مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

الگوریتم رنک برین

«الگوریتم کبوتر گوگل چه است و چه تاثیری روی درجه تارنما شما داراست؟» محاسبه نموده است.

الگوریتم رنک برین (RankBrain) گوگل (2016)
گوگل در   سئو سایت  سال 2016 الگوریتم دیگری را با اسم رنک‌برین معرفی کرد که از حیث ارزیابی و تعبیروتفسیر کلمه ها هم‌مفهوم شبیه الگوریتم مرغ مگس‌خوار کار می‌نماید، ولی بسیار بغرنج‌خیس و توسعه یافته‌خیس میباشد. تمرکز اساسی الگوریتم رنک‌برین تجربۀ کاربری یا این که UX میباشد و می‌اقتدار داعیه کرد که برهه زمانی مجال حضور یوزرها در صفحه های، ادامه پیدا نکردن کاوش در یک زمینه خاص، نرخ کلیک (CTR) در حاصل کاوش و ... از معیارهای اصلی برای الگوریتم رنک‌برین می‌باشند.

الگوریتم شخص (Fred) گوگل (2017)
فِرِد اسم الگوریتم دیگر گوگل میباشد که وظیفۀ آن تمرکز روی وسعت تبلیغات جانور در وبسایت و پیوند‌های فرنگی میباشد. این الگوریتم محتوای صفحه های را چک می‌نماید و تعداد پیوند‌های فرنگی جان دار در هر قسمت را اندازه میگیرد؛ درصورتی که برگه متبوع دارنده محتوای بی‌کیفیت باشد و در آن از تعداد متعددی پیوند فرنگی مصرف شده باشد، در قبال جریمۀ الگوریتم شخص قرار میگیرد.

وبسایت‌های تبلیغاتی که نگران این الگوریتم می باشند بایستی توجه نمایند که در شرایطی که محتوای صفحاتشان از استاندارد یا این که کیفیت مورد نیاز برخوردار باشد، با وجود پیوند دادن به وبسایت‌های فرنگی جریمه نخواهند شد؛ پس حق تقدم کیفیت خوب محتواست.

الگوریتم پارافریسینگ (Paraphrasing) گوگل (2018)
مقطع متعددی از معرفی این الگوریتم نمی‌گذرد ولی همین الان هم می‌اقتدار حاصل شگفت‌انگیز آن را هنگام کاوش در گوگل دید. عمل الگوریتم Paraphrasing این میباشد که محتوای وب سایت را خلاصه می‌نماید و برای کاربرانی که از گوگل پرسش پرسیده‌اند اکران میدهد. تصویر تحت مثال‌ای از تلاش الگوریتم Paraphrasing میباشد. اینجانب هنوز تارنما‌های فارسی را که این چنین به وسیله الگوریتم Paraphrasing شناسایی شوند ندیده‌ام، ولی در زمینه ی وبسایت‌های انگلیسی، محتواهایی که بیشتر موقعیت سوال و جواب دارا‌هستند گزینه اعتنا الگوریتم پارافریسینگ قرار میگیرند.

کلام انتها: یک سئوکار ماهر مدام می بایست آپ تو دیت باشد
این بود آحاد آن چیزهایی که برای آغاز یادگیری seo مایحتاج میباشد بدانید. در صورتی جدید‌شغل بودید الان دیگر نو‌عمل نیستید! زیرا درحال حاضر نگاه صحت به بهینه سازی پیدا کرده‌اید. بعداز این هم سفارش می کنیم قطعاً نوین را در کانال‌های اجتماعی دنبال فرمائید یا این که در خبر نامه عضو گردید زیرا یک سئوکار ماهر مدام بایستی آپ تو دیت باشد و هر وقت اتفاقی در دنیای seo چهره دهد مطلقاً در بلاگ نوین در رابطه‌اش می‌نویسی

م.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد