مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست و چه تاثیری در سئو دارد


درین نوشته‌ی علمی به نظارت الگوریتم گوگل پنگوئن از الگوریتم های انتخاب کننده رده وب سایت و صفحه های در گوگل سئو سایت خوا‌هیم پرداخت.گوگل یک‌سری الگوریتم برای مشخص و معلوم کردن مرتبه وب سایت ها در شیت حاصل کاوش دارااست. بعضی از این الگوریتم ها بصورت بی واسطه بر روی درجه صفحه ها تاثیر می‌گذارند و بعضی دیگر تاثیر غیر بدون واسطه بر جایگاه وب سایت در گوگل دارا‌هستند. الگوریتم گوگل پنگوئن جزء الگوریتم هایی میباشد که بصورت بی واسطه رده صفحه های در حاصل کاوش را زیر تاثیر قرار می‌دهد.

گوگل در نوشته‌علمی Penguin is now part of our core algorithm بطور قانونی اطلاعاتی در باره الگوریتم گوگل پنگوئن ارائه داده میباشد و این نوشته ی علمی برداشتی از داده ها این نوشته‌علمی می باشد.

معمولا گوگل داده ها دقیقی از الگوریتم های خویش نمیدهد. ولی این سنت گهگاه هم شکسته می گردد. در‌این نوشته‌ی‌علمی با اطلاعاتی از الگوریتم گوگل پنگوئن آشنا می‌شوید. که بصورت قانونی بوسیله گوگل تائید گردیده اند و میتوان بر پایه ی آن تصمیمات مایحتاج را برای بهینه سازی وبسایت اتخاذ کرد.سال 2016 الگوریتم گوگل پنگوئن ورژن 4 خویش را ارائه بخشید. شواهدی بر بروز رسانی هایی بر روی ورژن اول در دست کم دو مرحله در به عبارتی سال وجود داراست.Gary Illyes یکی اعضای گوگل بروز رسانی الگوریتم گوگل را در‌این نوشته‌ی‌علمی تائید نموده است.

گوگل پنگوئن نو با ورژن های قبل که مشناختیم تفاوت های متعددی نموده است. نکاتی که seo کاران برای عمل در کنار این الگوریتم بایستی بدانند عبارت میباشد از:

 



 
هسته تازه الگوریتم گوگل پنگوئن
 الگوریتم گوگل پنگوئن به الگوریتم گوگل پاندا بعنوان الگوریتم اساسی در سکو بندی صفحه های در نتیجه ها کاوش ضمیمه. این بدان شکل میباشد که  200 ادله متفاوت به الگوریتم های گوگل در گزینش رده صفحه ها در حاصل کاوش اضافه شد‌ه‌است.

به عقیده بهینه سازی کاران (مدیریت و تالیف کننده محتوا در وبسایت thesempost ) تبدیل گوگل پنگوئن به یکی‌از قسمت های مهم الگوریتم های انتخاب سکو منزلت صفحه ها نسبت به زمانیکه این الگوریتم فقط بصورت یک غربال کار می‌کرد تفاوت چندانی در نتیجه ها کاوش ساخت‌و‌ساز نمی نماید.

همگی کشورها و گویش ها با این الگوریتم سرگرم خواهند بود
الگوریتم گوگل پنگوئن بر وبسایت های متفاوت در کلیه کشورها و تمامی زبانها تاثیر خواهد گذاشت. بدین ترتیب هیچ تفاوتی نمی نماید همگی بهینه سازی کاران در همگی عالم به یک اندازه با این الگوریتم دست و پنجه قابل انعطاف خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد