مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

اصلی ترین نکات در تولید محتوا


استفاده کننده خاص
قرار وجود ندارد در یک محتوا برای فقیه و انسان مقاله بنویسیم! محتوای ما تعدادی مخاطبان سئو سایت خاص خویش را دارااست و وظیفه ما تحت عنوان تالیف کننده، پرداختن به گرفتاری کاربر ویژه خویش میباشد. نباید با سطحی‌نگری و کلی‌گویی از هر دری سخنی گوییم تا بتوانیم کل مخاطبان را راضی کنیم. این زمینه ارتباط بدون واسطه با عمیق تایپ کردن دارااست که پیش از این به آن اشاره کردیم.

بازار مقصود و در واقع استفاده کننده اساسی ما، می بایست مسئله محتوا را مقصود قرار بگیرد. علاقمندی‌ها، نیازهای استفاده کنندهِ مقصود، صرفا چیزی میباشد که می بایست در متن یک محتوا آیتم اعتنا قرار بخشید و از کلی‌گویی و ذکر جزئیات غیر تخصصی جلوگیری کرد.

رصد رقبا
قبل از تایپ کردن یک محتوا ، بد وجود ندارد ببینیم، رقبا درین مسئله چه محتواهایی ساخت‌و‌ساز کرده‌اند. فارغ از رصد فضای دور و اطراف و شغل های شبیه، حتما محتوایی ساخت‌و‌ساز خوا هیم کرد که وقت کاربر را تلف خواهد کرد و چیزی بیشتراز دیگرافراد عاید خواننده نخواهیم کرد. برای اینکه محتوای ما نسبت به دیگر افراد ارزشمندتر باشد می بایست دارنده پباده سازی عالی، پرداختن به عمق و جزئییات بیشتر، به‌روز بودن، دارنده فکت و مطالب عملی و داده ها قابل قبول باشد. منحصر کاربر بودن و نهایتا پرداخت خوب قضیه نسبت به سایرافراد، سر توفیق یک محتوا میباشد.

ساخت محتوا : به یاد ماندنی و مدام سبز
یک محتوای استاندارد و عالی، به طبع محتوایی میباشد که برای زمان فرصت متعددی به یاد ماندنی باشد و امکان به کار گیری خویش را محافظت نماید. با وجود محتواهای سبز، نیاز وجود ندارد که دائما وبسایت یا این که اکانت کاربری خویش را بروزرسانی کنیم زیرا ما محتوای منتشر کرده‌ایم که با سپری شد دوران‌ها، گشوده هم به اندازه کافی بازدید کننده دارااست.

غزل‌های سِحراَنگیز نگهدارنده یا این که اشعار حماسی فردوسی را سالها میباشد که عموم میخوانند و لذت میبرند در حالی که بعضا اشعار یا این که متون را حتی نمی شود برای یک توشه تا پایان تحمل کرد!

اقتدار یک مولف درین میباشد که محتوای به یادماندنی یا این که اصطلاحا محتوای سبز ساخت‌و‌ساز نماید.

برای اینکه محتوای ما به یادماندنی باشد عالی میباشد:

محتوای ما به سوال‌های متداولی که مدام از طرف یوزرها کاوش می گردد، جواب دهد.
از داده ها یا این که داده‌هایی که تاریخ مصرف دارا‌هستند، کمتر به کار گیری کنیم.
نو‌امور را کاربر خویش در اختیار بگذاریم. اشخاص دارای تخصص، در وبسایت‌ها درپی جواب سوالهای‌شان نمی‌گردند، البته مدام اشخاص نو‌کاری میباشند که محتوای ما‌را بخوانند و پیرو سوال‌های خویش باشند!
از قیدهای مطلق کمتر به کار گیری کنیم. زمانی میگوییم فلان ساختمان بلند، بلندترین ساختمان بلند دنیاست، به محض ساخته شدن یک ساختمان بلند بلندتر، اعتبار محتوای ما از دربین می‌رود. پس عالی میباشد بنویسیم یک کدام از بلندترین ساختمان بلند‌های عالم، فلان ساختمان بلند میباشد.
خوانایی متن
خوانایی یک متن، از مهم‌ترین استاندارد‌های ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد. خوب میباشد محتوایی را که می‌نویسیم چند دفعه بخوانیم تا متوجه شویم که آیا به اندازه کافی خوانا است؟ حتی در صورتی‌که قابلیت و امکان داشته باشد بسیار عالی میباشد متن مارا فرد دیگری پیش از تکثیر بخواند تا نظرش را در ارتباط خوانایی متن جویا شویم تا بفهمیم که آیا حقیقتا محتوای ما بضاعت و توان جابجایی معنای متبوع را داراست؟

یکی‌از اصول خوانایی متن، رعایت قواعد گرامری میباشد. صحیح تایپ کردن، استعمال از علائم نوشتاری و ترسیم‌الخط صحیح، برای خوانا بودن یک متن ضروری میباشد.

به صورت خلاصه، برای خواناتر شدن یک محتوا ما یحتاج میباشد :

از اصطلاحات فنی و غیر میزان به کار گیری نکنیم و حتی‌الامکان معمولی بنویسیم؛ اما این پاراگراف، به هیچ وجه به معنای محاوره ‌نویسی و استعمال از ادبیات سخیف و کوچه بازاری وجود ندارد.
جملا‌ت ما می بایست کوتاه و رسا باشد.
زمینه را در گزاره‌های کوتاه و تعداد بیشتر، جابجایی دهیم.
از صفت و موصف‌های پشت سر هم، کمتر به کارگیری کنیم.
از جلوه‌های بصری، مانند تصویر برای تفهیم مسئله امداد بگیریم.
از نمونه‌های کاربردی برای پر‌نور کردن منظورمان فایده بگیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد