مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

ساخت و ایجاد بک لینک

چهار‌مین مرحله در seo که یکی‌از فاکتورهای بسیار اساسی در offpage یا این که off page سئو سایت میباشد ایجاد کرد بک لینک و پیوند برای سایتتان میباشد. در‌این مرحله شما بایستی برای سایتتان بک لینک و پیوند های کیفیت عالی ای بسازید.

مراد از بک لینک و پیوند این میباشد که زمانی سایتی به تارنما شما پیوند می دهد یک بک پیوند برای شما به حساب آورده می شود. می‌توانید در انجمن ها و یا این که حتی سیستم های وب لاگ دهی وب لاگ های مختلفی با اسم های مختلفی تولید فرمائید و برای مطلبی که منتشر کردید آغاز اولی سازی فرمایید.

این شغل سبب ساز می‌گردد که شما سریعتر به نتیجه ها نخستین گوگل برسید. برای یافت کردن منابع پیوند سازی میتوانید وبسایت های مجانی تان را بدون نقص چک فرمائید و مشاهده کنید که رقیبانتان دقیقاً در چه جاهایی برای خودشان پیوند ساختند. برای نظارت بک لینک و پیوند رقبا می توانید از ابزارهایی مثل moz و ahrefs به کارگیری فرمایید.

پس به طبع برای نوشته‌ی‌علمی ای که منتشر می‌کنید آغاز به تشکیل داد بک لینک و پیوند فرمائید. برای ایجاد کرد بک لینک و پیوند به هیچ وجه نیازی به مخارج مازاد بابت خرید بک لینک و پیوند و رپورتاژ اطلاع رسانی ندارید شما خودتان در صورتیکه اصول پیوند سازی را بدون نقص خاطر بگیرید میتوانید بک لینک و پیوند های کیفیت بالا برای وب سایت تان بسازید. در نوشته‌ی‌علمی تحت به طور تماما ویدیویی و تصویری طرز تشکیل داد بک لینک و پیوند را به شما یادگرفتن دادیم.

گردآوری بندی

بعداز فعال سازی و تشکیل داد سایتتان می بایست به تفکر بهینه سازی و seo تارنما تان باشید. شاید بپرسید که چه طور تارنما را بهینه سازی کنیم ؟ بهینه سازی و seo تارنما ابدا عمل طاقت فرسا و دشواری وجود ندارد در‌این نوشته‌ی علمی شمارا مرحله به مرحله با روش بهینه سازی وب سایت آشنا کردیم.

در مبحث سئو و seo تارنما صرفا به‌این دو فاکتور اصلی، یکی از ایجاد محتوای هدفمند که مهم‌ترین فاکتور در بهینه سازی میباشد و ایجاد کرد بک لینک و پیوند کیفیت عالی فاکتور بسیار مهمی در بهینه سازی میباشد اعتنا نمائید.

به‌این نکته اعتنا نمائید که در لغات کلیدی اساسی سایتتان هیچ گاه نمی‌توانید صرفا با ساخت محتوا به حاصل نخستین گوگل برسید. یعنی شما هر چقدر هم که محتوای کیفیت عالی ایجاد نمائید محتوای تان بدون نقص‌خیس و جامع‌خیس از رقیبان تان باشد در حالتی‌که برای سایتتان بک پیوند های ماهر نسازید هیچ زمان به جایگاه های اولیه گوگل نمی رسید. پس مبحث ساخت و ساز محتوا و ایجاد کرد بک لینک و پیوند را بسیار دورازشوخی بگیرید.

با اعتنا به اینکه اکثری از دوستان به‌دنبال ایجاد کرد بک لینک و پیوند کیفیت عالی میباشند و می‌خواهم به طور عملی بک لینک و پیوند های کیفیت خوب برای وبسایت شان بسازند توصیه می کنم به طبع این نوشته‌ی علمی و کلیپ فراگیری تشکیل داد بک لینک و پیوند را مطالعه نمائید. امیدوارم از این نوشته ی علمی لذت برده باشید و چشم به راه نظرها نفیس شما هستم .

سئو داخلی و سئو خارجی


شما همینطور ممکن میباشد اصطلاحات seo داخلی (On-page سئو) و سئو آف پیج (Off-page بهینه سازی) را شنیده باشید. این سئو سایت  اصطلاحات به مورد همت سئو شما اشاره می‌نمایند و می توانند هریک از تکنیک های seo کلاه سپید، خاکستری و یا این که کلاه سیاه را به کار گیری نمایند.



بهینه سازی داخلی چه می‌باشد
seo داخلی بر وبسایت و محتوای شما متمرکز میباشد. غرض آن اعتقاد و باور از این میباشد که موتورهای کاوش و جستجوکنندگان میتوانند به راحتی مطالب شما‌را پیدا و ادراک نمایند. بهینه سازی داخلی به صورت عمده به گوگل و بازدید کنندگان امداد می‌نماید که تصمیم بگیرند که آیا محتوای شما مطلوب و بالقوه موثر میباشد. 

تکنیک های بهینه سازی  داخلی
تگ های تیتر (title tags)
متا تگ ها (meta tags)
متا توضیحات (meta descriptions)
عنا وین (headings)
جمله ها
تصاویر
URL ها
پیوند های داخلی و خروجی
سئو آف پیج چه می‌باشد
offpage seo مشمول تکنیکهایی میباشد که بیرون از وب سایت و به خواسته seo آن جاری ساختن می شود. offpage seo بر روی اخذ سیگنال از سایر وبسایت ها به تارنما شما متمرکز میباشد. 

تکنیک های seo  فرنگی
بک لینک و پیوند یا این که پیوند بیلدینگ
سیگنال از شبکه های مردمی
فروم ها
منشن یا این که اشاره به مارک
قصه کلاه های گونه های seo چه چیزی است؟
مبتنی بر ویکی پدیا، در ده سال های ۱۹۲۰ و ۱۹۴۰ فیلمهای غربی درست شده در آمریکا دارنده شخصیت هایی با کلاه سپید (که اکثر اوقات به وسیله قهرمانان پوشیده میشد) و کلاه سیاه (منحصر اشخاص شرور) بود. این فعالیت به طور نمادین به معنای رویارویی عالی در قبال بد میباشد.

ویژگی متا تگ توضیحات (description)

متا تگ توضیحات، یک متا تگ اثرگذار میباشد، چون به آسانی برای سئو سایت موتورهای کاوش و (بعضی وقتها) جستجوگرها توضیح میدهد که برگه شما در رابطه چه می باشد. اعتنا به‌این نکته دارای اهمیت میباشد که برچسب متا توضیحات، مدام در نتیجه ها کاوش در گوگل نشانه نمی دهد (گوگل غالباً بخشی از متن را از ورقه خویش می‌گیرد) ولی به طریق های دیگری موثر میباشد.




متا تگ توضیحات در بهینه سازی




Google همینطور اظهار داشته میباشد که عبارات کلیدی در متا تگ توضیحات بر درجه بندی شما تأثیر نمی گذارد.


با این اکنون ، یک متا تگ توضیحات قانع کننده می‌تواند جستجوگرها را برای کلیک از SERP به وبسایت شما جلب نماید، به خصوص در صورتی‌که توضیحات مشتمل بر عبارات کلیدی آنان در جستجوی آن باشد و نرخ کلیک بالا از SERP می‌تواند به صورت غیر بدون واسطه جایگاه شمارا بهبود ببخشد.


SERP به عبارتی شیت نتایجی میباشد که گوگل به مخاطب علامت می‌دهد.




عوارض Google تا حدودی مرموز میباشد، البته اقدامات آنان با صدای بلند سخن


می نمایند:


متا تگ عبارات کلیدی دیگر اساسی نیستند، البته متا تگ توضیحات مطمئناً این شغل را اعمال


می‌دهند.






متا تگ های پر استفاده در seo



خصوصیت های متا تگ ربات یا این که Meta Robots Attribute


با این خصوصیت، شما به موتورهای کاوش میگویید که با صفحه های خویش چه نمایند:


index / noindex -


این به موتورها می‌گوید که آیا برگه شمارا در حاصل کاوش نماد دهند یا این که خیر.


Index: نشانه بده


Noindex: نشانه نده


follow / nofollow –


این به موتورها می‌گوید که با پیوندهای مو جود در صفحه ها شما چه کاری بایستی جاری ساختن دهند:


آیا به آنان اتکا دارا هستند و پیوندهای شمارا به برگه آنگاه \"دنبال\" می نمایند یا این که خیر.


Follow: دنبال کن که پیش فرض میباشد


Nofollow: دنبال مکن

ابزار سئو چیست؟ 8 ابزار آسان سئو که هر کسی باید استفاده کند

بهینه سازی (seo موتور کاوش) شیوه کارهایی را در چنگ شما قرار می‌دهد که اشخاص دیگر براحتی سئو سایت بتوانند بیزنس شما‌را پیدا کنند. برای امداد به کارایی شما در بهبود seo، سئوکار 8 ابزار آسوده بهینه سازی را به شما معرفی می کند. به کارگیری از مورد های ما مجانی، کارآمد و سهل میباشد، حتی برای مبتدیان ! براین اساس پیشنهاد میکنیم ابزارهای سهل بهینه سازی را به عمل بگیرید!


ابزارهای مجانی


چه کسی یک ابزار بدون‌پول را دوست ندارد، به ویژه وقتی که آن ابزار واقعه بزرگی را رقم بزند؟

1- گوگل آنالیتیک


گوگل آنالیتیک استاندارد ترین ابزار برای چک سایت میباشد. اگرکسب و فعالیت شما اکنون از این ابزار برای ارزیابی بر ترافیک وبسایت تان استعمال می نماید، شانس بزرگی نصیبتان شد‌ه‌است، البته در صورتیکه اینطور وجود ندارد، نگران نباشید! برای استارت دیر وجود ندارد، با راهنمای های سئوکار حتی مبتدیان نیز می توانید از این ابزار بهتر استعمال نمایند. گوگل آنالیتیک اطلاعاتی مانند این که چه صفحاتی در اینترنت سایتتان دارنده ترافیک بازدید بیشتری می باشند، تعداد بازدیدکنندگان و شغل های یوزرها، فرصت حضور ومسیر خروج آنها‌را اکران می‌دهد.

2- گوگل Insights


بوسیله گوگل Insights می قدرت سرعت برگه را ارزیابی نمود. آنچه که در پست‌های Moz به چشم میخورد، مجال سریع بار گذاری شیت در جستجومی تواند تاثیر بسزایی در درجه بندی وبسایت داشته باشد. ولی اکثری از شرکتهای هیچ ایده ای به مراد بهبود سرعت بار گذاری وبسایت خویش ندارند. گوگل Insights ابزاری میباشد که در این‌راه به شما یاری می نماید. این ابزار به شما میگوید چرا می بایست تارنما خویش را تعمیر نمائید وچگونه این فعالیت را برای لود سریعتروب سایتتان جاری ساختن دهید.


8 ابزار راحت بهینه سازی که هر کسی بایستی استعمال نماید

3- گوگل اینترنت مستر


ابزار گوگل اینترنت مستردر تک تک عالم هواداران متعددی دارااست ما نیزعاشق ابزار گوگل اینترنت مستر هستیم. این ابزار مجانی قادر، گزارشی از داده ها تارنما ها، مانند لغت ها کلیدی اطلاعات، کلیک و غیره ... را آرم می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به ابزارهای گوگل اینترنت مستر رجوع کنید.

4- گوگل Trends


آیا کنجکاوید که بدانید دوستداشتنی ترین موضوعات در جستجوی گوگل کدامند؟ گوگل Trends دوستداشتنی ترین موضوعات را در مشت شما قرار میدهد. با استعمال از این ابزار میتوانید محاسبه نمایید که کدام عبارات کلیدی بیشترین بازدید را درگوگل در یک بازۀ هنگامی یا این که در یک مرز و بوم یا این که شهر خاص داشته اند . به خیال آورید که زمانی که کلمه و واژه \"e-mail\" به \"email\" تبدیل شد: در نمونه پایین، گوگل فروپاشی \"e-mail\" در طی 1 سال را علامت میدهد.

نکات اساسی در سئو سایت

- در هر واژه چقدر رقابت وجود داراست؟
فاکتور سوم برای سنجش قیمت لغت ها کلیدی، معیار رقابت میباشد!
برای سنجش معیار رقابت طرق متعددی در دسترس وجود ندارد؛ شاید سئو سایت شایسته ترین شیوه برای اعمال این عمل جستجوی عبارت موردنظر در گوگل و ارزیابی حاصل پیشنهادی به وسیله گوگل میباشد. مهم ترین رقبای شما به عبارتی‌هایی می باشند که هم‌اینک منزلت خیر در حاصل گوگل دارا‌هستند. برای تحلیل رقبای خویش به مورد ها پایین اعتنا نمایید:
عبارات کاوش گردیده چقدر به‌تیتر ورقه شباهت داراست؟
تارنما حریف شما یک وب سایت تخصصی میباشد یا این که همگانی؟
مرتبه الکسا؟ و منزلت کلی این وبسایت چطور میباشد؟
پباده سازی داخلی و گرافیکی وبسایت چه‌طور میباشد؟
ترازو شغل یوزرها و ارسال طریقه یا این که اشتراک‌گذاری را محاسبه نظارت نمائید!

کاغذ مهم وبسایت درین لغات رده مطلوب کسب کرده یا این که یکی‌از صفحه ها داخلی؟
هر کدام از این دست اندرکاران می توانند بر رقابت‌پذیری عبارات کلیدی تأثیرگذار باشند، اما تبدیل این فاکتورها به یک واحد سنجش مقایسه‌ای پاره ای سخت میباشد. اکنون ابزارهایی می‌باشند که واحد سنجش رقابت در یک واژه و کلمه و واحد سنجش اعتبار یک وب سایت را مشخص و معلوم می‌نمایند که در بین آنان تارنما (kwfinder) داده ها بی نقص‌تری به شما ارائه می دهد.



محتوای بهینه سازی گردیده


3- نظارت سرورهای کلاد Cloud و چک تأثیر آن ها در seo :

سرورهای کلاد با مجاورت کردن مجال در دسترس بودن وب سایت به 99% و ارتقاء سرعت پاسخگویی سرور تأثیر متعددی در seo میگذارند.

معرفی الگوریتم ‌های گوگل و اصلی‌خیس از آن معرفی رویه‌هایی از بهینه سازی کلاه‌سیاه که باعث به جریمه وب سایت میگردد نیز بسیار دارای اهمیت میباشد.
با اعتنا به عدم تأثیر مثبت بخش اعظمی از طریق‌های اخذ بک پیوند، در مشاجره تکنیک های seo تکنیک های مثبت اخذ بک پیوند را هم توضیح خوا هیم اعطا کرد.