مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نکات مهم در سئو

 

همینطور، ID هایی که در   سئو سایت  هر رابطه یوزرها با وبسیات در یو آر ال ساخت‌و‌ساز میگردند نیز می‌توانند موجب بروز محتوای تکراری شوند. در‌این‌صورت هر استفاده کننده پس از ورود به تارنما، یک ID به آن منسوب شده و این ID در یو آر ال پدیدار می‌گردد.

 

ورژن های پرینتی صفحه ها نیز موجب بروز Duplicate Content می‌شوند و بدین واسطه یکسری ورژن از یک برگه ایندکس میگردد.

 

2. ورژن های Http و Https یا این که ورژن با www و فارغ از www

در شرایطی که تارنما شما دارنده دو ورژن با www و فارغ از www به صورت های www.site.com و site.com میباشد و در هر دو ورژن یک محتوا وجود دارااست، شما به همین آسانی محتوای تکراری ساخت و ساز نموده اید. این مورد در رابطه ورژن های http و https وبسایت نیز وجود داراست. در صورتی‌که هر دو ورژن از وبسایت ایفا و مشاهده میگردند، مصداق محتوای تکراری می باشند.

 

3. محتوای نسخه برداری گردیده

محتوای وب سایت فقط مشتمل بر پست ها یا این که صفحه های دارنده مقاله شما نمیشوند. اطلاعات دردسترس در ورقه محصول ها شما نیز جز محتوای وب سایت می‌باشند. نسخه برداری کنندگان ممکن میباشد، پست های شما‌را در هنگام نشر سرقت کرده و در وبسایت خویش منتشر نمایند. همینطور بخش اعظمی از مغازه های اینترنتی از داده ها داده گردیده از طرف سازنده آن در توضیحات محصول ها به کار گیری نمایند. این توضیحات احتمالا به وسیله وبسایت های دیگری نیز به فعالیت برده گردیده‌است. هر دوی این حالات جز محتوای تکراری محسوب می‌شوند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد