مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

دو‌مین پلاگین Ahrefs

Ahrefs ایندکسی با بیشتراز 12 تریلیون پیوند و داده روی 200 میلیون سئو سایت دامنه میباشد. Ahrefs برای سئوکاران مخزنی گران بها محسوب میشود و رغبت دارا‌هستند که با استعمال از آن همت بهینه سازی تارنما خویش را گزینه چک قرار دهند. دو فاکتوری که در‌این قسمت نوشته‌ی علمی به آن‌ها می‌پردازیم URL Rating یا این که UR و Domain Rating یا این که DR میباشد.


دو فاکتوری که در‌این قسمت نوشته‌ی علمی به آن‌ها می‌پردازیم URL Rating یا این که UR و Domain Rating یا این که DR میباشد.

این دو فاکتور در Ahrefs مساوی با دامین اتوریتی و پیج اتوریتی می باشند. دستکم در شرایطی که غرض آنان را در لحاظ بگیریم، میتوانیم این دو متساوی را برای آن ها تیتر کنیم.

Domain Rating فاکتوری منحصر به فرد میباشد که توان پروفایل آخری بک پیوند های وبسایت متبوع را (از دید اندازه و کیفیت) نماد میدهد.

این فاکتور مستقیما در رابط کاربری نرم‌افزار نشان داده میشود. میتوانید مراد من‌را در تصویر پایین متوجه گردید:

سوالی که پیش می‌آید این میباشد که آیا شما رغبت دارید از نمره DR در Ahrefs به مکان نمره DA ارائه گردیده بوسیله Moz استعمال نمائید؟ دقت داشته باشید که مضمون‌ این دو فاکتورها یکسان میباشد.

مانند مدام، جزئیات اصلی و ضروری می باشند. چنانچه به هدف ها شالوده و مهم خویش نگاهی بیاندازیم، قادر خواهیم بود Ahrefs و Moz را با هم مقایسه کنیم.

اندازه فهرست

نظارت مداوم ایندکس

لینک و پیوند های پویا و فعال

تشابه و همبستگی با رنک حقیقی و واقعی

هر دو ابزارهای Moz و Ahrefs سپرده گذاری متعددی برای افزایش اندازه، کیفیت و طراوت پیوند های خویش کرده اند. بعضی از سئوکاران، یک کدام از را بر دیگری ترجیح میدهند و اما نمراتی که آنان از هر یک از این دو ابزار کسب می نمایند، تفاوت معناداری دارا‌هستند.

آن تیم از اشخاصی که ابزار Ahrefs را گزینش می نمایند، احتمالا آپدیت بودن ایندکس آن و شباهت نمرات DA وبسایت ها با رنک حقیقی وواقعی شان را مدنظر قرار می‌دهند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد