مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

PR یا روابط عمومی دیجیتال


برای بازه زمانی متعددی، PR و seo دو قائده مارکتینگی گوناگون بودند. ولی سئو سایت در سال‌های قبلی، این تفاوت کمرنگ‌خیس گردیده و هر دو در کنار هم به کارگیری میشوند.
فعلا، رابطه ها همگانی دیجیتال یا این که PR، تاکتیک لینک و پیوند‌سازی میباشد که‌این قابلیت و امکان را میدهد تا پیوند‌های دارای اعتبار به دست بیاورید. شما می توانید از تاکتیک‌های PR برای تبلیغ محتواهای خویش به کارگیری فرمائید و از این شیوه بک پیوند برای وبسایت خویش به دست بیاورید. یکی چک‌های اخیر علامت داده میباشد که هر کمپینی به صورت معدل میان ۱۰ تا ۲۴ بک پیوند از دامنه اساسی به دست می آورد.



اما استعمال از رابطه ها همگانی دیجیتال برای سئوی آف پیج بیشتر از تنهاً دریافت کردن بک پیوند میباشد. یک کمپین PR بهتر میتواند:

برندآگاهی را ارتقا دهد و در فیض کاوش برای اسم مارک را بیشتر نماید
تجارت شما‌را در مقابل کاربر غرض شما قرار دهد و منجر خواهد شد که آنان در رابطه مارک شما کلام نمایند
سبب ساز ارتقا ترافیک وبسایت گردد
شمارا تحت عنوان رهبر صنعت خویش معرفی نماید و سبب پشت گرمی کاربر خواهد شد
بهینه سازی محلی
seo محلی خویش به تنهایی یک مبحث اصلی در seo میباشد. ولی نصیب‌هایی از آن در offpage seo هم به عمل می‌رود. یکی‌از در گوگل مای بیزینس (Google My Business) و یکی‌از داده ها تماس (citations).

بیزنس منرا گوگل کن!
Google my business نقشی حیاتی در حضور آنلاین هر کسب و کاری اعمال می‌نماید. پس اساسی میباشد که برگه خویش را برای این‌عمل باصرفه نمایید و آن را روی نقشه بیاورید تا در offpage seo امتیاز بیشتری بگیرید.

GMB (Google my business) روی سایت شما وجود ندارد و نباید فراموش نمائید که آحاد کوشش خویش را روی offpage seo تارنما خویش متمرکز نمائید.

پایانی استدلال‌ها آرم داده میباشد ۴۶ درصد از جستجوهای گوگل برای یافت کردن داده ها کسب و شغل های محلی میباشد. و از هر ۵ مصرف کننده موتورهای کاوش، ۴ نفر به‌دنبال داده ها محلی می‌باشند. تک تک این اعداد و ارقام علامت می دهند که در شرایطی‌که تجارت شما میان نتیجه ها جستجوی GMB گوگل وجود ندارد، بخشی از رقابت را باخته‌اید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد