مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

7 مرحله ساده برای استراتژی SEO

7 مرحله ساده برای استراتژی SEO




7 مرحله معمولی برای استراتژی سئو

1. کلمه ها کلیدی خویش را پیدا فرمائید

اولی  سئو سایت   نکته مه ماین میباشد که بدانید بازار غرض شما از چه عبارات کلیدی استعمال می نماید. براین اساس در بالا کلمه ها کلیدی متبوع بازار مقصود خویش را پیدا نمایید. این نیاز به پاره ای تحقیق دارااست. از حیث مشتری به فرآورده و سرویس ها خویش نگاه نمایید. به چه شکل می‌توانید راه‌حل هایی برای ایراد خویش پیدا فرمائید؟ چه چیزی را در موتور جستجوی خویش کاوش میکنید؟ برای مثال ، در‌حالتی که غذای ارگانیک سگ می فروشید ، مشتری احتمالی شما نگران تن درستی سگ خویش میباشد. شاید سگ وی آلرژی غذایی داشته باشد و نگران مواد شیمیایی و تولیدها جانبی جان دار در بیشتر غذاهای سگ باشد. استارت به کاوش نمائید. چه تارنما هایی ظواهر میشوند؟ به کلمه ها مستعمل در آن قطعه ها نگاه فرمایید.


در سوال اینجانب درباره ی \"سگ آلرژی غذایی دارااست\" ، کلماتی مانند \"آلرژی\" ، \"طبیعی\" و \"متعادل\" علامت داده می گردند. فراموش نکنید که در زمینه ی لغات دارای ربط ، مانند هم معنی و تیم لغت ها ، تصور کنید.شما میتوانید کلمات کلیدی مانند \"آلرژی های غذایی\" ، \"آحاد رژیم های طبیعی\" ، \"تغذیه بی نقص متعادل\" و \"تنها مواد طبیعی\" را در حیث بگیرید.


2. تایپ کردن محتوای با با کیفیت

نکته کلیدی در اینجا به کار گیری از شم تند و تیز بازاریابی و ساخت‌و‌ساز محتوای دیدنی میباشد که برای بازار مقصود شما با ارزش میباشد. محتوای باارزش دربرگیرنده محتوایی میباشد که به سوال ها خریداران شما جواب میدهد ، نگرش هایی را که میتوانند استعمال نمایند به آن‌ها ارائه می‌دهد و به آن‌ها فراگیری میدهد تا در اعمال کاری عالی کار نمایند. در محتوای خوب که ساخت و ساز می‌کنید ، به خاطر داشته باشید که از کلمه ها کلیدی مطلوب طبیعتا به کارگیری نمایید. عملکرد نکنید صفحه های خویش را مالامال فرمایید (مثلا اصطلاحات عبارات کلیدی را بارها و بارها در محتوای خویش ، در برچسب های متا ، در توضیحات Alt و غیره اضافه فرمائید) تا تلاش فرمایید درجه تارنما خویش را خوب نمایید. این به مرتبه بندی جستجوی شما یاری نمی نماید. در صورتی موتورهای کاوش شمارا گیر بیاورند ، این شغل سبب ذیل آوردن جایگاه شما یا این که حذف بی نقص تارنما شما از فهرست آن‌ها گردیده و تارنما شمارا جریمه میکنند. بعلاوه ، بازدیدکنندگان سایت شما‌را ذیل تأثیر قرار نخواهد اعطا کرد. چه کسی میخواهد به عبارتی لغت ها را بارها و بارها بخواند: \"آیا در پی غذای ارگانیک سگ می‌باشید؟ در شرایطی که در‌پی غذای ارگانیک سگ میباشید ، دیگر نگاه نکنید. وبسایت غذای ارگانیک سگ ما شایسته ترین جای برای پیشنهاد غذای ارگانیک سگ شماست. \" حقیقت را محافظت نمایید و بدانید دارید برای فردی می نویسید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد