مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست و چگونه به سقوط رتبه گوگل منجر می‌شود؟


وگل برای اکران هر چه عالی و هم خوانی بیشتر نتیجه ها جستجوها با منظور‌های مخاطبانش، الگوریتم‌های سئو سایت مختلفی را به عمل می گیرد. این الگوریتم‌ها گوگل پاندا، گوگل پنگوئن، کبوتر و مرغ مگس‌خوار اسم دارا هستند که هریک نقشی اساسی در وصال به‌این غرض دارا‌هستند. در صورتیکه از دنبال کنندگان دایم وب لاگ ما باشید، به طبعً به خاطر دارید که چندین روز قبل در یک نوشته‌علمی بی نقص به نظارت الگوریتم گوگل پاندا پرداختیم. امروز  قصد داریم شمارا با یکی از دیگر از مهمترین آنان یعنی الگوریتم گوگل پنگوئن آشنا کنیم.



اذن بدهید قبل از آن‌که بدانیم الگوریتم گوگل پنگوئن چه می‌باشد، چرا وب سایت شمارا جریمه می‌نماید و چه‌طور میتوانیم از مجازات آن خلاص شویم، فلسفه پیدایش این الگوریتم را با هم نظارت کنیم.

فلسفه پیدایش الگوریتم گوگل پنگوئن به داستان روایت
موتورهای کاوش نخست شغل خویش، قضیه یک نوشته‌ی علمی یا این که محتوا را بر پایه ی لغت ها کلیدی جانور در صفحه های وب سایت تشخیص می‌دادند. براین اساس که یک واژه و کلمه کلیدی هر چه بیشتر در کاغذ آرم داده میشد، موتور کاوش گر تشخیص می‌بخشید که‌این برگه مرتبط با این کلمه و واژه کلیدی هست و آن را در حاصل فراتر اکران می‌بخشید. اما این شیوه خیلی کارآمد نبود و اشخاص می‌توانستند به راحتی با اسکن پیست کردن عبارات (تا حدی که قرائت محتوا عملاً نا ممکن می‌شد)، به مرتبه خوب دست پیدا نمایند.

چندی بعد از آن لینک و پیوند‌ها نیز تحت عنوان یک کدام از فاکتورهای اساسی بهینه سازی و مرتبه بندی تارنما شدند؛ در واقع به عبارتی عاملی که به گوگل اذن اعطا کرد بازار موتورهای جستجو گر را در دهۀ ۹۰ اشراف نماید. لَری پِیج، یکی‌از موسسین کمپانی گوگل، PageRank را ابتکار کرد که به گوگل اذن می‌اعطا کرد مبتنی بر تعداد بک پیوند‌ها ، کیفیت یک اینترنت‌تارنما را اندازه‌گیری نماید. این طریق اندازه‌گیری تحت عنوان یک کدام از ابزارها در الگوریتم مرتبه بندی کلی به کار گیری می شد و توانست محبوبیت بسیار متعددی کسب نماید چون طرز خیلی نیکی برای انتخاب کیفیت یک وب سایت بود.

طرز PageRank فوق العاده اثر گذار بود چون بر این پایه مبنا‌گذاری گردیده بود که هر لینک و پیوند تحت عنوان یک رای پذیرش برای یک شیت به شمار می‌آمد. به صورت نمونه در صورتی شیت‌ای کیفیت ما یحتاج را نداشت، هیچ لینکی اخذ نمیکرد. در واقع تئوری ذکر میکرد: وقتی که شخصی به اینترنت‌سایتی (غیر از اینترنت‌تارنما خودش) لینک و پیوند می دهد بدین مضمون‌ میباشد که برگه ذکر شده منبع اطلاعاتی مفیدی به حساب می آید. در غیر این‌شکل نمی‌بایست این ورقه لینک و پیوند خواهد شد. به عبارتی‌سیرتکامل که شما یک رستوران بد به دوست‌تان معرفی نمیکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد