مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

لینک فالو خارجی باعث کاهش اعتبار سایت مان می‌شود یا خیر؟


شاید تصور خواهد شد که با لینک و پیوند کردن وبسایت های متعدد در ورقه خویش، اعتبار وبسایت سئو سایت کاهش می یاید. این تصور به طور کامل خطا میباشد و با لینک و پیوند سازی های اصولی به هیچ عنوان این واقعه نخواهد به زمین خورد. در شکل ارتقاء تعداد لینک و پیوند ها در یک برگه، اعتبار آن پیوند به تعداد لینک و پیوند های خروجی تقسیم گردیده و در اعتبار آن مشکلی ساخت و ساز نخواهد کرد.

ولی چرا گفته می‌شود که در صفحانی که تعداد لینک و پیوند های خروجی آن ها بسیار زیاد میباشد، مبادرت به تنظیم لینک و پیوند نکنید؟ برهان این دستور این میباشد که هر چقدر ترازو لینک و پیوند های خروجی در برگه شما ارتقا یابد، قیمت لینک و پیوند خروجی به انگیزه تقسیمی که شکل می‌گیرد نادر میگردد. به این ترتیب پیوند به دست آوردن از صفحاتی که دارنده پیوند های کمتری می‌باشند می‌تواند تاثیر مثبت بیشتری داشته باشد. در واقع به جهت پیوند کردن وب سایت هایی که معتبر بالایی می‌باشند، وبسایت شما نیز دارای اعتبار شود.

لینک و پیوند شبکه های مردمی را نوفالو بگذاریم یا این که فالو؟
یکی روش های ارتقاء سکو سئوی تارنما، لینک و پیوند دادن به شبکه های عمومی متعدد مانند فیسبوک، اینستاگرام یا این که تلگرام و توئیتر میباشد. این شغل منجر می گردد امتیاز برگه شما در گوگل ارتقا یافته و به اعتبار تارنما یاری کند. معمولا برای پیوند دادن به شبکه های مردمی از پیوند های نوفالو استعمال می‌گردد.

لینک و پیوند تبلیغات سایتمان نوفالو باشد یا این که فالو؟
معمولا سفارش می شود برای نصیب تبلیغات در تارنما خویش از پیوند های نوفالو استعمال شود. در شکل به کار گیری از پیوند های فالو و در مواردی که تعداد متعددی لینک و پیوند خروجی لازم میباشد قابلیت و امکان جریمه شدن به وسیله گوگل وجود خواهد داشت.

لینک و پیوند نوفالو به چنگ آوردن در seo تاثیر دارااست یا این که نه؟
با دقت بدین که پیوند های نوفالو از هیچ سیرتکامل فیلتری در گوگل عبور نمی‌کنند و مرتبه وب سایت مقصد را ارتقا نمی دهند پس وجود آنان چه ضرورتی برای سئوی وبسایت دارااست؟

در قبل الگوریتم های گوگل این چنین بودند که وب سایت های دارای اعتبار بک پیوند های بیشتری را اخذ می نمودند و هر بک لینک و پیوند تحت عنوان یک برگ پشت گرمی برای وبسایت در لحاظ گرفته می‌شد. با اعتنا به سوء  استعمال هایی که بعضی اشخاص از این الگوریتم گوگل کردند گوگل تغییراتی در الگوریتم خویش ساخت. با الگوریتم نو گوگل قابلیت محاسبه و نظارت لینک و پیوند ها را به صورت متفاوتی اعمال میدهد و تارنما هایی که دارنده لینک و پیوند های خروجی متعددی می باشند را جریمه می کند. همینطور در الگوریتم نو پیوند های نوفالو برای اضافه شدن به پیوند های نامعتبر ساخت و ساز شوید.

لینک و پیوند های نوفالو تحت عنوان یک پل ارتباطی بین صفحه های وب سایت ها به کار گیری می‌شود و در سئوی وب سایت نیز بی قیمت نخواهد بود. معمولا پیوند های نوفالو به عارضه ها مختلفی ایفا می‌شوند که از آن پاراگراف می شود به خنثی کردن اثر اسپمرها، دوری از کاهش اعتبار تارنما، خودداری از تکرار پیوند ‌ها، طبیعی آرم دادن ساختار پیوند ‌سازی، جلب پشت گرمی گوگل و نگهداری اعتبار فروم ها و انجمن ها اشاره نمود. البته این پرسش ممکن میباشد برای بعضا اشخاص ساخت گردد که در حالتی‌که گوگل پیوند های نوفالو رو دنبال نمی نماید و به اعتبار تارنما مقصد نمی افزاید پس تاثیر لینک و پیوند نوفالو بر سئوی وب سایت چه چیزی است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد