ابزار گوگل keyword planner
به کارگیری از سئو سایت این ابزار میتواند به شما در یافت کردن معیار کاوش کلمه ها کلیدی متفاوت بسیار امداد کننده باشد.
3. در شبکه های مردمی کاوش فرمایید
کاوش در شبکههایمردمی متعدد مانند اینستاگرام، تلگرام و … میتواند به شما در کشف کردن لغات کلیدی متفاوت یاری دهد، چون اشخاص سوال های خودشان را درین کانال ها میپرسند و قادر است به شما سرنخ های مختلفی دهد.
کاوش واژه و کلمه کلیدی در شبکههایعمومی
4. استعمال از ابزار KWFinder برای تحقیق کلمه و واژه کلیدی
ابزار KWFinder می تواند در زمینهی هر واژه و کلمه کلیدی به شما داده ها نسبتا مفیدی بدهد. این ابزار قسمت هایی بصورت بدون پول دارااست و قسمت هایی هم بصورت premium یا این که به عبارتی مبلغی دارااست! در ورژن بدونپول شما می توانید فقط ۱۰ کلمه و واژه را در هر روز کاوش فرمائید.
ابزار kwfinder
برخی از خصوصیت های kwfinder عبارتند از:
اکران تعداد کاوش
اکران معیار مشقت کلمه و واژه کلیدی
اکران واحد سنجش سرمایه برای تبلیغ
معیار محبوبیت در میان یوزرها
و…
ولی مواقعی که درین ابزار نشانه داده میگردند بصورت نسبی میباشند و ممکن میباشد صحیح نباشند.
بررسی لیست seo داخلی
نظارت لیست seo داخلی
خب از اینجای نوشتهی علمی وقت این رسیده که با آنالیز لیست seo داخلی آشنا گردید. این موردها بر طبق تجربه اینجانب و اکثری از بهینه سازی عمل های دیگر نقل شده و در مشت شما قرار خواهد گرفت. به آرزو اینکه سطح علم میهن رو دربارهی بهینه سازی ارتقاء دهیم. مسلماً از شما درخواست دارم که نظراتتون رو راجعبه این موردها در کامنت ارسال نمایید.
1. استعمال از واژه و کلمه کلیدی در URL
به کار بستن از کلمه و واژه کلیدی در نشانی کاغذ (URL) میتواند به ربات های گوگل بفهماند که زمینه وب سایت شما درمورد چه است. این ربات ها مجموع لغت ها شمارا تحلیل می نمایند و دراین کلمه ها بدنبال فهم زمینه می باشند. فهماندن قضیه ورقه به ربات های گوگل یکی مهمترین موردها در بهینه سازی میباشد.
بطور نمونه اینجانب درین نوشتهیعلمی قصد دارم برگه ی اینجانب در واژه و کلمه کلیدی “محاسبه لیست بهینه سازی” بالا بیاید، آدرسی که برای این برگه گزینش کرده ام:
https://wikidemy.ir/سئو-checklist میباشد.
2. نشانی صفحه های را کوتاه در لحاظ بگیرید
نشانی صفحه ها را تا آنجایی که میگردد کوتاه در حیث بگیرید.
ادله این فعالیت چه میباشد؟
آنالیز های صورت گرفته برروی ۱میلیون فیض گوگل آرم داده که حالت وب سایت هایی که نشانی صفحاتشان کوتاه میباشد در نتیجه ها بهتر از دیگر وب سایت ها می باشند.
به کار گیری از URL کوتاه
4. به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی در اولیه تیتر شیت (Title)
این که از کلمه و واژه کلیدی می بایست در تیتر مصرف شود یک چیز مشخص و معلوم میباشد که تمامی ی سئوکار ها این را می دانند.
البته اینکه واژه و کلمه کلیدی را در کجای تیتر استعمال کنیم یکی مهمترین مفاد میباشد!
به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی در نخستین تیتر ورقه می تواند به ارتقا مرتبه ی آن کاغذ بسیار یاری دهد.
بطور نمونه اینجانب در وب سایت گیسو بدن رو واژه ی رژ لب را نخستین تیتر قرار دادم، سود این شد که سکو شیت در اولیه حاصل قرار گرفت:
به کار گیری از واژه کلیدی اولیه تیتر
5. از لغت ها رمانتیک در تیتر به کارگیری فرمایید
برخی از لغت ها منجر بوجود وارد شدن احساس بهتری در یوزرها می گردند. بطور نمونه به کار گیری از کلمه و واژه ی شایسته ترین در یوزرها این شم را میدهد کهاین نوشته ی علمی شایسته ترین میباشد و یا این که مهمترین و … از عبارات تحت شما میتوانید برای مقالاتتان استعمال نمائید:
به کارگیری از سال ها (2019،1398 و…)
استعمال از لغت ها “شایسته ترین، مهم ترین و …”
عبارت “بررسی لیست”
6. واژه کلیدی را در ۱۵۰ کلمه و واژه اولیه بکار ببرید
مطلقاً کارایی فرمایید که واژه و کلمه کلیدی هر کاغذ را دربین ۱۵۰ واژه ی نخستین بنویسید. چون گوگل به ۱۵۰ واژه ی اولیه نوشته شما با تمرکز بیشتری دقت می نماید. همان گونه که شما وقتی که قصد تلاوت نوشتهعلمی ای را دارید، به پیشگفتار ی نوشتهی علمی دقت بیشتری دارید تا مشاهده کنید که مورد نوشته راجع به چه چیزی است.