اگرچه سئو سایت تعیین عبارات کلیدی مطلوب در بهینه سازی و ساخت محتوا بسیار اصلی میباشند اما شاید مایحتاج باشد که مقداری از کلمه ها کلیدی بالاتر بروید و قصد و مقصود مخاطب را گزینه اعتنا قرار دهید.از جمله وقتی که استفاده کننده راهبرد طبخ مرغ را سرچ می نماید نمیخواهد که با لیستی از فراگیری های پخت ماهی رو به رو گردید.بدین ترتیب می بایست علاوه بر گزینش کلمه ها کلیدی مطلوب بر روی مقصود و قصد مخاطبان نیز تمرکز نمایید.ولی به کار گیری از ابزار هایی مانند AdWords Planner نیز میتواند در تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب به شما یاری دهد.
از جملهً فرض فرمایید که شما در ادامه شایسته ترین جای ها برای ماهیگیری در شهر Idaho می باشید. آیا شما تنها عبارت «شایسته ترین جای برای ماهیگیری» را کاوش میکنید و یا این که برای ظریفخیس کردن نتیجه ها خویش اسم شهر را هم در کنارش مینویسید؟
یک کدام از شایسته ترین طرز های seo،استعمال از لغات کلیدی بلند و زمان بر میباشد.لغت ها کلیدی وقت گیر یا این که به عبارتی long-tail keywods یه خرده طولاتی خیس از لغت ها کلیدی بی آلایش میباشند و در مجموع تاثیر بیشتری بر روی seo داراهستند.
۳. تیتر متا و توضیحات متا را ظریف تهیه و تنظیم فرمائید
برچسب های متا یک کدام از مهمترین قسمت های بهینه سازی میباشد و دراین در میان برچسب های تیتر و توضیحات از جایگاه اهمیت بیشتری برخوردارند.در واقعیت این دو برچسب میباشد که در نتیجه ها کاوش به دیده مخاطب میاید.تعیین برچسب های مطلوب خیر فقط برای بازدیدکنندگان وبسایت اساسی میباشد بلکه به موتور های کاوش هم میگوید که تارنما شما در باره چه چیزی است.بعداز مبحث برچسب ها آنچه که اهمیت داراست این میباشد که برای محتوا و مقاله ها خویش عنا وین و توضیحاتی تعیین فرمائید که بتواند تماشاچی را به خویش جذب نماید.این طرز سبب می گردد که یوزرها بیشتر بروی وب سایت شما کلیک نمایند و گوگل شمارا تحت عنوان یک وبسایت پربیننده و دارای اعتبار تشخیص دهد.