مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

موضوع تولید محتوای سایت شما


الگوریتم های موتورهای کاوش برای مثال الگوریتم های گوگل، فاکتورهای بسیار متعددی را برای تعیین شایسته ترین محتوا سئو سایت برای قرار به چنگ آوردن در سکو های برتر صفحه ها حاصل کاوش دارا هستند. از لینک و پیوند های داخلی صفحه ها وب سایت شما گرفته تا سرعت لود وبسایت گروه ای از این فاکتورها می‌باشند.

درحال حاضر میخواهیم پیش از این که مقاله دیگری را ارائه نماییم به‌این مسئله بپردازیم که تحت عنوان محتوای وبسایت شما چه چیزی است و غرض از آن چیست.

به همین خواسته برای داشتن محتوای پر ارزش مورد نیاز میباشد تا سؤالات تحت را به نیکی جواب دهید:

در رابطه چه موضوعی ساخت‌و‌ساز محتوا می‌کنید؟
آیا این محتوا پاسخگوی سوال های یوزرها است یا این که نه؟
آیا محتوای وب سایت شما برای اشکال متفاوت از مخاطبین کسب و کارتان اثرگذار خواهد بود؟
این ها سوالاتی میباشد برای شعور عالی اهمیت محتوای وب سایت؛ محتوای شما می بایست دارنده شاخص های گوناگون باشد. چون موتورهای کاوش می بایست این محتوا را جزء محتواهای اصلی و کاربردی خویش محسوب نمایند. براین اساس محتوای مدنظر بایستی اصیل بوده و به هیچ عنوان از تارنما های دیگر نسخه برداری نشده باشد. دارای اعتبار بودن بن و داشتن رابطه بی واسطه با گروه ای که قرار میباشد در آن منتشر گردد، از سایر فاکتورهای اساسی بهینه سازی محتوای وب سایت می باشند.

موتورهای کاوش میدانند که هیچ کاربری عشق‌مند وجود ندارد که محتوای تکراری بی قیمت و غیر دارای ارتباط را مطالعه نماید. برای شعور خوب این زمینه خوب میباشد SERP ها را آیتم آنالیز قرار داده تا متوجه گردید که تارنما هایی که از محتوای نسخه برداری گردیده به کارگیری می نمایند، رنک های بسیار پایینی دارا‌هستند.

مطمئنا شما نمیخواهید که اینگونه موقعیتی برای محتوایتان به وجود بیاید. خوب میباشد پیش از هرگونه اقدامی به خیر و خوبی پژوهش ها قابل قبولی درباره‌ی مسئله ساخت و ساز محتوای خویش جاری ساختن دهید تا یک محتوای فوق العاده برای بیزنس خویش ساخت‌و‌ساز کرده باشید به‌این شکل که در صورتی‌که خویش شما نیز شخصا در یک موتور کاوش در‌پی موضوعی بگردید، مایل باشید تا محتوای وبسایت خودتان را برای جواب پرسش مطالعه نمایید.

موضوع تولید محتوای سایت شما


الگوریتم های موتورهای کاوش برای مثال الگوریتم های گوگل، فاکتورهای بسیار متعددی را برای تعیین شایسته ترین محتوا سئو سایت برای قرار به چنگ آوردن در سکو های برتر صفحه ها حاصل کاوش دارا هستند. از لینک و پیوند های داخلی صفحه ها وب سایت شما گرفته تا سرعت لود وبسایت گروه ای از این فاکتورها می‌باشند.

درحال حاضر میخواهیم پیش از این که مقاله دیگری را ارائه نماییم به‌این مسئله بپردازیم که تحت عنوان محتوای وبسایت شما چه چیزی است و غرض از آن چیست.

به همین خواسته برای داشتن محتوای پر ارزش مورد نیاز میباشد تا سؤالات تحت را به نیکی جواب دهید:

در رابطه چه موضوعی ساخت‌و‌ساز محتوا می‌کنید؟
آیا این محتوا پاسخگوی سوال های یوزرها است یا این که نه؟
آیا محتوای وب سایت شما برای اشکال متفاوت از مخاطبین کسب و کارتان اثرگذار خواهد بود؟
این ها سوالاتی میباشد برای شعور عالی اهمیت محتوای وب سایت؛ محتوای شما می بایست دارنده شاخص های گوناگون باشد. چون موتورهای کاوش می بایست این محتوا را جزء محتواهای اصلی و کاربردی خویش محسوب نمایند. براین اساس محتوای مدنظر بایستی اصیل بوده و به هیچ عنوان از تارنما های دیگر نسخه برداری نشده باشد. دارای اعتبار بودن بن و داشتن رابطه بی واسطه با گروه ای که قرار میباشد در آن منتشر گردد، از سایر فاکتورهای اساسی بهینه سازی محتوای وب سایت می باشند.

موتورهای کاوش میدانند که هیچ کاربری عشق‌مند وجود ندارد که محتوای تکراری بی قیمت و غیر دارای ارتباط را مطالعه نماید. برای شعور خوب این زمینه خوب میباشد SERP ها را آیتم آنالیز قرار داده تا متوجه گردید که تارنما هایی که از محتوای نسخه برداری گردیده به کارگیری می نمایند، رنک های بسیار پایینی دارا‌هستند.

مطمئنا شما نمیخواهید که اینگونه موقعیتی برای محتوایتان به وجود بیاید. خوب میباشد پیش از هرگونه اقدامی به خیر و خوبی پژوهش ها قابل قبولی درباره‌ی مسئله ساخت و ساز محتوای خویش جاری ساختن دهید تا یک محتوای فوق العاده برای بیزنس خویش ساخت‌و‌ساز کرده باشید به‌این شکل که در صورتی‌که خویش شما نیز شخصا در یک موتور کاوش در‌پی موضوعی بگردید، مایل باشید تا محتوای وبسایت خودتان را برای جواب پرسش مطالعه نمایید.

تولید محتوای گرافیکی


در دنیای دیجیتال” ساخت‌و‌ساز محتوای گرافیکی ” تحت عنوان یک کدام از شاخصه های اساسی دیجیتال مارکتینگ شناخته می گردد. محتوا برای هر بیزنس می بایست به طور منحصر و مختص به عبارتی حوزه ساخت و ساز گردد. سئو سایت این به این معنا میباشد که برای هر بیزنس پیش از آنکه محتوایی ساخت گردد بایستی نیازهای استفاده کننده شناسایی؛ اخلاق یوزرها مختص به به عبارتی تجارت را محاسبه؛ و بر أساس آن یک استراتژی ایجاد محتوا ساخت‌و‌ساز گردد.

به کارگیری از ابزارها در دنیای دیجیتال
 بعد از انتخاب استراتژی ایجاد محتوا، نوبت به پباده سازی و استعمال از ابزارها در دنیای دیجیتال می‌رسد. این ابزارها به چهار گروه کلی تقسیم میشوند: محتوای تصویری، محتوای متنی، محتوای ویدئویی و محتوای صوتی.

از دربین این مورد ها ساخت و ساز محتوای گرافیکی ، به جهت برقراری رابطه سریع با کاربر از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است. پژوهش ها نماد داده میباشد که حدود ۹۰ درصد از داده ها وارداتی در مغز بصری بوده و ۶۵ درصد از اشخاص نیز می‌توانند با دیدن تصاویر آنان را در یاد خویش نگه دارا هستند.

براین اساس به کار گیری از تصاویر گرافیکی مطلوب و جالب در محتوا و جابجایی پیام به روشی خلاقانه، ابزار صدق برای برد در رقابت تنگانگ دربین برندها خواهد بود.

چگونه می توانم ببینم یک خزنده گوگل سایت مرا چگونه می بیند؟


یکی طریق های اسان برای اینکه مشاهده کنید یک برگه از وب سایت شما‌را گوگل چگونه میبینید سئو سایت ، مراجعه به تصویر زخیره گردیده از cashed میباشد. برای اینکه به cashed برگه بروید کافیست ورقه متبوع خویش را در ورقه حاصل گوگل (SERP) پیدا نمایید.

در کنار تیتر ورقه ، پیکانی به سمت تحت مشاهده خواهید کرد ، با کلیک روی این نشانه گر و تعیین آیتم ذخیره گردیده (cashed) به تصویری جابجایی داده خواهید شد که خزنده گوگل برای اخرین توشه آن را پردازش نموده است.

همینطور این قابلیت و امکان را دارید که صرفا ورژن متنی وب سایت خویش را ببینید ، تا مشاهده کنید ایجاد محتوا های اصلی وبسایت شما خزیده گردیده و ایندکس گردیده اند یا این که خیر.

آیا میشود برگه ای از ایندکس گوگل بیرون گردد؟
آری این آیتم در استراتژی ها و حذف صفحه ها غیر مطلوب بسیار کارآمد میباشد. اما اعتنا داشته باشید ، علاوه بر اینکه خودتان میتوانید از گوگل درخواست دی ایندکس نمائید ، گوگل نیز می‌تواند به تصمیم خویش صفحاتی را از مقر داده خویش حذف نماید.

بعضی از دلایلی که برگه را از ایندکس گوگل بیرون می نماید :

صفحاتی که دارنده خطای 4xx یا این که 5xx می‌باشند به هر برهان ریدایرکت نشده اند و قصد دارید آنها را از حاصل حذف نمایید.
صفحاتی که به فرمان وبمستر، دارنده متاتگ noindex میباشند.
URL هایی که به هر ادله اسپم گردیده و گوگل آن‌ها جریمه نموده است.
همینطور صفحاتی که از یوزرها برای ورود به وبسایت درخواست راز عبور دارا هستند نیز از حاصل گوگل حذف خواهند شد.
درصورتی که می پندارید ، پیش از این ورقه ای داشته اید که اینک از حاصل گوگل حذف شد‌ه‌است ، می‌تواند از نصیب Inspection سرچ کنسول موقعیت وب سایت خویش را ملاحظه کنید.

علاوه بر این می‌توانید از روش Fetch as Google درخواست نمایید تا ورقه متبوع شما دوباره ایندکس خواهد شد.

فاکتورهای رنکینگ گوگل


کیفیت محتوا

احتمالا در سالیان اخیر زیاد اصطلاح کیفیت محتوا را از امیر قمصری شنیده اید؛ بخصوص وقتی که سخن از سئو سایت علایق گوگل می‌شود. ولی براستی چه چیزی در‌این مقوله اصلی میباشد؟ چه گونه یک الگوریتم آموزشی ماشینی می‌تواند گزینش نماید که نوشته‌ی‌علمی ای عالی یا این که بد میباشد؟ عالی بالطبع هیچگاه ذوق وسلیقه های فردی در‌این مورد دخیل نمی‌شوند ولی شما میتوانید با به کار گیری از تکنیک هایی مطمئن گردید که محتوای شما باارزش تلقی میگردند. ارزشمند خیر فقط برای موتورهای کاوش بلکه برای یوزرها و خوا‌نندگان حقیقی وواقعی.

در اینجا مخلوق او‌لین و مهم ترین نکته در قضیه ساخت محتوای کیفیت خوب را ذکر می کنم، برای یوزرها واقعی محتوا ساخت‌و‌ساز فرمائید خیر برای موتورهای کاوش.
گوگل بطور چشمگیری در درحال حاضر مسافت به دست آوردن از لغات کلیدی محتوا و در قبال مجاورت شدن به تجربیات یوزرها انسانی و ایده ها آن ها در زمینه‌ی محتوا میباشد.

به چه شکل بدین آیتم دست یابیم؟

ورقه خویش را با کلمات و لغت ها کلیدی بیشتراز حد اشباع نکنید : بجای اینکار مطالبی بنویسید که مخاطب به معنای حقیقی وواقعی بتواند با آن رابطه برقرار نماید و به اصطلاح جذب محتوای شما گردد. این چیزی میباشد که استفاده کننده را در شیت شما نگه می‌دارد و در غایت منتج به اشتراک گذاری بیشتر محتوای شما می شود.
گرامر و تلفظ : این گزینه بدیهی میباشد که اساسی میباشد بدین ترتیب کوشش فرمائید متن خویش را یکسری توشه بازنویسی نمائید تا از حیث نگارشی مشکلی نداشته باشد، اینکار منجر سرازیر شدن متن و در سود راحتی خواننده در مطالعه آن می‌شود. ممکن میباشد گوگل در تشخیص الگوی نگارشی خطا نماید البته بسیار با اهمیت میباشد که از مشکلات گوناگون خودداری فرمایید، موضوعی که سبب می‌گردد محتوای شما از نگاه خواننده نادر قیمت تلقی خواهد شد.
خوانا بودن : قیمت دارااست که محتوای خویش را یک سری توشه از نگاه سهولت مطالعه و محاسبه نمایید. استعمال از کلماتی که سبب بی آلایش قرائت مقاله می‌شود بسیار با اهمیت میباشد به این دلیل که سبب می‌گردد شعور مقاله برای استفاده کننده آسانتر شود. اگرچه این گزینه به صراحت بوسیله گوگل، فاکتور رنکینگ نظر نشده میباشد ولی Yoast از ابزاری در سئوی وردپرس به کارگیری میکند که امکان مطالعه مقاله را گزینه چک قرار می‌دهد. امتیاز خوانایی فراتر از 60 درصد قادر است بهتر در لحاظ گرفته گردد.