مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

۴- تجربه‌ی کاربری خوب
مقایسه رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری
UX یا تجربه‌ی کاربری قضیه مهمی می‌باشد که به رجوع و برگشت کاربر، افرایش  سئو سایت پشت گرمی، ارتقاء فروش کمک می‌کند. اینکه کاربران در وب‌وب سایت شما چه احساس و تجربه‌ای دارند، برای یافتن نصیب‌های موردنیاز خود چقدر شل می باشند بسیار اصلی است. گوگل هم تا حد نیکی می تواند تجربه‌ی کاربری را تخمین بزند!

شاید جالب باشد بدانید گوگل از روی مدت فرصت ماندن کاربران در سایت، تعداد صفحاتی که بازدید می‌کنند، نرخ خروج، و.. تا حدودی تجربه‌ی کاربری را به حساب آوردن و در جایگاه‌بندی حاصل از آن استعمال می‌کند.

۵- سرعت تارنما

۶- کار در شبکه‌های اجتماعی
عمل در شبکه‌های اجتماعی از فاکتوهای اصلی گوگل برای مرتبه بندی وب سایت‌ها هست.

مبحثی به نام Social Signal وجود دارد که چندسالی هست از مهمترین فاکتورهای گوگل برای جایگاه‌بندی سایت‌ها به حساب می آید. این ایام که استفاده از شبکه‌های اجتماعی زیاد هست گوگل محبوبیت وبسایت شما را در آنجا هم چک می‌کند! اینکه چقدر صفحات تارنما شما در این شبکه‌ها به اشتراک نهاده می شود و چقدر ورودی از این طرز دارید، قادر است در این باره موءثر باشد.

۷- قدمت دامنه
شاید مقداری عجیب به نظر برسد ولی گوگل به فاکتور قدمت دامنه هم دقت دارااست. مطلقاً به وب‌سایت‌های جدید تاسیس که هنوز جهت مشخصی ندارند و جدید‌شغل می باشند اعتماد کمتری دارد ولی اینگونه نیست که آنها را درنتایج نمایش ندهد. الگوریتم گوگل به وب‌سایت‌های جدید‌شغل به طور همزمان می‌دهند و گاهی برای ارزیابی میزان کلیک و رفتار کاربران آنان را به سطوح بالا در نتایج جستجو منتقل می‌کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد