مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تعاریف بزرگان از سئو

1. بهینه سازی، با صرفه‌ سازی اینترنت‌ وب سایت‌ها برای موتور‌های کاوش ‌

به طور تقریبً 30 سال از فرصت فعال‌ساز‌ی او‌لین موتور کاوش می‌گذرد، البته سئو سایت بخش اعظمی از دست اندرکاران اثر گذار در درجه بندی تارنما ها هنوز هم مبنی بر الگوریتم‌های سابق بهینه سازی ایفا می‌شوند. به همین خیال بود که عبارت “با صرفه‌سازی موتور‌های کاوش” پدیدآمد. تمامی این تعاریف بهینه سازی، پروسه باصرفه‌سازی وبسایت‌ها که هم خوانی با الگوریتم‌های موتور کاوش می‌باشند و تمامی برای به چنگ آوردن رنک بالا کوشش می‌نمایند را در بر میگیرند.

درحال حاضر نقل عهد‌هایی از کارشناسان در رابطه بهینه سازی میخوانیم:

Barry Schwartz، مدیرعامل RustyBrick:

Barry Schwartz

بهینه سازی در واقع پروسه اخذ محتوا برای خزیدن، فهرست شدن و کسب مرتبه بالا از گوگل و بقیه موتور‌های کاوش میباشد.

Cyrus Shepard، موسس Zyppy سئو:

Cyrus Shepard

seo به معنای قرار دریافت کردن اینترنت‌تارنما‌ها در دیدرس هر چه بیشتر یوزرها در موتورهای کاوش میباشد. پس از تمرین‌های زیاد، امتحان و غلط و عملکرد و سعی همیشگی، عملکرد هایتان به ثمر خواهد گرد‌همایی.

Rhea Drysdale، مدیریت اجرایی Outspoken Media:

Rhea-Drysdale

seo به کار با صرفه‌سازی داده ها برای بیشتر چشم شدن در موتور‌های کاوش گفته می‌گردد. و این محصور به یک موتور کاوش، یک محتوا و یا این که حتی یک اینترنت‌وبسایت خاص نمیشود. درصورتی که شخص “الف” اطلاعاتی را در وب سرچ نماید و شخص “ب” بخواهد به عبارتی داده ها را برای آن سرچ علامت دهد، اینجاست که بهینه سازی وارد شغل می گردد و به شخص “ب” یاری می‌نماید تا داده ها خویش را به دست شخص “الف” برساند. بهینه سازی تعاریف گوناگون و کلان‌ای داراست ولی به لهجه بی آلایش می‌قدرت ذکر کرد: ما در seo موضوعاتی را که اشخاص کاوش می‌نمایند شناسایی می کنیم و همت می کنیم آنان‌را به داده ها گزینه نظرشان برسانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد