مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

10 نکته هوشمندانه برای افزایش ترافیک وب سایت

سوالی که به ذهن خطور می نماید این مورد میباشد که چه چیز سبب گردیده است سئو سایت گوگل پلاس این رویش شایان توجه را داشته باشد؟ گوگل در خیلی از تعاملاتی که با بازدیدکنندگان خویش برای مثال یوتیوپ و موتور جستجوی گوگل دارااست، چند پیشنهادات بیزنس را ارائه می کند. این بدان معناست که کاربرانی که با گوگل پلاس تعامل دارا هستند از روش این مجال تجارت، بصورت بالقوه شبکه های ترافیکی آن را یک‌سری برابر ارتقاء می‌دهند.

کارشناسان چهره بوک و توییتر یک‌سری سال میباشد که از این زمینه دوراندیشی بدون نقص دارا هستند و خویش نیز از این طریق استعمال می نمایند. گوگل پلاس با به کارگیری از یک‌سری تکنیک های تازه و شایسته ترین طریق ها زمان های بیزنس سادگی را در دست بازدیدکنندگان خویش قرار میدهد.

در پایین بدین نکات هوشمندانه در ارتقاء ترافیک سایت اشاره مینماییم.

1- استعمال دائمی از تیترها (HeadLines)

خیلی از یوزرها از پست های شما در گوگل پلاس با خبر میگردند و با آن تعامل دارا هستند. پست هایی که در گوگل پلاس نوشته می‌گردد مشابه مینی پست میباشد و در فعالیت چیزی مشابه یک بلاگ کوچک کار می کند. هر پست نیاز به یک عنوان داراست و گوگل از عنوان پست به 2 نحوه متعدد استعمال می نماید:

1. این تیترها تحت عنوان یک تگ تیتر در اولِ پست قرار میگیرند.

2. این تیترها در ورقه حاصل موتور کاوش اکران داده می گردند.

استعمال دائمی از تیترها

افزودن عنوان سبب می‌شود که بازدیدکنندگان در ورقه حاصل کاوش از متن شما با خبر گردیده و زیر تاثیر از آن، تا حد متعددی روی پست کلیک کنند.

پس مدام از تیترها استعمال فرمائید.

2- فرمت دادن جهت جلب دقت

شکستن بلوک های تعالی متن به بلوک های کوچتر و فرمت دادن به متن منجر ساخت و ساز رابطه بیشتر با بازدیدکننده گردیده و متن خیلی خوب در دسترس قرار میگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد