مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

در عنوان صفحات از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید

فرض فرمائید که شما یک تارنما فروشگاهی دارید که یک کدام از لغات کلیدی “ساعت مچی” است. در سود سئو سایت شما به راحتی می‌توانید تیتر یکی‌از صفحه های “ساعت مچی” گزینش نمایید تا برای آن کلید واژه و کلمه seo گردیده باشد.

البته طرز هوشمندتر این میباشد که از لغت ها کلیدی وقتگیر به کار گیری نمایید.

از جمله: تیتر شیت را “ساعت مچی ارزان” و یا این که “ساعت مچی اسپرت” تعیین نمایید.

درین طرز شما برای واژه و کلمه کلیدی وقتگیر “ساعت مچی ارزان” سریع‌خیس جایگاه خواهید گرفت. و ولی به گذر زمان مجال میتوانید برای واژه و کلمه اساسی که “ساعت مچی” میباشد نیز سکو بگیرید.


بر روی محتوا تمرکز نمایید

تحلیل ها نشانه داده میباشد که یوزرها به کیفیت محتوا بسیار اهمیت می‌دهند. در حالتی که که محتوا قیمت چندانی نداشته باشد علاوه بر اینکه بازدید کنندگان آن را با دوستان خویش به اشتراک نخواهند گذاشت؛ بلکه تارنما را سوراخ کرده و دیگر از آن وب سایت بازدید نخواهند کرد.

در حالتی که به تامل بهبود درجه وب سایت و جذب دنبال کنندگان مستمر می‌باشید، از کیفیت محتوا غافل نشوید. ساخت‌و‌ساز محتوای نفیس و کاربردی می‌تواند ترافیک وبسایت را به شدت پایین تاثیر قرار داده و آن را ارتقاء دهد.


کلمه ها کلیدی مترادف و هم معنی را در هدینگ های H1 و H2 قرار دهید

در اکثری از تارنما ها از تگ H1 برای تیتر کاغذ به کارگیری میشود؛ چراکه H1 صرفا یکبار در هر کاغذ استعمال می‌گردد.
ولی برای هدینگ های H2 و H3 تا H6 محدودیتی نیست.

براین اساس مترادف و هم معنی کلمه و واژه کلیدی را در‌این هدینگ ها به کارگیری فرمائید. این ترفند به بهبود seo داخلی تارنما امداد می نماید. همینطور به کارگیری صحیح و به جا از هدینگ ها در ارتقاء خوانایی محتوای بسیار اثرگذار میباشند.


از دکمه های به اشتراک گذاری مطلوب به کار گیری فرمائید

خیلی دیدنی میباشد که مدیران تارنما ها انتظار دارا‌هستند مطالب‌شان در شبکه های عمومی به اشتراک نهاده خواهد شد، در حالی که خبری از دکمه های به اشتراک گذاری در وبسایت وجود ندارد و یا این که در حالتی که هم وجود داشته باشد، در جای نامناسبی قرار گرفته اند که در فعالیت کاربردی ندارند.

ما در انتهای نوشته‌علمی دکمه های به اشتراک گذاری داریم که شادمان می‌شویم از آن ها به کارگیری نمایید.


seo صفحه های مال

مثلا از کلمه ها کلیدی برای یک سری سکو استعمال فرمائید و ولی لغات LSI را هم در لحاظ داشته باشید. و در صورتیکه ما یحتاج بود برای توضیحات جنس بیشتر از 1000 واژه بنویسید.

متاسفانه اکثری از دکان ها به seo صفحه های مال توجهی ندارند، به گونه ای که شخصا حتی به جهت نبود توضیحات کافی از متاع و یا این که عدم درج تصاویر مطلوب از خرید پشیمان می شوم.


محتوای وقتگیر منتشر فرمائید

تحلیل‌ها نماد داده میباشد که فی مابین محتوای زمان بر و سکو‌های فراتر ارتباطی وجود داراست. ولی این به آن معنا وجود ندارد که فقط با تکثیر پست های زمان بر به ورقه ابتدا حاصل جستجوها دست خواهید یافت. البته بخش اعظمی از مطالعات نماد داده میباشد که تایپ کردن بیشتراز 1000 کلمه و واژه میتواند بر روی جایگاه تارنما تاثیر خیر بگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد