مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

اصلی ترین نکات سئو


12. تیترهای محتوا (تگ‌های هدر) را به‌روزرسانی فرمائید
برای کسب مرتبه خوب می توانید مبادرت به به‌روزرسانی تیترهای مهم و فرعی محتوا نمایید. سئو سایت به کار گیری از عناوینی در تیترها که مستقیماً آیتم جستجوی یوزرها قرار میگیرند توصیه خیر و خوبی میباشد. چراکه مخاطبین را به سمت خویش جذب کرده و مستقیماً به جواب پرسششان رهنمود می‌نماید.

همینطور با طرح سوال در عنوان جمله‌ها می توانید به‌این غرض بیشتر مجاورت گردید.

13. متا دیسکریپشن‌های دارای ارتباط و منحصر برای صفحه های بنویسید
یک کدام از ضوابط بهینه سازی که اکثر اوقات وبمسترها آن را نادیده می گیرند، تایپ کردن متا دیسکریپشن با صرفه میباشد. متا دیسکریپشن یکی‌از او‌لین نصیب‌های محتواست که کاوش کنندگان آن را در حاصل کاوش مشاهده می‌نمایند. همچون محتوا می بایست از به‌کاربردن متا دیسکریپشن‌های تکراری هم پرهیز فرمائید. صفحه ها با محتواهای متفاوت نیاز به متا دیسکریپشن‌های متفاوتی دارا‌هستند.

درصورتی‌که از وردپرس به کارگیری میکنید با به کارگیری از پلاگین Yoast سئو یا این که Rank Math میتوانید در اختیار گرفتن خیر بر روی متا دیسکریپشن هر شیت داشته باشید.

14. کیفیت بالای محتوا ضمانت توفیق در بهینه سازی وجود ندارد
گوگل سال‌هاست که اهمیت کیفیت محتوا را تبلیغ نموده است. در مقابل ما برخیً اینترنت‌تارنما‌هایی را مشاهده می کنیم که در کنار کیفیت بالای محتوا، مرتبه خیر و خوبی کسب نکرده‌اند. در اکثر اوقات مواقع عدم اعتنا به بقیه پارامترها مانند به کارگیری غیربهینه از کلمه ها کلیدی، عنا وین نامناسب و عدم وجود بک‌لینک و پیوند‌های عالی ادله این حادثه بوده‌اند.

با دیدن اینگونه مشاهداتی برای ما این فرمان ثابت می شود که در کنار ایجاد محتوای کیفیت بالا می بایست به مسائل مرتبط با باصرفه‌سازی نیز دقت ویژه‌ای داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد