مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نکات مهم در سئو

در حالتی‌که اینترنت‌وب سایت شما اصولی پباده سازی گردیده باشد، مطمئناً مکان هیچ سئو سایت  نگرانی وجود ندارد. البته اینترنت‌وب سایت‌هایی که در تلفن‌های یاروهمدم، به خیر و خوبی اکران داده نشوند، سهم بزرگی از یوزرها و در سود بازار را از دست خواهند اعطا کرد. به دلیل آن که به کار گیری عموم از تلفن‌های همدم نسبت به لپتاپ و کامپیوتر، هر روز بیشتر میشود و بر این پایه، بایستی برای این دست از یوزرها نیز فکری کرد.

گزینه دیگر اینکه در کلیه مرورگرها نیز به خیر و خوبی اکران داده خواهد شد. در کنار این‌ها طراحی وب شما می بایست طوری باشد که مجال بار گذاری را به دست‌کم برساند.

برای داده ها بیشتر راجع به ساخت سایت می توانید نوشته‌ی علمی ۷ نکته بسیار اساسی راجع‌به پباده سازی و ساخت وب سایت را مطالعه فرمائید.
۳. سرعت بار گذاری صفحه ها تارنما

حدوداً کلیه ما تجربه این را داشته‌ایم که با کاوش در گوگل، به وب سایت‌هایی مراجعه کنیم که به جهت سرعت معدود و گشوده نشدن ناچار شویم به سراغ آیتم‌های دیگر برویم. ذیل بودن سرعت تارنما شما، قادر است سبب ساز ارتقا Bounce Rate یا این که نرخ پریدن شما بشود. می توانید در نوشته‌علمی مرتبط با الکسا در زمینه ی نرخ Bounce Rate بیشتر بخوانید.

سرعت لود صفحه های وبسایت یکی‌از فاکتورهای seo داخلی تارنما

سرعت معدود تأثیر بسیار بدی بر بهینه سازی داخلی تارنما داراست. چندین برهان روی سرعت یک اینترنت‌وب سایت تأثیر متعددی می گذارند:

هاست: یا این که میزبانی وب سایت یک کدام از عامل ها تأثیرگذار روی سرعت اینترنت‌تارنما شماست. هاست مطلوب میتواند سرعت اینترنت‌وب سایت‌تان را تا حد متعددی بالا چیره شود. پس در گزینش هاست خویش توجه متعددی به خرج دهید.

پوسته و ساخت وب سایت: آیتم دیگر مرتبط با طراحی وب سایت میباشد. وسعت زیاد پوسته و قرار دادن پوشه‌های پیکان و … سرعت تارنما را کاهش میدهد. در‌حالتی که تارنما‌تان را خودتان پباده سازی می کنید، اعتنا فرمائید که از پوسته مطلوب استعمال نمایید و در حالتی که طراحی وب سایت خویش را به دست طراحان تارنما سپرده‌اید، اعتنا فرمایید که وسعت اینترنت‌وبسایت شما زیاد نباشد.

نصب پلاگین های زیاد: در حالتی‌که از سیستم مدیر محتوای وردپرس استعمال میکنید، قطعاً با پلاگین‌ها شناخت دارید. بعضی از پلاگین‌ها با اعتنا به قابلیت و امکان‌هایی که دارا‌هستند، وسعت متعددی را اشغال می‌نمایند. اعتنا نمایید که قطعاً پلاگین‌های غیرفعال و پلاگین‌هایی که به آن ها نیاز ندارید را حذف نمائید تا با کندی سرعت تارنما‌تان مواجه نشوید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد