراتژی مقابل را گزینش نمایید و تمرکز خویش را بر اخذ صدها بک لینک و پیوند قرار دهید، ترافیک نتیجه ها از آن در صورتی‌که محتوای وب سایت شما نیاز کاربر را برطرف نکند بی کیفیت خواهد بود.


اما که بک پیوند ها از آن جهت دارای اهمیت میباشد که به سایت شما در ساخت متکی بودن و بالا بردن آتوریتی درقبال موتورهای کاوش امداد شایانی می نماید. همینطور، بک پیوند های کیفیت عالی سبب ساز جذب مشتریان نو، خواننده گان و سرنخ ها از روش منابع دارای ارتباط به عنوان مثال رسانه ها، مجلات و بلاگ های تخصصی گردد.


ولی داشتن بک پیوند های زیاد چه سود ای دارااست در حالتی که تجربه کاربری سایت شما ضعیف و بانس ریت شما سیر افزایشی داشته باشد؟


پس این دلیلی میباشد که اثبات می نماید کیفیت محتوا اهمیت بیشتری نسبت به بک لینک و پیوند ها (سوای کیفیت آن) خواهد داشت.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد