مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

همه چیز در مورد سئو سایت

برداشت های متفاوتی میتوان از این نتیجه ها داشت که با دقت به محصور بودن داده ها درباره ی هیچ سئو سایت  یک از آن ها قطعیتی نیست. در اینجا دو برداشتِ متعدد را ارائه می‌دهیم:

1- علم ما از seo محصور میباشد و همگی فاکتورها را نمی شناسیم

معیارهایی مانند سرعت، عملکرد، محتوا و پیوند سازی فقط قسمت کوچکی از فاکتورهای گوگل برای مرتبه بندی تارنما ها میباشند و ابزارهایی که برای نظارت آنان به شغل می‌گیریم داده ها ظریف و کاربردی به ما ارائه نمیدهند.

این برداشت عملا به ما اعلام میکند که هرآنچه تا امروز درخصوص seo میدانستیم ممکن میباشد خطا باشد و در غایت تصمیم گیری گوگل برای درجه بندی تارنما ها غیرقابل پیش گویی خواهد بود. البته تجربه ما در سالهای قبلی ناقض این طریقه میباشد، تا قبل از فلوریدای 2 اینگونه تفکری در جامعه متخصصین seo وجود نداشته میباشد.

2- به روز تازه گوگل ظریف وجود ندارد و نیاز به تغییرات اصلی داراست

متخصصین گوگل همت میکنند تا شایسته ترین نتیجه ها را در مشت یوزرها قرار دهند و در‌این مسیر مستلزم به روزرسانی مداوم الگوریتم های خویش میباشند. بعضی اوقات تغییرات کوچکی در وزن فاکتورها و اهمیت آنان قادر است تاثیر مهمی در درجه بندی داشته باشد و این تاثیر لزوما مدام صحیح وجود ندارد.

خلق گوگل در سال های اخیر نشانه داده میباشد که هیچ وقت خطاها یا این که ایردات الگوریتم خویش را به طور قانونی پذیرش نمیکند اما همواره رضایت همگانی جامعه بر تصمیم گیری های آن‌ها تاثیرگذار بوده میباشد. درصورتی که آن‌ها متوجه خطاها جان دار در به روز نو شوند به احتمال زیاد آن را تائید نخواهند کرد البته میتوان امیدوار بود که با آپ دیت های غیر رسمی و مرحله ای بخشی از این ایرادات را برطرف نمایند.
شما هم تغییراتی در درجه و بازدید خویش داشته اید؟

چنانچه طی یک هفته اخیر شاهد تغییر تحول ناگهان در درجه (ارتقاء یا این که کاهش) و آمار بازدید وبسایت داشته اید لطفا در قسمت نظرها همین برگه اعلام نمائید. به حیث شما این آپ دیت های ناگهانی در الگوریتم های گوگل تاثیر مثبتی بر رضایت یوزرها از نتیجه ها کاوش داشته یا این که موجب شد‌ه‌است تا وب سایت هایی که استانداردهای مایحتاج را ندارند رده بهتری کسب نمایند؟

چگونه سئو کنیم؟

زمانی حرف از seo وبسایت میگردد اکثری از اشخاص و صاحبین سایت ها از وسعت بسیار تعالی اطلاعات دردسترس در سئو سایت وب وحشت زده میگردند. دراین‌صورت در حالتی‌که آن‌ها به یک مشاور بهینه سازی مجرب دسترسی نداشته باشند، مطمئنا نمی دانند که از کجا بایست آغاز نمایند و شغل خاصی هم نخواهند کرد.

ما درین مقاله قصد داریم بدین پرسش شما که چه‌طور بهینه سازی کنیم، جواب دهیم تا بتوانید با استعمال از راهکارهای بی آلایش تحت، بهینه سازی وبسایت خویش را از نقطه صحت استارت فرمایید.
مبانی بهینه سازی داخلی

بخش اعظمی از بخش های مهم بهینه سازی از باطن تارنما شما آغاز خواهد شد. احتما مطالب متعددی در رابطه تشکیل داد بک لینک و پیوند چشم اید، البته داشتن بک پیوند های زیاد سوای ساختار داخلی مطلوب وبسایت تاثیری در seo نخواهد گذاشت. درپی به معرفی پارامترهای مهم بهینه سازی داخلی وب سایت تارنما می‌پردازیم که در مجموع صفحه ها وبسایت مخصوصا ورقه اساسی باید رعایت گردد.
ضابطه طلایی سئو داخلی

پیش از اینکه به آغاز دعوا بپردازیم همواره در ذهن داشته باشید که هیچوقت در هیچکدام از مفاد بهینه سازی زیاده روی نکنید. شاید شما اغوا گردید که لغات کلیدی متعددی را در صفحه ها تارنما به شغل ببرید، ولی این شغل صحیح وجود ندارد. موردنیاز میباشد بدانید که گوگل وبسایت هایی را که بیش تر از حد سئو میشوند را با جریمه مواجه می نماید. پس هنگامی حرف از لغات کلیدی میشود نهایتا 5 واژه و کلمه یا این که عبارت کلیدی را برای هر برگه در حیث بگیرید و بر روی به عبارتی ها شغل نمایید.

در‌حالتی که نمی دانید که از کدام لغات کلیدی بایست استارت نمایید از ابزار های تعیین واژه و کلمه کلیدی مانند Google’s AdWords یاری بگیرید.
تگ تیتر

تگ تیتر در برگه شما به موتورهای کاوش اعلام می نماید که هر شیت وبسایت شما درباره ی چه چیزیست. تیتر شیت حداکثر 70 کاراکتر بایست بوده و دربرگیرنده اسم مارک شما و واژه و کلمه های کلیدیتان باشد. این تگ بایستی دربین کد های هر شیت HTML و در بالای آن بایست قرار گیرد.
متای توضیحات

متاتگ توضیحات یا این که Meta Description هر شیت داده ها بیشتری در رابطه موضوعیت آن به موتورهای کاوش میدهد. در میان کارشناسان seo در رابطه تاثیر این گزینه در به دست آوردن جایگاه در لغات کلیدی شبهاتی هنوز وجود دارااست ولی اکثریت کارشناسان معتقند استعمال از لغات کلیدی در‌این نصیب در کسب درجه خوب تاثیر گذار میباشد. همینطور این نصیب باید به صورت طبیعی مندرج باشد به این دلیل‌که در صفحه ها کاوش اکران داده گردیده و یوزرها میتوانند آن را مشاهده نمایند. از این رو در ارتقاء کلیک یوزرها قادر است موءثر قرار گیرد.

چه‌گونه تیتر شیت و متای توضیحات در حاصل کاوش اکران داده می‌شوند

تصویر بالا علامت میدهد که تیتر و متای توضیحات سایت رادزاد چه‌طور در ورقه کاوش نمایش داده میشود. می‌توانید مشاهده کنید که عبارت کاوش گردیده بوسیله مخاطب (که در اینجا رادزاد میباشد)، در تیتر کاغذ و متای توضیحات برجسته خیس شد‌ه‌است. این دلیلی بر ضرورت به کارگیری از عبارات کلیدی در‌این دو نصیب می‌تواند باشد. به این دلیل که مخاطب با مشاهده لغت ها آیتم جستجوی خویش در کاغذ نتیجه ها گوگل از دارای ربط بودن تارنما شما با عبارت گزینه جستجویش مطمئن میشود.

کپی محتواها ممنوع

به هیچ عنوانی محتوای وب سایت های دیگر را تماما اسکن نکنید تا در وب سایت خویش قرار دهید. با این فعالیت به طبع فعالیت مفیدی جاری ساختن نمی دهید.بیشتر اشخاص با نسخه برداری مطلبهای دیگری از وبسایت ها در تارنما خویش انتظار اعجاز را دارا‌هستند.گوگل قادر است این زمینه را به سئو سایت طور کامل تشخیص دهد پس اسکن محتوای دیگر بی سود میباشد. وب سایت هایی که از محتواهای نسخه برداری گردیده استعمال می نمایند اصلا نمی توانند در سود ی کاوش کسب نمایند. اصولا سایتی که محتوایش اسکن شد‌ه‌است میان یوزرها نیز جایگاهی ندارد.امروزه یوزرها بسیار باذکاوت خیس گردیده اند

و به خیر و خوبی فرق میان سایتهایی که محتواهای بی قیمت دارا هستند را تشخیص دهند و دیگر به سمتشان نروند.

پس تا جایی که متوجه گردیده اید اصل کلیه چیز محتوا میباشد.برای بهبود seo ضروری میباشد.

سایتی که فاقد محتوا میباشد هیچ چیز نیز برای علامت دادن ندارد.

سئوی وب سایت
8) استعمال از سایر فرمت های محتوایی

در ساخت محتواها خلق کننده باشید و تنوع به خرج دهید . ایجاد محتوا تنها در معنای تایپ کردن یک نوشته ی علمی وجود ندارد!

تولید پادکست و ویدئو هم بخشی از محتواهای مقبول یوزرها میباشد.کوشش بر این فرمایید که با تنوع بالایی

مقاله‌ها خویش را ساخت و ساز فرمائید . به صورت نمونه بخشی از نوشته ی علمی تان را به طور صوت و نصیب دیگری از آن را به طور

کلیپ ساخت و ساز کرده و در وب سایت قرار دهید.همینطور از عکس هایی که اسکن نیستند و کیفیت خوب یاروهمدم با تگ وب سایت تان

در نوشته ی علمی تان به کار گیری نمایید.عکس ها جز اینکه بضاعت خوانایی نوشته ی علمی تان را یک‌سری برابر خواهد کرد منجر جذابیت

نیز برای کاربرانتان می شود.یاداوری به اینکه گوگلاز تارنما های بی آبی که صرفا محتوای متنی ساخت‌و‌ساز می نمایند
9) به مقاله ها دیگر خویش لینک و پیوند بدهید

یک کدام از مهم‌ترین مناطق در بهینه سازی دارای ارتباط بودن در میان صفحه های داخلی تارنما میباشد.

با لینک و پیوند دادن به صفحه های تارنما دیگرتان به گوگل میگویید که ان صفحه ها از سایتتان نیز اساسی می باشند.

عملکرد نمایید به شایسته ترین نحو این رابطه را ساخت فرمایید . به مقاله‌ها مربوطه به نوشته‌ی علمی خویش به طبع لینک و پیوند بدهید.

این هم می‌شود که عینا با به عبارتی تیتر نوشته‌علمی متبوع به آن لینک و پیوند بدهید و هم اینکه واژه کلیدی

مهمی که در تیتر نوشته‌علمی آیتم نظرتان که قصد دارید به آن پیوند بدهید را در محتوای خویش یافت فرمائید

و عینا با به عبارتی انکر تکست به ان لینک و پیوند بدهید.تعداد لینک و پیوند های داخلی نباید بالا باشد

به صورت نمونه در حالتی‌که در نوشته‌علمی ای 1000کلمه مو جود میباشد 10تا پیوند داخلی به نحوه های متعدد به دیگر سایتتان بدهید.

چگونه بفهمیم که صفحه سایت ما در گوگل ایندکس (ثبت) شده است؟

یک خط مش فعالیت برای جواب به‌این پرسش وجود داراست و آن این میباشد که، نشانی برگه یا این که وبسایت خویش را سوای سئو سایت هیچ مسافت در مقابل عبارت :site در گوگل سرچ نمایید مانند  . این شیوه به شما یاری می نماید تا بدانید که برگه متبوع شما ایندکس گردیده است یا این که نه. ولی با سرچ ادرس کاغذ در نوار سرچ گوگل سوای هیچ چیز اضافه دیگری نیز می اقتدار از ایندکس شدن ورقه پی موفقیت.
چرا سرعت ایندکس شدن تارنما در گوگل اساسی میباشد؟

عوارض مختلفی وجود دارااست که سرعت ایندکس شدن مطالب در گوگل را حائز اهمیت نموده است. البته در‌این نوشته‌علمی عملکرد میکنیم به دو آیتم که حائز اهمیت بیشتری میباشد، اشاره می‌کنیم.

محتوای تازه زودتر از رقبا چشم خواهد شد

یکی‌از مواقعی که در آپ تو دیت الگوریتمی تازه گوگل، به آن اضافه گردیده است، الگوریتم فرشنس (freshness) میباشد. این الگوریتم به معنای طراوت میباشد. با به کارگیری از این گزینه در صورتی‌که سرعت ایندکس مطالب شما در گوگل بیشتر باشد، شانس شما در سئوی محتوا نسبت به رقبا بیشتر خواهد بود.

مراد از جمله بالا این میباشد که مجال و تاریخ نشر، در seo وب سایت مطالب شما بسیار تأثیر دارااست. برای اینکه این زمینه را خوب ادراک نمایید برای شما یک نمونه کوتاه ذکر می‌کنم. شما از یک خبر اصلی استحضار پیدا میکنید و برای آن محتوا ساخت می‌کنید. ولی هنگامی که آن منتشر میکنید با سرعت ذیل ایندکس مواجه می‌شوید. در‌این فرصت وبسایت های رقبا درخصوص همین مسئله مقاله منتشر می نمایند. در اینجا مقاله شما دست اولیه بود، البته بدلیل تحت بودن سرعت ایندکس مقاله شما دیرتر سکو بندی شد‌ه‌است و عملاً دیگر بها خاصی برای شما نخواهد داشت.

دوری از نسخه برداری کردن محتوا

شاید شما هم با خویش تصور کنید که با اسکن کردن محتوای وب سایت شما برایتان مشکلی پیش نمی آید، چون در‌حالتی که شخصی مطلبی از تارنما شما اسکن نماید گوگل متوجه آن میشود و به آن تارنما امتیاز منفی میدهد. ولی این صحبت شما وقتی صراحت دارد که مقاله شما زودتر از سایر تارنما ها بوسیله گوگل ایندکس گردد. در غیر این شکل امتیاز این محتوا برای تارنما آن ها اکانت می‌گردد.

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت


شاید شما هم این روز‌ها تجارت اینترنتی خویش  سئو سایت  را فعال‌ساز‌ی نموده اید و یا این که عشق و علاقه مند می‌باشید تا وارد حوزه بیزنس‌های آنلاین گردید و احتمال خیلی زیاد سوالهای متعددی هم دراین مورد برای شما اتفاق افتاده میباشد. مثلا:

چطور می قدرت بعداز پباده سازی فعال‌سازی وب سایت و تجارت اینترنتی مشتری خویش را پیدا کنم؟
یا این که مخاطبین تجارت شما چه اشخاصی می باشند؟
یا این که مشتریان شما چه کلماتی را در موتور‌های کاوش سرچ می‌نمایند؟
یا این که مشتریان اینجانب چه فرصت های بیشتر درپی جنس و سرویس ها اینجانب می‌باشند؟
در صورتی‌که شما دوست دارید پاسخ سوالهای بالا و یا این که مسائلی از این قبیل را پیدا فرمائید عالی میباشد به تاءمل یادگیری seo یا این که به عبارتی Search Engine Optimization باشید درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به شما پیش نیاز‌های یادگرفتن seo و سئو وب سایت (سئو) را فراگیری دهیم. تا در‌پی این مسیر بتوانید به یک دارای تخصص بهینه سازی کل عیار و ماهر تبدیل گردید.

پیش نیاز‌های فراگیری seo و سئو تارنما
شناخت به موتور کاوش
شناخت با مضمون‌ seo
شناخت با ساخت سایت (Html,Css)
شناخت با ایجاد و تکثیر محتوا
شناخت با ابزارهای seo
فرایند یادگرفتن تخصصی seo
 

 

شناخت با موتورهای کاوش گر
موتور‌های کاوش این روزا در معاش اکثر ما نقش مالامال رنگی پیدا نموده است به نحوی که پاسخ خیلی از سوال ها و مسائل روز مره را در آن کاوش میکنیم . موتور‌های کاوش مبتنی بر الگوریتم‌های خویش اطلاعاتی که نظارت کرده را جایگاه بندی کرده و به مخاطب اکران می دهد.

موتور‌های کاوش میلیاردها کاغذ را گزینه چک و بررسی قرار می دهند و با اعتنا به پارامتر‌های خویش آن ها را برای اکران به کاربرانشان مرتبه بندی می‌نمایند همین مورد سبب شد تا علمی به اسم بهینه سازی صورت بگیرد که مدیران تارنما‌های اینترنتی به تاءمل یادگیری این دانش باشند تا بتوانند از رقیبانشان پیشه بگیرند و سهم بیشتری از بازار را به خودشان تخصیص دهند.

موتور‌های کاوش نظیر گوگل و یاهو و بینگ وظیفه دارا‌هستند محتوای کسب و شغل های اینترنتی را ایندکس و یا این که تصویب نمایند , بعد همین محتوا را مبنی بر الگوریتم‌های مخصوص خویش برای اکران برای مخاطب سکو بندی کند تا استفاده کننده با دقت به نیاز خویش بتواند شایسته ترین نتیجه ها را مشاهده نماید