مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نکات سئو


انکر تکست  - Anchor Text
یک کدام از توانا ترین سیگنال هایی که موتورهای کاوش برای مرتبه بندی وبسایت سئو سایت به کار گیری می نمایند، انکرتکست میباشد. در‌حالتی که دو لینک و پیوند به یک ورقه با واژه کلیدی متناسب اشاره نمایند، می قدرت اذعان کرد به احتمال زیاد آن صحفه قادر است درجه اکثری نیکی کسب کند.

پیوند های قابل اتکا
در‌این مساله شکی وجود ندارد که بخش اعظمی از لینک و پیوند هایی که به شیت وارد می گردند، اسپم میباشند یعنی 60 درصد صفحه های اینترنت، اسپم می‌باشند. برای همین موتورهای کاوش از یک سیستم برای اعتبارسنجی بک پیوند ها به کار گیری می نمایند. اخذ پیوند یا این که پیوند بیلدینگ در میان برگه شما و یک ورقه قابل پشت گرمی از دید موتورهای کاوش، سبب ساز به ارتقا و بهبود جایگاه تارنما شما میشود. اینترنت سایتهای سازمانی، دولتی و مشابه اینها، اینترنت سایتهایی می باشند که دارنده پیوند های با اعتبار بالا میباشند.

لینک و پیوند های اهالی
گفته میشود هیچی بدتر از هم محلی بد وجود ندارد، زیرا سبب اذیت سایر میشود. در پیوند بیلدینگ هم همچنین میباشد. در شرایطی که شما از یک سایت اسپم لینک و پیوند بگیرید یا این که به یک تارنما اسپم گردیده پیوند بدهید، تارنما شما شامل جریمه گردد و می بایست تاوان سنگینی را بپردازید. پس مراقب لینکدهی باشید.

تجدید و جدید کردن
هر وسیله به هر هم اکنون روزی کهنه می‌گردد. لینک و پیوند ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن میباشد که طراوت خویش را از دست بدهند و حتی یک تارنما دیگر لینک و پیوند جدیدی اخذ نکند که می قدرت اذعان کرد حکم یک شخص مرده را پیدا می نماید. پس این خیلی اساسی میباشد که بتوانید با استراتژی بازاریابی اینترنتی خویش، نخستین از کلیه هرروز یک بک لینک و پیوند تازه اخذ فرمایید و همینطور پیوند های کهن خویش را احیا فرمائید. برای احیا لینک و پیوند های کهن عالی میباشد که در هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا، قاعده رابطه در بین صفحه های را محافظت فرمائید. یعنی چی؟!!! یعنی اینکه در حالتی‌که مقاله جدیدی ایجاد می‌کنید آن را به مطالب دیرین البته دارای ارتباط پیوند بدهید تا دیرین ها حکم کوچه بن بست را پیدا نکنند.

اشتراک در شبکه‌های‌عمومی
در صورتی‌که شغل شما در شبکه‌های‌اجتماعی میباشد و در موضوع seo کار میکنید، به طبع بها این فعالیت را  بیشتر از تمامی مورد ها میدانید. لینک و پیوند بیلدینگ دربین وبسایت و شبکه‌های‌مردمی از نان شب در سئو تارنما واجبتر میباشد. شما می بایست کاری فرمایید که استفاده کننده تشویق گردد تا مطالب سایت شمارا در شبکه های مردمی به اشتراک بگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد