مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

بهینه سازی توضیحات متا یا Meta Description

خواسته از توضیحات متا یا این که متا دیسکریپشن متنی میباشد که برای اکران داده سئو سایت  شدن در نصیب توضیحات گوگل نوشته میگردد (مانند تصویر تحت).

تعداد کاراکترهایی که در توضیحات متا میتوانید استعمال فرمائید در بالا - طبق استانداردهای گوگل – محصور به 155 تا 165 کاراکتر بود، بعداز مدتی در دسامبر سال 2017 گوگل اظهار کرد بر پایه ی الگوریتم‌های نو تا 325 کاراکتر قابل اکران میباشد. البته همین یک‌سری وقت پیش یعنی 14 می 2018، خبر جدیدی به گوش رسید. گوگل اظهار کرد که تعداد کاراکترهای توضیحات متا به صورت میانگین مقداری کمتر گردیده، البته اینکه گوگل چه تعداد از آن ها را اکران دهد بستگی به محتوای کاغذ و توضیحات مندرج در متا دیسکریپشن (توضیحات متا) داراست.

در توضیحات متا قطعاً از کلمه ها کلیدی استعمال فرمایید، ولی آن را بیشتراز حد با عبارات کلیدی مالامال نکنید. تلاش نمایید خیلی معمولی و ریلکس، طوری که هم گوگل متوجه خواهد شد و هم استفاده کننده هدف و کلیات محتوای شیت را بفهمد، توضیحات متا را بنویسید.

رعایت کردن چگالی لغت ها کلیدی

پیش از هر چیزی کارایی فرمائید در صد کلمۀ نخستین محتوایتان از عبارات کلیدی غرض استعمال نمائید. به دنبال هم کلمه ها کلیدی را طوری در متن توزیع نمائید که هم گوگل مراد شما‌را بفهمد و هم اینکه لطمه‌ای به مضمون‌ نوشته‌علمی وارد نشود. زیرا به هر درحال حاضر جستجوی معنایی (Semantic Search) گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار در اکنون پیشرفت میباشد و لبریز کردن متن با لغات کلیدی فارغ از در حیث دریافت کردن توشه معنایی آنها خیر فقط سودی ندارد بلکه به ضررتان هم خواهد بود. پیشنهاد می‌کنم برای شناخت بیشتر با سئو لغات کلیدی در محتوا، مقالۀ «چگالی یا این که تراکم عبارات کلیدی چه است؟» را بخوانید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد