مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

وبمستر گوگل

 

وبمستر گوگل

۱- وب سایت Ahrefs

ابزار seo ahrefs برای    سئو سایت   مثال ابزار های بهینه سازی تارنما میباشد که کارکردی بسیار بی آلایش ولی اثرگذار دارااست. با به کار گیری از این ابزار می توانید لینک و پیوند‌های فرنگی تارنما خویش و رقبا را چشم و مقدار پیوند های از دست رفته و یا این که اضافه گردیده را آنالیز کرد. برای مثال این عمل‌ها می‌اقتدار به مفاد تحت اشاره نمود:

 

ابزار seo ahrefs

نظارت و تحلیل تعداد بک لینک و پیوند‌های یک وبسایت.

آنالیز و محاسبه تحولات و تغییرات بوجود آمده بر روی بک لینک و پیوند‌ها در اثر گذر فرصت.

کسب اطلاعاتی در رابطه، قیمت جایگاه‌بندی بک پیوند‌های ساخت گردیده در تارنما‌ها.

جداسازی بک لینک و پیوند‌های موءثر و با ارزش، از بک لینک و پیوند‌های کهنه و کهن یا این که به اصطلاح بک لینک و پیوند‌های مرده.

۲-Majestic سئو

این ابزار بهینه سازی وب سایت همچون ahrefss به شما در شناسایی لینک و پیوند های ورودی و خروجی seo یاری می نماید. با یاری این ابزار ارزیابی seo تارنما می‌توانید انکرتکست ها، تعداد و نسبت پیوند های فالو و نوفالو ، طریق لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی وبسایت را چک فرمائید. برای ورود به وبسایت این ابزار محاسبه بهینه سازی اینجا کلیک فرمائید.

 

 

۳- ابزار Google Search Console

Google Search Console یکی ابزارهای گوگل برای seo میباشد که با تحلیل بدون پول seo وبسایت، به شما یاری می‌نماید تا سکو‌ی فعلی وبسایت و‌ یا این که وب لاگ خویش را بدانید. آمار دقیقی از وضعیت وبسایت، مرتبه و کلماتی که مخاطبان با آن وارد تارنما شما گردیده اند را گزارش دهد، تا با بکار­گیری آنها فیض‌ی مثبتی را اخذ فرمائید وکیفیت کاری خویش را بالا ببرید.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد