مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

وب سایت هایی که سرعت لود آنها بالاتر است، در سئو عملکرد بهتری نسبت به وب سایت های کندتر دارند


از سال 2010، سرعت بار گذاری شدن سایت برای گوگل اهمیت خاصی پیدا کرد و از آن فرصت تا کنون، سئو سایت تحت عنوان یک کدام از فاکتورهای اصلی بهینه سازی شناخته می شود. البته شاید شما هم دوست داشته باشید که بدانید: \"سرعت بار گذاری شدن سایت تا چه اندازه بر رتبۀ گوگل اثرگذار میباشد؟\"

برای این فعالیت وبسایت بک لینکو به سراغ ابزار آزمایش سرعت الکسا (Alexa) رفت تا 1 میلیون دامنۀ متبوع خویش را ارزیابی و ارزیابی نماید.  اما آنان سرعت بار گذاری آحاد این تارنما ها اندازه نگرفتند، بلکه معدل سرعت لود آنان‌را بدست آوردند. و فیض چه بود؟ یک تعلق بسیار کار کشته دربین سرعت سایت و سکو بندی آن در گوگل وجود دارااست:



این یعنی اشخاصی که سرعت تارنما خویش را بهبود میبخشند، در غایت بهینه سازی وب سایت خویش را نیز seo کرده‌اند. اما حتی در شرایطی‌که بهینه سازی را در لحاظ نگیریم، گشوده هم داشتن یک وبسایت لبریز سرعت به عایدی مخاطب و خویش شماست. پس در هر شکل خوب میباشد سرعت وبسایت خویش را ارتقا دهید.

سود گیری: سرعت لود تارنما یکی‌از فاکتورهای بهینه سازی میباشد و تارنما هایی که سرعت بار گذاری آن‌ها فراتر میباشد، رتبۀ بالاتری در گوگل خواهند داشت.

بک پیوند های بیشتر متساوی میباشد با رتبۀ گوگل فراتر
مدام حاشیه ها بخش اعظمی حول فاکتورهای seo موءثر در یک تارنما وجود دارااست. در‌این در بین، کسانی می‌باشند که می گویند بک لینک و پیوند ها دیگر مانند قدیمی در مرتبه بندی وبسایت تاثیر ندارند.

مطلقا بخوانید: انکرتکست چه است و چه اهمیتی در seo دارااست؟
همانند ما، اینترنت‌وبسایت بک لینکو هم کنجکاو بود بداند که آیا گوگل هنوز به اندازۀ پیشین برای بک پیوند ها قیمت قائل میباشد یا این که نه (و اینکه آیا دامنه آن ها همچنان به بهینه سازی دارای ارتباط میباشد یا این که خیر). برای اندازه گیری ظریف این مورد آن‌ها از Ahrefs API به کارگیری کردند تا بتوانند تعداد کلی بک لینک و پیوند هایِ هر کاغذ‌ از وبسایت های جانور در مقر دادۀ خویش را گزینش نمایند.

بعد از آنالیز حاصل، آن‌ها متوجه شدند صفحاتی که تعداد بک پیوند های بیشتری دارا‌هستند، شایسته ترین منزلت را در مرتبه بندی گوگل پیدا کرده‌اند:



پس علی رغم اینکه گوگل همواره در هم اکنون تغییر و تحول الگوریتم های خویش است، به حیث نمی رسد که تغییری را بر ضوابط بک لینک و پیوند ها اجرا نموده باشد.

فیض گیری: تعداد بک لینک و پیوند ها هنوز هم یک کدام از مهم ترین فاکتورهای seo محسوب میشود و صفحاتی که تعداد بیشتری بک لینک و پیوند دارا‌هستند به سکو های بالاتری در گوگل دست پیدا می‌نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد