مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

۵ استراتژی سئو کلاه سیاه


مسلما دلیلی داراست که تمامی بهینه سازی کلاه سیاه را به‌این نام می‌شناسند. سالهاست سئو سایت اشخاص متعددی در جامعه seo پیرو استراتژی های بهینه سازی کلاه سیاه میباشند. ولی امروزه مارکترها، seo کلاه سیاه را قسمت ظلمات از بازاریابی بوسیله موتورهای کاوش می‌دانند.
استراتژی seo کلاه سیاه دربرگیرنده خط مش کارهایی میشود که همه از نظر گوگل غیر رسمی میباشند مانند لینک و پیوند سازی کانال ای PBN یا این که تکرار عبارت کلیدی keyword stuffing ، ساخت محتوای بی قیمت و پیوند سازی انبوه.
تک تک این استراتژی ها بد میباشند و سود نیکی بر بهینه سازی وبسایت نخواهد داشت (دست‌کم بلند بازه زمانی)، ولی می اقتدار یک سود کلی از بهینه سازی کلاه سیاه گرفت و آن هم اینکه بهینه سازی کلاه سیاه در واقع استراتژی خیر بود که به رویکرد غلطی کشیده شد.
در واقع seo کلاه سیاه و سپید در کنار هم می‌توانند تا حد متعددی فیض دهند و به هدف ها کوتاه بازه بیشتراز انتظاری نیز برسید البته به محض اینکه تارنما در لیست سیاه موتورهای کاوش قرار بگیرد، منزلت ها و ترافیک بدست آمده نیز از دست می رود.

تعداد عبارات: 2300 مجال مطالعه: 17 دقیقه  هم اینگونه می‌توانید پوشه PDF نوشته‌ی‌علمی را دانلود نمایید

نمودار پایین که Neil Patel زحمت جمع و رسم آن را کشیده میباشد، این قضیه را به نیکی نشانه می‌دهد:



همان گونه که میبینید تکنیک های کلاه سیاه میتوانند پاسخ بدهند ولی به ماندگاری تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید نیستند. البته هم چنان بر seo وبسایت تاثیرگزار میباشند.
به عبارت دیگر اگرچه این عمل ها کدر می باشند البته بر seo کلی تا حدودی تاثیرگزارند.
از این حرفها چه فیض ای می قدرت گرفت؟
می قدرت اظهار کرد بهینه سازی کلاه سیاه اغراق ناسالمی در تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید به حساب آورده می شود.
به عبارت دیگر، seo کلاه سیاه یعنی تعالی کردن و اغراق تکنیک های کلاه سپید به شکلی خطرناک.



در بهینه سازی کلاه سیاه، ساخت‌و‌ساز محتوای دارای ارتباط و پر ارزش مکان خویش را به محتوای تکراری میدهد، پیوند سازی هدفمند مکان خویش را به پیوند سازی بی انگیزه میدهد و به کارگیری درست از لغات کلیدی با keyword stuffing جایگزین می‌شود.
به صورت خلاصه می اقتدار اعلام‌کرد استراتژی بهتر برای seo کلاه سپید شباهت متعددی به بهینه سازی کلاه سیاه داراست، تنها می بایست به صورت صحت از آن استعمال نمایید. پس شما می‌توانید از کلاه سیاه چیزهای متعددی حافظه بگیرید.
در واقع هم شما و هم seo عمل کلاه سیاه در پی هدفی مشترک و وصال به برگه یک حاصل گوگل میباشید که ۹۳ درصد از وسعت جستجوی یوزرها را به خویش تخصیص می‌دهد.
با وجود اینکه بهینه سازی کلاه سیاه و سپید مخالف یکدیگر به حیث میایند البته در واقعیت کلاه سیاه صرفا اغراق بیشتراز حد در به کار گیری از تاکتیک های کلاه سپید میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد