مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چند دلیل اساسی اهمیت سئو برای وب سایت


در‌حالتی که جدیدا یک وب سایت برای خویش فعال سازی نموده اید سئو سایت و از عوارض اهمیت بهینه سازی وب سایت بی خبر می‌باشید، بایستی بیان‌کنم که داشتن یک سایت و نشر محصول ها سوای اپلیکیشن و استراتژی، هیچ بهره ایدندارد. پس پیرو این مقاله با اینجانب یاور گردید تا چند مورد از مهم ترین عارضه ها اهمیت seo برای بیزنس شما‌را بگویم و بیان‌کنم چرا به seo تارنما نیاز دارید:

seo چه چیزی است؟
به احتمال زیاد، اکثر شما، معنا seo را میدانید و درپی عوارض ضرورت بهینه سازی می‌باشید. البته در‌صورتی‌که نمی دانید، در مجموع، seo وبسایت (در معنای seo موتور های کاوش)، گروه استراتژی ها، اقدامات و کار ها روی یک وبسایت میباشد که برای ارتقا جایگاه در گوگل، ارتقا فروش، مارک سازی و ارتقاء ترافیک برای وبسایت میباشد. نوشته‌ی‌علمی ذیل را مطالعه نمائید تا به صورت ظریف با مضمون‌ seo و اشکال شیوه های آن آشنا گردید.

بیشتر بدانید: seo چه می باشد؟ فراگیری مجانی بهینه سازی
اهمیت و ضرورت بهینه سازی در ساخت وب سایت
وقتی که حرف از seo می‌گردد، نکته بسیار اساسی دیگری وجود داراست که می بایست در حیث بگیرید: “اهمیت بهینه سازی در طراحی وب سایت”. همانگونه که seo، مرتبط با جذب ترافیک و معرفی مارک به اشخاص نو در گوگل میباشد، معضل نگهداری و مراقبت این ترافیک و بازدیدکنندگان نیز، از مسائلی میباشد که قسمت عمده ای از آن، مرتبط با طراحی وب شما میباشد.

چنانچه سایت شما برای شیت تلفن همراه به صحت پباده سازی نشده یا این که به اصطلاح ریسپانسیو نباش، در صورتی‌که استراکچر یا این که ساختار وبسایت شما، مطلوب نباشد، در صورتیکه سرعت بار گذاری صفحه های وبسایت زیر باشد، درصورتی که نکات اساسی در طراحی وب رعایت نشده باشد، احتمال زیاد، اکثری از یوزرها، تخت‌گاز وبسایت شما‌را رخنه‌ کرده و در مکان دیگری در‌پی مال یا این که خدمت گزینه نظرشان می‌شوند.

بیشتر بدانید: اهمیت و ضرورت طراحی وب سایت
پس به به عبارتی اندازه که استراتژی های بازاریابی و seo و seo وب سایت اساسی می باشند، طراحی وب سایت شما نیز اساسی میباشد

ضرورت و اهمیت بهینه سازی برای تجارت اینترنتی شما
عوارض متعددی وجود دارا هستند که آرم می‌دهند چرا seo برای وب سایت شما اساسی میباشد. به دنبال، عوارض اهمیت بهینه سازی در وبسایت را باهم مرور میکنیم:

1. ارتقاء ترافیک ارگانیک
در حالتی که شما یک تجارت اینترنتی دارید، اولی مقصود شما جذب ترافیک و مشتری برای وبسایت میباشد. هرچقدر اشخاص بیشتری در نتیجه ها وب سایت شما‌را ببینند، ورودی بیشتر، جذب کاربر و فروش بیشتری در وبسایت ساخت‌و‌ساز میگردد. با دقت بدین که 53% از ترافیک وب سایت ها، از روش جستجوی طبیعی یا این که ارگانیک نتیجه ها میگردد، از این رو به اهمیت و ضرورت بهینه سازی پی می‌بریم!

پس در‌حالتی که تارنما شما در نتیجه ها اول گوگل مرتبه بندی گردد، ورودی بسیار متعددی اخذ خواهید کرد که سبب ارتقاء چشمگیر فروش شما شود. اعتنا داشته باشید که بایستی در لغات کلیدی مربوط به حوزه خویش مرتبه بگیرید تا از روش جستجوی ارگانیک، ورودی بگیرید که‌این، مستلزم علم و تخصص حرفه‌ای در مسئله بهینه سازی وب سایت میباشد.


لومینا، با ارائه سرویس ها بهینه سازی و seo وب سایت، به طور تخصصی و حرفه‌ای روی وب سایت شما شغل کرده و بیزنس شمارا در گوگل، به نقط ی اوج خواهد رساند! تنها کافی میباشد با ما تماس حاصل نمایید تا بدون‌پول مشورت اخذ نمایید! –تصویر

2. ارتقاء اعتبار مارک
بهینه سازی و سئو، خیر صرفا در جذب ترافیک طبیعی، بلکه در ارتقاء اعتبار مارک شما نیز یاری می نماید. چرا‌که بیش تر از 99% اشخاص، به مارک ها و تارنما های برگه نخستین گوگل اتکا می نمایند؛ به این دلیل که گوگل را یک مرجع قابل پشت گرمی در این باره می‌دانند و شایت کمتر از 1% از اشخاص به برگه دو گوگل بازگشت نمایند.

کلاً، عموم به جایگاه های نخستین گوگل، پشت گرمی بیشتری می نمایند. حتی پیوند های 4 به سپس نیز، بازدید و ورودی بسیار کمتری نسبت به لینک و پیوند های اولیه تا سوم اخذ خواهند کرد. پس، ارتقا اعتبار مارک شما نیز یکی از دیگر از عارضه ها اهمیت seo برای تارنما شما میباشد که می بایست به آن اعتنا نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد