مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مسائل مهم در سئو سایت


5- تصاویر جانور خواص alt را دارا نیستند.
هنگامی یک تصویر را به نوشته خویش اضافه میکنید چندین گزینه را رعایت فرمائید. اسم مطلوب سئو سایت داشته باشد، بعداز آپلود هم نصیب “متن جایگزین” و “توضیح” را مالامال فرمایید. یادتان باشد خواص alt امداد میکنه تا تصاویر شما نیز در موتورهای کاوش حضور داشته باشد. همینطور توصیه میشه که کلید کلمه و واژه کانونی را مسلما در یکی‌از تصاویر بعنوان متن جایگزین و توضیح قرار دهید.

 

6- لینکی در‌این ورقه ظواهر نمیشود.درنظر بگیرید چندین تیتر مطلوب اضافه نمایید.
بهتره که قطعاً دستکم یک لینک و پیوند به بقیه صفحه های وب سایت بدهید. بلاخره شما دارید محتوا ساخت می کنید که استفاده کننده به تارنما شما بیاد و میل دارید که بازه هنگامی در وب سایت شما باشه، پس پیوند در بین مطالب بسیار تاثیر گذار میباشد.

 

7- کلید واژه و کلمه کانونی در تیتر بهینه سازی چشم نمیشود.
بهتره که واژه و کلمه کلیدی رقم خورده (کانونی) برای محتوا در اولِ تیتر بهینه سازی و توضیحات متا درج گردد.

 

8- تیتر seo خیلی کوتاه میباشد.
تیتر seo را خیلی کوتاه گزینش نکنید، یکی از مهم‌ترین عامل ها در چشم شدن پست شما، به عبارتی تیتر نوشته شماست، پس توجه نمائید که مطلوب باشد.

 

9- متای توضیحات معلوم نشده میباشد.
با وجود اینکه در الگوریتم های نو گوگل این گزینه خیلی حائذ اهمیت وجود ندارد به دلیل آنکه به وسیله خویش گوگل گزینش میگردد، ولی بد وجود ندارد متای توضیحات را گزینش نمایید. متن دارای ارتباط که دارنده کلیدواژه کانونی باشد، جالب هم باشد.

 

10- تراکم کلیدواژه کانونی 0 میباشد، که خیلی معدود میباشد، کلیدواژه کانونی 0 توشه پیدا شد.
تعداد دفعاتی که کلیدواژه کانونی را فی مابین نوشته خویش تکرار می کنید به وسیله موتورهای کاوش از اهمیت برخوردار‌است. ولی زیاده روی هم در این زمینه ابداً توصیه نمیشه زیرا در الگوریتم های تازه گوگل وب سایت های که خیلی کلیدواژه کانونی را تکرار نمایند مشکوک میباشند و بوسیله گوگل ممکن میباشد امتیاز منفی بگیرند.

خوب میباشد که چنددفعه کلیدواژه کانونی را فی مابین متن جاهای متفاوت تکرار فرمائید، طبیعی بودن شایسته ترین توصیه ماست ولی با دقت به تعداد کلمه ها متن قادر است فی مابین 1 تا 7 توشه تکرار گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد