مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

افزایش سرعت لود سایت برای بهبود سئو سایت فروشگاهی

یکی‌از مفاد اصلی بهینه سازی وبسایت فروشگاهی سرعت بار گذاری صفحه ها سایت میباشد. سرعت بالای بارگذاری سئو سایت صفحه ها سبب ساخت و ساز تجربه کاربری خوب برای یوزرها گردیده و تاثیر مثبتی روی سکو بندی دارااست. با به کارگیری از ابزار gtmetrix و یا این که google page speed insight سرعت بارگذاری تارنما خویش را محاسبه فرمایید و در صورتیکه سرعت قابل قبولی نداشت مورد ها تحت را ایفا دهید:

گزینش هاست مطلوب و مالامال توان
کاهش درخواستHTTP
فعال کردن G-ZIP
فعال کردن سیستم Cashing
Min کردن منابع(css، js و ...)
حق تقدم قرار دادن محتوا بالای برگه
سئو تصاویر و کلیپ ها
استعمال از CDN

در کنار جاری ساختن مجموع این امور، seo وبسایت فروشگاهی مستلزم یک استراتژی درست بک لینک و پیوند سازی فرنگی نیز است. شایسته ترین و دارای ربط ترین شرایط های پیوند سازی را پیدا نمائید و استارت به تشکیل داد بک لینک و پیوند لینک و پیوند سازی و شغل های سئو آف پیج(ریپورتاژ اطلاع رسانی، سوشیال سیگنال و ...) فرمائید. همینطور از عمل در شبکه های مردمی غافل نشوید. کلیه مورد ها نام برده یار و همدم با نمونه های عملی در زمان فراگیری بهینه سازی اینترنت وان یادگرفتن داده گردد.

هم اکنون نوبت به شماست که با رعایت قدم به قدم این اصول تارنما فروشگاهی خویش را به صدر نتیجه ها گوگل برسانید. امید‌وار‌یم این نوشته‌علمی راهگشای اشتباهات بهینه سازی وب سایت فروشگاهی شما باشد. ایده ها و سوالهای خویش را میتوانید در قسمت کامنت ها با ما دربین بگذارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد