مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

ریسپانسیو وب سایت و seo تکنیکال

Breadcrumb
فعالسازی  سئو سایت  بردکرامب هم یک قسمت از seo تکنیکال وبسایت میباشد. با فعالسازی آنان در صدر به تجربه بهتر یوزرها یاری می کنید و آن‌گاه با ساخت و ساز پیوند های داخلی منجر می شوید که ربات های موتور کاوش بهتر به صفحه های گوناگون سایتتان دسترسی داشته باشند. برای راه اندازی بردکرامب در وردپرس می‌توانید از پلاگین های مختلفی استعمال نمائید.

به عنوان مثال این پلاگین ها عبارتند از پلاگین breadcrumb و همچنین خویش پلاگین yoast سئو. توجه فرمایید که بردکرامب ها اشکال مختلفی دارا‌هستند و فقط به یک نوع محصور نمی شوند. ولی در مرحله نخستین، بایستی بردکرامب نشانی صفحه ها وب سایت را با امداد همین پلاگین های بیان شده فعال نمایید. درباره‌ی گونه های آن در نوشته‌ی‌علمی جامع بردکرامب توضیحات جامعی دادم.

11_ صفحه های نامرتبط را تازه ایندکس نمایید
صفحاتی مثل کاغذ پرداخت، فاکتور خرید، ورقه ورود و… وقتی که شما یک شیت را نوایندکس نمائید (به امداد پلاگین هایی مثل یوآست و رنک مث قابل اجرا میباشد) به ربات های موتور کاوش امر داده اید که آن را آنالیز نکرده و ایندکس هم نکنند. در تمامی تارنما ها صفحاتی می باشند که وجودشان الزامی میباشد ولی بهتر میباشد نوایندکس باشند. درصورتی که با این عمل شناخت ندارید، نوشته‌ی علمی فراگیری نوایندکس به شما یاری میکند.

12_ ریسپانسیو تارنما را چک نمایید
ریسپانسیو وب سایت و seo تکنیکال
یک کدام از دیگر از نکات اصلی در seo تکنیکال، ریسپانسیو بودن وب سایت میباشد. سایت شما بایستی در همگی صفحه های اکران به عنوان مثال رایانه، گوشی، تبلت و… به خیر و خوبی اکران داده خواهد شد. ولی اکثر زمان ها قالب های وردپرسی به طور پیش فرض ریسپانسیو می‌باشند ولی برای باور از این زمینه می‌توانید به ابزار mobile friendly گوگل مراجعه کرده و مطمئن گردید که سایتتان از لحاظ گوگل هم یک سایت باصرفه میباشد.

در نوشته‌ی‌علمی آزمایش تلفن همراه فرندلی تارنما به استعمال از این ابزار و 4 راه‌حل دیگر برای نظارت این زمینه در وبسایت اشاره کردم که می‌توانید از آن به کار گیری فرمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد