مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نکات مهم در مورد جستجو کردن در گوگل


به تصویر تحت اعتنا نمائید. در وب سایت آکادمی وبسیما نوشته‌ی‌علمی جدیدی با تیتر ریدایرکت 301 چه می‌باشد سئو سایت منتشر گردیده است و ما در حیث داریم شایسته ترین صفحه های برای پیوند سازی داخلی را شناسایی کنیم. با به کار گیری از همین تکنیک به حاصل ذیل میرسیم. با این نحوه 4 نوشته‌علمی که از حیث محتوایی به طور کامل به مسئله ریدایرکت 301 دارای ارتباط میباشند و در بخشی از محتوای آن‌ها بدین مضمون‌ اشاره گردیده‌است را یافتیم.


درحال حاضر که صفحه ها دارای ربط را پیدا کردیم کافیست یک نظارت معمولی بر روی آن ها ایفا داده و در جایی که به زمینه نوشته ی علمی نو اشاره گردیده‌است یک لینک و پیوند داخلی برای آن تولید کنیم.


اعتنا داشته باشید که مورد نیاز وجود ندارد در همگی صفحه های یا این که تعداد متعددی از آن‌ها این شغل را اعمال دهیم. در‌حالتی که برای هر نوشته‌علمی تازه 3 تا 5 مقاله دارای ارتباط و زمان لینک و پیوند سازی در وب سایت خویش پیدا کنیم کافیست.


با این عمل 2 واقعه اساسی خواهد به‌زمین‌خورد:


1- مقاله‌ها دیرین تارنما به روزرسانی گردیده و یوزرها می توانند هنگام مطالعه منابع تازه را پیدا نمایند.


2- مقاله ها تازه پیوند های داخلی ارزشمندی را اخذ میکنند و شانس بیشتری برای کسب رده خواهند داشت.


نکته حیاتی!

توفیق در بهینه سازی مستلزم دقت به جزئیات و ولی جلب رضایت مخاطب میباشد. پیش از آنکه در‌این صفحه های پیوند سازی فرمائید اعتنا داشته باشید که آیا یوزرها شما با دیدن آن پیوند بر روی آن کلیک خواهند کرد؟ در حالتی که این پیوند برای یوزرها اثر گذار وجود ندارد به احتمال زیاد از لحاظ ربات های گوگل نیز باارزش نخواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد