مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

اصلی ترین مسائل سئو


براین اساس احتمال صورت دادن این رخداد معدود میباشد و جاری ساختن آن ممکن میباشد برهه زمانی‌ها از شما مجال و انرژی بگیرد. سئو سایت حتی در صورتیکه پس از سعی زیاد بتوانید به رده خیر دست یابید،  مراقبت وبسایت در آن مقام بسیار مشقت بار خواهد بود به این دلیل‌که رقبای شما در‌این مجال بی کار نمانده‌اند! آن‌ها هم برای مراقبت منزلت خویش در همت می باشند. پس برای تعیین کلمه ها کلیدی مطلوب به اندازه‌ی کافی مجال صرف فرمائید تا بتوانید شایسته ترین کلمه ها را انتخاب فرمائید.



چه‌گونه کلمه ها کلیدی تعیین کنیم؟       
یافتن لغت ها کلیدی وب سایت خیلی فعالیت دشواری وجود ندارد با اعمال سه مرحله‌ی ذیل، به آن میرسید.

قدم نخستین- تنظیم‌ی لیستی از کلمه ها کلیدی دارای ربط به وبسایت
عالی میباشد برای هر برگه از وبسایت خویش لیستی از عبارات کلیدی دارای ربط ساخت و ساز فرمائید. این لیست را به یاری نحوه‌های پایین بسط دهید:

مشاهده‌ی حاصل کاوش
مشاهده‌ی لغت ها دارای ربط در گوگل
 سوال از دور‌وبری ها و یوزرها

کارایی نمائید تا مکان ممکن لیست کلمه ها کلیدی خویش را توسعه دهید. کلماتی که مطلوب نوشته ی علمی‌ی شما نیستند را حذف نمائید. همینطور از عبارات long tail یاری بگیرید.

کلمه ها کلیدی long tail چه کلماتی میباشند؟



کامل شدن لیست عبارات با ابزار MOZ keyword explorer
این کلیپ بخشی از زمان‌ یادگرفتن بهینه سازی میباشد. [مشاهده زمان]

قدم دوم- نظارت ترازو جستجوی لغت ها کلیدی
درحال حاضر وقت آن میباشد که ملاحظه کنید هرمورد از لغت ها مد لحاظ شما در وب چقدر خواستار دارا‌هستند! برای آنالیز واحد سنجش کاوش و عشق‌مندی به کلمات گوناگون میتوانید از ابزارهای تحت یاری بگیرید:

Google trend:

گوگل ترند ابزاری میباشد که به وسیله گوگل ساخت گردیده و معیار عشق و علاقه مندی یوزرها به موضوعات متعدد را از روش واحد سنجش جستجوها آرم می دهد. به امداد این ابزار می توانید متوجه گردید کدام لغات کلیدی انتخابی شما بیشتر کاوش میشوند.


مقایسه‌ی دو واژه و کلمه‌ی کلیدی در google trend
Google keyword planner:

کیورد پلنر یک ابزار اصلی در کشف کردن کلمه ها کلیدی مطلوب میباشد. برای به کارگیری از آن بایستی در google adwords اکانت کاربری داشته باشید.

به امداد این ابزار میتوانید از واحد سنجش جستجوی عبارات کلیدی با خبر گردید. عالی میباشد از فی مابین لیست خویش کلماتی که جستجوی بخش اعظمی پایینی دارا‌هستند را حذف نمائید.

اعتنا: برای استعمال از این ابزار آی‌پی خویش را تغییر تحول دهید. این ابزار برای جمهوری اسلامی ایران تحریم شد‌ه‌است.

تگ های اصلی سئو


متا تگ Robots

متا تگ robots به شما اذن میدهد معلوم فرمائید که آیا یک شیت به خصوص بوسیله سئو سایت یک موتور کاوش بایستی ایندکس خواهد شد یا این که خیر؛ یا کل لینک و پیوند های جانور در آن می بایست دنبال شوند یا این که نه.

متا تگ robots را در قسمت   شیت اینترنت وارد نمایید:

(…)

(…)

به دنبال پیاده سازی های زیادی از متا تگ Robots و معنی و معنی آنها‌را مراعات میکنید:

این برگه را ایندکس نکنید. لینک و پیوند های جان دار در ورقه را دنبال نکنید.

این برگه را ایندکس نمائید. پیوند های جانور در شیت را دنبال نکنید.

این ورقه راایندکس نکنید. لینک و پیوند های جانور در ورقه را دنبال نمائید.

تصاویر مو جود درین برگه را ایندکس نکنید.

یک لینک و پیوند ”کش گردیده“ را در نتیجه ها کاوش علامت ندهید.

از اکران یک اسنیپت در نتیجه ها جستجوی برای این شیت پرهیز کنید.

در نتیجه ها کاوش سفارش ترجمه این شیت را ندهید.

تگ Title

از تگ title برای مطلع سازی موتورهای کاوش و بازدیدکنندگان از محتوای تارنما به معمولی ترین و ظریف ترین صورت ممکن استعمال میشود.

عبارت کلیدی تگ Title به طور پر رنگ (هایلایت گردیده) در نتیجه ها موتور کاوش اکران داده می‌شوند (ولی منوط بر آن که استفاده کننده در عبارت آیتم جستجوی خویش از آن عبارت کلیدی استعمال نماید)؛ درضمن در سربرگ های مرورگر و حتی در حین به اشتراک نهاده شدن وبسایت در بقیه جای ها هم شاهد پررنگ شدن عبارت کلیدی درنظرگرفته شده در تگ Title هستیم.

میتوانید تگ ‏Title خودتان را در قسمت کد HTML سایت وارد فرمائید:

بایستی از چندین عبارت کلیدی ظریف برای شرح شیت و همینطور اسم برندتان به کارگیری فرمائید. اکیدا پیشنهاد می‌کنیم که لغات کلیدی دارای ارتباط را به عمل بگیرید و از تمامی اصلی خیس این که بدانید: در صورتیکه چه در حالا ارائه و پوسته بندی محتوا برای موتورهای کاوش می باشید ولی محتواها برای آدم ها نوشته می گردد. مسلما تفاوت این دو را مد لحاظ داشته باشید.

سئو فنی چیست و چگونه انجام می‌شود؟


تا به حالا مورد ها اکثری را در قضیه seo با هم تحلیل کردیم البته هنوز به اولی و مهم ترین قدم سئو سایت در باصرفه‌سازی نپرداخته‌ایم. پیش از این که پروژه seo برای یک وب سایت آغاز گردد، بایستی شالوده و بنیان آن را سفت سازه کنیم. بهینه سازی فنی یا این که بهینه سازی تکنیکال همین چارچوب سفت را تولید می‌نماید. سوای این که بدانیم بهینه سازی فنی چه می‌باشد علم‌مان در این باره نیمه تمام خواهد بود.

بهینه سازی فنی چه میباشد ؟
همانگونه که گفتم بهینه سازی فنی چارچوب محکمی میباشد که موردها دیگر بهینه سازی روی آن سازه می گردند. به لهجه معمولی می توانم بیان کنم بهینه سازی تکنیکال یعنی باصرفه‌سازی کدهای وبسایت. به همین استدلال میباشد که داشتن پاره ای علم در قضیه پباده سازی تارنما برای یادگیری بدون نقص seo و شناخت با seo برای ساخت سایت مایحتاج میباشد. ادامه نوشته‌ی‌علمی را تحت عنوان تحلیل لیست seo فنی در حیث بگیرید.

بیشتر بخوانید :  بهینه سازی هدفمند : راهکارهایی برای ارتقاء بازدید وب سایت
نکات اصلی در seo فنی


مورد ها بخش اعظمی را می‌قدرت دراین مورد مطرح کرد. اینجانب تلاش کردم از مفاد هویدا مثل معرفی وبسایت به گوگل و معرفی دامین بگذرم و مسائل مهمتر را محاسبه کنم.

چک حالت کدها در بهینه سازی تکنیکال
همان گونه که اشاره کردم بهینه سازی فنی اصولا درباره‌ی باصرفه‌سازی کدهای وبسایت میباشد. در شرایطی‌که از سیستم‌های رئیس محتوای همگانی مثل وردپرس استعمال نمائید، احتمالا در این باره مشکلی نخواهید داشت. چون کدهای این سیستم‌ها از در آغاز مبنی بر اصول seo نوشته و پباده سازی گردیده‌اند و استاندارد می باشند.

در‌صورتی‌که که از cms منحصر به فرد به کارگیری می کنید، بایستی نکات اکثری را در این مورد مد لحاظ داشته باشید. سیستم بایستی با یک لهجه نرم افزار‌نویسی استاندارد و بر طبق اصول seo پباده سازی خواهد شد. خطاهایی ممکن میباشد در سیستم‌های منحصر به فرد چهره دهد. از جمله url برخی از صفحه ها تکراری باشد. بایستی حواس‌تان بدین ایرادات باشد.

بعد از این که از با صرفه بودن کدهای هسته سایت مطمئن شدید، نوبت به چک پوسته می رسد. پوسته‌های مهیا وردپرس معمولا استاندارد می باشند ولی در شرایطی‌که پوسته نو و منحصربه‌فرد پباده سازی گردیده باشد ممکن میباشد مشکلاتی در آن وجود داشته باشد. به صورت کلی هنگام نظارت پوسته موردها ذیل را در حیث بگیرید:

تیتر مهم مقاله با تگ H۱ مشخص و معلوم گردد و در هر برگه صرفا یک تگ H۱ وجود داشته باشد.
تگ‌های هر ورقه، ساختار متن، تگ توضیحات متا و مورد ها دیگر در صفحه ها تارنما وجود داشته باشند.

سئوی تکنیکال فروشگاه آنلاین


سئوی فنی از مواقعی میباشد که برای کلیه وب سایت‌‌‌ها اساسی میباشد ولی برای فروشگاه اینترنتی اهمیت سئو سایت آن دوچندان میباشد. چرا‌که یک فروشگاه اینترنتی دارنده صفحه ها بسیار متعددی میباشد و همگی آن‌‌‌ها میتوانند اقتدار سئوی فنی را ارتقا دهند. درین قسمت اشتباهات مرتبط با سئوی فنی یک فروشگاه اینترنتی را ارزیابی و به آنان جواب می‌‌‌دهیم:

نقص‌: تعداد صفحه ها بسیار زیاد
داشتن هزاران کاغذ در وب سایت شما می‌‌‌تواند مانند یک کابوس برای بهینه سازی باشد! این دستور تایپ کردن مطالب منحصربه‌فرد برای هر شیت را به یک فعالیت اصلی تبدیل می نماید. به عبارت دیگر هرچه تعداد صفحه های بیشتری داشته باشید احتمال درج محتوای تکراری نیز بیشتر خواهد بود.

چرا این حادثه می افتد؟

بعضا از دکان‌‌‌‌‌های آنلاین دارنده تولید ها بسیار متعددی برای فروش می‌باشند. از‌آن‌جا‌که هر مال به برگه منحصر به فرد خویش نیاز دارااست تعداد صفحه ها با پرورش چشمگیری مواجه شود. بعضی وقتها یک تغییر و تحول جزئی مانند رنگ و سایز کالا می‌‌‌تواند بر این ابهام بیفزاید.

راهکار

نخست صفحه های بی کیفیت که حائز اهمیت کمتری می باشند را شناسایی و noindex فرمائید. طبق تجربه فردی، ۸۰% از فروش تارنما مرتبط با ۲۰% از تولید ها میباشد. به مکان عملکرد برای بهبود صفحه ها نادر اهمیت میتوانید آنان را با صفحه های اساسی‌خیس مخلوط فرمایید و یا این که از تگ noindex استعمال نمایید.

پیش از حذف صفحه های غیرضروری قطعا گوگل آنالیتکس خویش را چک نمائید تا از معیار ترافیک این صفحه های مطمئن گردید. در صورتی یک شیت کار کشته به جذب بازدیدکننده وجود ندارد و مطالبی شبیه با صفحه های دیگر دارااست در حذف آن درنگ نکنید. بعداز حذف صفحه ها بی تاثیر وقت آن رسیده میباشد که اشتباهات صفحه های ما‌نده را برطرف فرمایید.

لینک سازی مستمر و هدفمند ارزشمند است


شایسته ترین استراتژی ایجاد کرد بک‌لینک و پیوند آن میباشد که به صورت مداوم و به تعداد سئو سایت معدود از وب سایت‌های متفاوت پیوند بگیرید. تحت عنوان مثال در‌صورتی‌که برای یک هفته بک‌پیوند‌هایی با وسعت بالا اخذ فرمائید اما بعد از آن به زمان یک ماه هیچ لینکی به شما داده نشود، طریق نامناسبی را در کسب بک‌لینک و پیوند در پیش گرفته‌اید. درین حالت گوگل ممکن میباشد لینک و پیوند‌های شما‌را اسپم شناسایی نماید.

راه‌حل عالی این میباشد که همت نمائید محتوای سابق وبسایت خویش را هم به طوری زنده فرمائید! برای این فعالیت میتوانید نوشته ی علمی‌های قبل خویش را در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا محتوای دیرین تارنما شما با لینک و پیوند‌دهی‌های جدیدتر، نو شوند.


چطور از الگوریتم طراوت محتوا به عایدی seo تارنما استعمال نمایید؟
درحال حاضر که در زمینه ی مفاهیم نخستین الگوریتم طراوت محتوا اطلاعاتی مفیدی کسب کردید و فهمیدید چطور می‌قدرت مرتبه الگوریتم طراوت محتوا را ارتقاء اعطا کرد، نوبت بدین می رسد که از این الگوریتم برای بهبود seo وب سایت خویش منفعت ببرید. توصیه ما به شما استعمال از 4 نحوه تحت میباشد:

1- محتوای دارنده سکو‌ی وبسایت را به‌روز نمایید